حمل میوه و سبزیجات

حمل بار میوه و سبزیجات،هزینه حمل بار میوه و سبزیجات

تدارکات حمل و نقل تره بار و سبزیجات تازه بسیار پیچیده است و اعضای زنجیره تامین باید به طور یکپارچه و هماهنگ با هم کار کنند تا محصول بتواند در شرایط عالی به مصرف کنندگان نهایی برسد. آنها باید بسته بندی، دما، رطوبت و سایر عوامل را در نظر بگیرند تا در نتیجه بار سبزیجات و تره بار سالم باقی بماند.بنابراین ارائه دهندگان حمل و نقل میوه و سبزیجات در حال حاضر نقش حیاتی تری در زنجیره تامین ابن مواد نسبت به قبل ایفا می کنند و از آنها انتظار می رود که خدمات لجستیکی سریع، کارآمد و بهداشتی را ارائه دهند زیرا این امر مستقیماً بر تازگی موجودی محصول تاثیر می گذارد.

 

وسیله نقلیه

وسیله نقلیه ای که برای حمل و نقل محصول استفاده می شود،از اهمیت زیادی برخوردار است. برای حمل صحیح محصول به مقصد نهایی، باید از یک وسیله نقلیه یخچال دار استفاده کنید که به یک واحد خنک‌کننده ویژه مجهز و برای کمک به تازه نگه داشتن محصولات یخچال‌دار در مسیر طراحی شده اند و دلیل اصلی استفاده از وسایل نقلیه یخچالی این است که می توانند به حفظ محصول شما در محدوده دمای ایمن در طول کل فرآیند حمل و نقل کمک کنند.

 

شرکت حمل بار میوه و سبزیجات

شرکت هایی که کارشان حمل میوه و سبزیجات تازه میباشد ، با چالش های زیادی روبرو میشوند.یکی از این چالش ها،سریع رسیدن بار به دست مشتریان می باشد زیرا در غیر این صورت محصولات طعم و مواد مغذی را از دست میدهند و حتی ممکن است شما را بیمار کند.

بنابراین ضروری است شرکتی که این کار را به آن میسپارید،از اعتبار و تخصص زیادی بهره مند باشد.شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا حمل بار میوه و سبزیجات تولید کنندگان را با انواع ماشین های یخچالی از جمله:وانت یخچالدار، ایسوزو یخچالدار، تک و جفت یخچالدار و تریلی یخچالدار انجام خواهد داد و در حمل انواع محصولات مانند:حمل سیر از همدان، حمل سیب از ارومیه، حمل سبزیجات فلفل از بوشهر،حمل موز از بازرگان، حمل گیلاس از مشهد، حمل کاهو و کلم از دزفول، و … تخصص داشته و بسیاری از این نوع حمل بار را در طول سال انجام داده است.

کارکنان با تجربه مازند سرما کیا نیازهای هر مشتری و ویژگی های محموله را در نظر میگیرند، مسیرهای تحویل بهینه را ایجاد می کنند و هزینه حمل و نقل و ذخیره میوه و سبزیجات را محاسبه می کنند.

 

حمل تره بار و سبزیجات،هزینه حمل تره بار و سبزیجات

 

چالش های حمل و نقل میوه و سبزیجات

اگرچه مفهوم حمل و نقل این نوع محصول ساده به نظر می رسد اما باید بدانید که هر ساله مقدار زیادی مواد غذایی در طول فرآیند حمل و نقل از بین می رود و محصولات تازه حدود نیمی از عمر مفید خود را در فرآیند حمل و نقل از دست میدهند.دما،رطوبت و ضربه خوردن چالش هایی است که شرکت های حمل و نقل با آن مواجه میشوند.

 

دما و رطوبت

ضروری است که دما و رطوبت کنترل و در سطح مناسبی نگهداری شود تا محصول در حین حمل و نقل حفظ شود و باکتری ها و عوامل بیماری زا می توانند با شروع افزایش دما رشد نکنند.همچنین پارامترهای تازه و ایمن نگه داشتن بار بر اساس محصول متفاوت است. بنابراین حمل و نقل این محصولات از دشواری زیادی برخوردار هستند.

میوه هایی مانند پرتقال، انگور و گیلاس باید در دمای 0 تا 2 درجه سانتیگراد و با رطوبت 95 تا 100 درصد نگهداری شوند. از سوی دیگر، اقلامی مانند سیر و پیاز باید در دمای مشابه اما در سطح رطوبت بین 65 تا 75 درصد نگهداری شوند، زیرا رطوبت بالا برای آنها مضر است.سایر محصولات مانند موز، آووکادو و انبه ممکن است در اثر سرما آسیب ببینند، بنابراین آنها باید در محدوده 13 تا 15 درجه سانتیگراد و بین 85 تا 90 درصد رطوبت نگهداری شوند.

 

ضربه دیدن

یکی دیگر از دلایل رایج خراب شدن مواد غذایی قبل از رسیدن به دست مصرف کننده، آسیب های ناشی از ضربه است.مصرف کنندگان مایل به خرید محصولات کبود یا آسیب دیده نیستند، بنابراین اگر در فرآیند حمل و نقل آسیب ببینند، بار شما برگشت میخورد.

لرزش هایی که در حین حمل و نقل ایجاد می شود می تواند آسیب جدی به محصول وارد کند و اگر اقلام به درستی بسته بندی و بارگیری نشده باشند، و یا مقدار زیادی پالت را در یک وسیله نقلیه بارگیری شود، منجر به آسیب دیدن کالا می‌شود.

جهت استفاده از خدمات شرکت مازند سرما کیا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ