باربری کامیون یخچالدار | نرخ کرایه حمل و نقل یخچالی

حمل بار ماشین یخچالدار

باربری کامیون یخچالدار برای چه منظوری استفاده می شود؟ آیا چیزی در مورد این نوع وسایل نقیله می دانید؟ نرخ کرایه این کامیون ها با دیگر وسایل نقلیه چه تفاوتی دارد؟ امروزه با افزایش تعداد کارخانه های مواد غذایی نیاز بیشتری به حمل بار با ماشین یخچالدار احساس می شود و به همین جهت تعداد این نوع وسایل نقلیه هم در حال افزایش است. در این مقاله ما قصد داریم به کاربرد این نوع وسایل نقلیه بپردازیم و در انتها یک باربری کامیون یخچال دار معتبر و مورد اعتماد را به شما معرفی کنیم.

تماس با کیابار

 

معرفی وسایل نقلیه یخچالدار

جاده های بین شهری پر از کامیون های زیادی است که هر کدام بارهای مختلفی را حمل می کنند. در کنار این نوع کامیون ها، یک مدلی از این نوع ماشین وجود دارند که دارای یخچال هستند و به آن کامیون یخچالدار می گویند. باربری کامیون های یخچالدار در اصل همان کامیون های معمولی هستند که بر روی آنها یک اتاقک بزرگ یخچالی نصب شده است. فضای این اتاقک بزرگ است و دمای آن درست مثل یخچال قابل تنظیم می باشد. اما حمل و نقل یخچالدار چیست و چه کاربردی دارد؟

حمل و نقل یخچالدار در واقع برای جابجا کردن بارهایی استفاده می شود که باید همیشه در دمای مخصوص به خود نگهداری شوند و تغییرات دما موجب خراب شدن آن می شود. به همین دلیل این نوع بارها را درون اتاک یخچالی کامیون ها قرار می دهند و دمای آن را تنظیم می کنند تا بار در نهایت سلامت به مقصد مورد نظر برسد.

البته علاوه بر باربری کامیون یخچالدار از وسایل نقیله دیگری هم مثل نیسان و تریلی که دارای اتاقک یخچالی می باشند برای انتقال این بارهای منجمد و سردخانه ای استفاده می شود و تفاوت اصلی این نوع ماشین ها در ظرفیت اتاقک یخچالی است.

 

کامیون یخچالدار

باربری کامیون یخچال دار برای حمل چه باری مناسب است؟

حالا می خواهیم به پاسخ این سوال بپردازیم که باربری کامیون یخچالدار تهران برای انتقال چه نوع بارهایی استفاده می شود؟

همان طور که می دانید در حال حاضر کارخانه های زیادی در داخل کشور وجود دارند که در زمینه تولید انواع مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی مشغول به کار هستند. این کارخانه ها معمولا تولیدات خود را به تمامی شهرهای کشور و حتی به سایر کشورها ارسال می کنند. از طرفی تولیدات این کارخانه ها حساس و فاسد شدنی است و در صورتی که در معرض گرما و نور خورشید قرار بگیرد فاسد می شود. پس با این شرایط چگونه باید این تولیدات به دست مصرف کننده هایی که در شهرهای مختلف ساکن هستند برسد؟ بهترین راهکار حمل بار با ماشین یخچالدار است. چون اینگونه ماشین ها دارای یخچال هستند و می توان دمای آن را متناسب با بار درون آن تنظیم کرد و با خیال راحت به دورترین نقاط کشور ارسال نمود.

حمل و نقل یخچالدار برای انتقال بارهای زیر استفاده می شود:

  • حمل و نقل انواع میوه و سبزیجات
  • حمل و نقل انواع دارو
  • حمل و نقل گوشت و فرآورده های گوشتی
  • حمل و نقل لبنیات، شیر، بستنی و ..
  • حمل و نقل انواع ماهی و میگو از بنادر جنوب به سراسر کشور
  • حمل و نقل سایر مواد غذایی و اقلام فاسد شدنی

اگر قصد انتقال بار با وسایل نقیله یخچالدار را دارید ابتدا باید متناسب با حجم بار خود و ظرفیت اتاقک هر کدام از ماشین ها یکی از آنهایی که متناسب با بار شماست را انتخاب کنید. البته بسته به شرایط بار خود می توانید به موارد دیگری هم مثل سرعت ماشین و دیگر گزینه ها در هنگام انتخاب ماشین دقت نمایید.

 

نرخ کرایه حمل و نقل یخچالی

قبل از هر چیز باید بدانید که نرخ کرایه کامیون یخچالدار با کامیون های معمولی کاملا متفاوت است زیرا هزینه نصب اتاقک یخچالی و همچنین نگهداری آن بسیار زیاد است و این موجب بالا رفتن نرخ قیمت باربری کامیون یخچالدار نسبت به کامیون های معمولی شده است.

در کل نرخ کرایه ماشین های یخچالدار ثابت نیست زیرا عوامل زیادی در آن دخیل هستند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • هزینه های سوخت
  • نوع ماشین
  • ظرفیت اتاقک ماشین ها
  • مسافت
  • نوع بار و میزان حساسیت آن

در هنگام بارگیری معمولا تاریخ تحویل بار مشخص می شود و در صورتی که ماشین دیرتر از تاریخ از قبل مشخص شده به مقصد برسد باربری ملزم به پرداخت جریمه خواهد بود. تمامی موارد گفته شده بر کرایه ماشین تاثیرگذار است و در نتیجه نمی توان یک کرایه ثابت برای آن بیان کرد.

شرکت حمل بار یخچالی

 

جابجا کردن بارهای خود را به کیابار بسپارید

کیا بار یکی از مجموعه های باربری کامیون یخچالدار تهران است که حمل و نقل یخچالدار با بهترین کیفیت، اطمینان و رعایت تمامی استانداردها و مسائل بهداشتی در آن انجام می شود.

در کیا بار انواع ماشین های یخچالدار از جمله نیسان، کامیون، تریلی و … موجود است و شما با هر کدام از آنها که بخواهید می توانید مواد غذایی، دارو و دیگر اقلام مورد نظر را به شهرهای مختلف ارسال کنید. از بابت دمای آنها هم نگران نباشید چرا که دمای اتاقک یخچالی این خودروها قابل تنظیم است و در موقع قرار دادن بار در آن توسط کارشناس ناظر تنظیم و تایید می شود.

نرخ کرایه ماشین های یخچالی کیا بار نسبت به سایر باربری ها بسیار مناسب و بصرفه تر است. پس جهت اعلام بار کامیون تهران و ثبت آن با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از آنها در مورد جزئیات بیشتری مثل نرخ کرایه، ظرفیت ماشین ها و … سوال بپرسید.

تماس با کیابار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ