کسب و کار خود را توسعه دهید،

حمل و نقل با ما

میوه منجمد

خانه map
خانه map
دارو

ماهی و ماکیان منجمد

گل و گیاه

محصولات غذایی آماده

گوشت منجمد

مواد شیمیایی

مرغ منجمد

چرا مازند سرما کیا؟

51730+سرویس
491+سرویس خارجی
4750+ماشین یخچالدار

ناوگان حمل مجهز و پیشرفته

رانندگان باتجربه و مجرب، انتخاب مناسبترین ماشین متناسب با نیاز شما

درباره ما چه می گویند...

خانه delivery truck 2 2نیسان
خانه neisan min

نیسان یخچالدار

نیسان یخچالدار نوعی وانت باری است که به یخچال مجهز بوده و تا حدود 3 تن ظرفیت حمل بار یخچالی دارد. میزان بار قابل حمل در نیسان یخچالی یا هر نوع یخچال دیگری به حجم و نوع بسته بندی بار نیز بستگی دارد. باربری و پخش مواد غذایی منجمد و تازه و حمل مواد فاسد شدنی و پخش مویرگی در تهران و البرز توسط شرکت حمل و نقل مازند سرما کیا انجام می شود. جهت رزور نیسان یخچالدار یا اطلاع از کرایه حمل تهران و شهرستان ها به صفحه استعلام قیمت مراجعه نمایید. یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. 

خانه isuzu 1ایسوزو

ایسوزو یخچالدار

حمل انواع موادغذایی تازه و یا منجمد در مسیر های طولانی نیازمند استفاده از ایسوزو یخچالدار است. حمل بار با ایسوزو یخچالدار به دلیل قابلیت تنظیم دما می تواند با انواع حمل گوشت و مرغ تازه، حمل محصولات پروتئینی، حمل گل و گیاه، حمل لبنیات و بستنی، حمل گوشت و مرغ منجمد و به طور کلی حمل و نقل انواع کالای زیر صفر و بالای صفر متناسب باشد. با رزرو ایسوزوی یخچالدار از شرکت حمل و نقل مازند سرما کیا می توانید از ارسال صحیح و به موقع کالای خود اطمینان حاصل کنید. ناوگان ایسوزو یخچالدار شرکت حمل و نقل مازند سرما کیا با استفاده از رانندگان با تجربه و متعهد، بارگیری صحیح، حفظ دما و کیفیت کالا در طول مسیر و تحویل به موقع را تضمین می نماید. برای اطلاع از نرخ کرایه حمل ایسوزو یخچالدار، حمل در تهران، حمل کرج و حمل در کلیه شهرستان ها به صفحه استعلام قیمت مراجعه نمایید یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

خانه isuzu min
تک و جفتتک و جفت
خانه tak min

تک و جفت یخچالدار

باربری یخچالدار مازند سرما کیا دارای ناوگان بزرگی شامل تک و جفت یخچالدار یا کامیون یخچالدار جهت حمل کالای فاسد شدنی و حمل مواد غذایی منجمد و تازه، در تهران و تمامی شهرستان ها فعال می باشد. تک یخچالدار تا 6  تن و کامیون جفت یخچالدار تا 10 تن قابلیت بارگیری دارد. بارگیری کلیه کالاها از جمله گوشت و مرغ تازه و منجمد، سبزیجات و میوه جات تازه و منجمد، گل و گیاه، دارو، خون و نمونه های بیولوژیکی  به صورت حرفه ای و توسط پرسنل آموزش دیده انجام می شود. شما می توانید کالای خود را در طول مسیر حمل از طریق جی پی اس رهگیری کنید و از دمای بار اطمینان حاصل نمایید. برای اطلاع از کرایه حمل در تهران و حمل یخچالدار در شهرستان ها به صفحه استعلام قیمت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

خانه container 1تریلی

تریلی یخچالدار

باربری یخچالدار مازند سرما کیا مجهز به ده ها دستگاه تریلی یخچالدار می باشد. حمل بار منجمد و تازه با تریلی یخچالدار از مبدا کلیه استان ها به اقصی نقاط کشور، توسط باربری یخچالدار کیا انجام می شود. ارائه بارنامه و بیمه نامه معتبر توسط شرکت مازند سرما کیا ریسک حوادث غیر قابل پیش بینی را برای محصولات شما کاهش خواهد داد. ناوگان تریلی یخچالدار شرکت مازند سرما کیا در کلیه مقاصد داخلی و ترانزیت کالا به خارج از کشور در خدمت شما مشتریان عزیر است. 

تریلی یخچالی به نوعی از تریلی ها گفته می شود که ظاهرشان بسیار شبیه به تریلی های معمولی بوده با این تفاوت که در قسمت بار (کانتینر) آن از یک یخچال بزرگ استفاده شده است. کاربرد اصلی تریلر یخچال دار، انتقال مواد لبنی و گوشت در حجم بالا و مسافت بسیار طولانی است. همچنین از این نوع ماشین ها در حمل و نقل میوه های حساس به دما مانند توت فرنگی که نیاز به دمای پایین و ثابت در طول فرآیند حمل دارند استفاده میشود.

خانه treili 2

ارائه خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن همواره جزء اهداف ما در گروه مازند سرما کیا بوده است.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چه صنایعی نیاز به لجستیک سرد دارند؟

زنجیره های سرد برای حمل کالاهای فاسدشدنی، ضروری هستند. هدف زنجیره های سرد، افزایش عمر محصولات و حفظ خواص آنها است. اگرچه ، این زنجیره ها در مدیریت محصولات دارویی بسیار حساس به گرما و سرما که اثرشان می تواند با تغییر ناگهانی دما به خطر بیافتد، اهمیت مضاعفی دارند.

مواد غذایی و کشاورزی

مواد غذایی و کشاورزی

صنایع دارویی

صنایع دارویی

خانه 2

مواد شیمیایی و صنعتی

5% تخفیف ویژه با پیوستن به باشگاه مشتریان

خانه 6421041 preview

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان کیا کلاب

شرکت در دوره های آموزشی مدیریت لجستیک

استفاده از تخفیفات و خدمات رایگان ویژه اعضا

شرکت در گردهمایی ها و تور های آموزشی – تفریحی ویژه اعضا

دریافت اطلاعات روزانه در خصوص آخرین اخبار لجستیک و حمل و نقل

[mpp_popup id="3958"]
صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ