شرکت های حمل و نقل یخچالی کلاهبردار را شناسایی کنید

ویژگی های ماشین یخچالدار

یکی از تجربه های تلخی که ممکن است شرکت های تولید کننده محصولات فاسد شدنی در حمل بار و جابه جایی کالاهایشان تجربه کنند،همکاری با شرکت های کلاهبردار و نامعتبر حمل و نقل یخچالی میباشد که در نتیجه سبب میشود به بارهایشان آسیب های جبران ناپذیری وارد شده و سالم به مقصد نرسد.امروزه با گسترش یافتن دلال ها و شرکت های باربری یخچالدار خصوصا در شهر های بزرگ مانند تهران،پیدا کردن یک شرکت معتبر که کیفیت کار و دمای بار شما را تضمین کند.
ما در این مطلب به معرفی علامت ها و نشانه هایی می پردازیم که شرکت های معتبر و نامعتبر را از هم تشخیص دهید.با ما همراه باشید.

قیمت پایین تر از نرخ مصوب از سوی اتحادیه

یکی از مواردی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید،قیمتی است که باربری به شما اعلام میکند.با توجه به آن که هیچ ارزانی بی حکمت نیست ، نرخ پایین تر از نرخ مصوب اتحادیه نشان دهنده آن است که شرکت مورد نظر نامعتبر بوده و خدماتی که ارائه میدهد،از کیفیت پایینی برخوردار است و هیچ تضمینی نیست که بار شما بدون افت دما و خراب شدن ، به مقصد برسد.
برای آنکه از نرخ مصوب اتحادیه آگاه شوید تا در دام این گونه شرکت های کلاهبردار نیوفتید، پیشنهاد میکنیم از طریق تماس با شرکت های حمل و نقل یخچالی که سابقه طولانی در این حوزه دارند،استعلام قیمت بگیرید و یا از طریق شماره های موجود در سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 

دادن وعده‌های دروغین

یکی از مواردی که به شما کمک میکند شرکت های حمل و نقل یخچالی کلاهبردار را شناسایی کنید،وعده هایی است که به شما میدهند.ممکن است که یک شرکتی تخفیف چشمگیری به شما اعلام کند که منطقی است آن شرکت کلاهبردار بوده و ممکن است خدمات مورد انتظار شما را انجام ندهد و در برخی موارد به علت هزینه های پایینی که این شرکت ها دریافت می کنند، خدماتشان از کیفیت پایینی برخوردار است و باعث آسیب رسیدن به بار شما میشود.
شرکت های حمل و نقل یخچالی کلاهبردار را شناسایی کنید

دریافت کل وجه در زمان عقد قرارداد

قبل از آنکه از خدمات یک شرکت باربری یخچالدار استفاده نمایید،حتما از نحوه دریافت وجه آنها مطلع شوید.بسیاری از شرکت های نامعتبر از شما میخواهند که کل وجه را در زمان عقد قرارداد تسویه کنید و همچنین شرکت های کلاهبردار قرارداد رسمی با شما منعقد نمی کنند.واضح است که چنین شرکتی نمیتواند قابل اعتماد باشد.

بررسی مدارک و ثبت رسمی شرکت

شرکت های باربری یخچالی معتبر دارای پروانه کسب می باشند و شما به راحتی با استعلام گرفتن از اتحادیه باربری میتوانید از صحت آن آگاه شوید . در صورتی که از خدمات شرکت هایی که ثبت رسمی نشده اند استفاده نمایید ، چنانچه مشکلی پیش آید شما نمیتوانید اقدامی انجام دهید.از اعتماد کردن به تبلیغات اینترنت بپرهیزید .زیرا اکثر شرکت های موجود معتبر نیستند.بنابراین ضروری است از داشتن جواز کسب شرکت اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی های اصلی از یک شرکت حمل و نقل و باربری یخچالی معتبر

  • شرکت حمل و نقل یخچالدار دارای چند خط شماره معتبر میباشد.
  • دارای کادری آموزش دیده هستند.
  • نداشتن مشکل در صدور بیمه‌نامه و بارنامه رسمی
  • دارای سابقه کاری طولانی در این زمینه هستند.
  • اعلام هزینه ای منطقی برای حمل بار

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا ذکر کردیم،شما به راحتی میتوانید شرکت های معتبر را شناسایی کرده و با خیالی آسوده بار خود را به آنها بسپارید.
جهت استعلام قیمت از باربری یخچالی مازند سرما بر روی لینک زیر کلیک کنید یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ