قیمت اجاره سردخانه در تهران

قیمت اجاره سردخانه در تهران به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که مهمترین آنها نوع بار، حجم بار و مدت زمان اجاره سردخانه است. البته در این میان مراکز ارائه دهنده این خدمات هم تأثیر زیادی بر روی هزینه ها می گذارند که برای دریافت مناسب ترین قیمت اجاره سردخانه در تهران می توانید با مجموعه کیا بار ارتباط داشته باشید.

 

موارد مهم در اجاره سردخانه  

در حال حاضر به دلیل گسترش کارها نیاز به اجاره انبار و سردخانه در مشاغل مختلفی افزایش پیدا کرده است. به خصوص در صنعت غذا و دارو نیاز است که برخی از مواد در یک دمای خاص نگهداری شوند. در چنین شرایطی اجاره سردخانه برای بسیاری از شرکت ها و کارخانجات نسبت به ساخت آن مقرون به صرفه تر است.

قیمت اجاره سردخانه در تهران به گونه ای است که اغلب شرکت های تولید مواد غذایی و دارویی می توانند برای نگهداری محصولات خود در طولانی مدت از این سردخانه ها استفاده کنند. اما مسئله مهم این است که در هنگام اجاره سردخانه باید برخی از موارد را مد نظر قرار بدهید، تا در نهایت انبارداری محصولات شما به صورت ایمن انجام شود.

در این بخش به برخی از نکات و الزامات اجاره سردخانه می پردازیم:  

بررسی نور سرد خانه 

میزان نور موجود در سردخانه ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده؛ زیرا برخی از محصولات غذایی و دارویی نسبت به نور حساسیت داشته و ممکن است دچار آسیب شوند. به همین دلیل در سردخانه ها از لامپ های کم مصرف استفاده می شود.  

دمای سردخانه 

دمای سردخانه بسته به نوع محصول به صورت بالای صفر یا زیر صفر تنظیم می شود، در واقع باید سردخانه ها قابلیت تنظیم دما را برای محصولات یخچالی یا منجمد داشته باشند و حتماً با چک کردن مرتب دما در طول روز از آسیب به این محصولات جلوگیری گردد.

عایق بندی دیوارها و کف سردخانه  

عایق بندی دیوار و سقف و کف از ویژگی‌ های منحصر به فرد سردخانه‌ های استاندارد است. هرچه قدر از مصالح با کیفیت بالاتری استفاده شود، امکان حفظ دمای محیط بیشتر می باشد.  

قابلیت شستشوی سردخانه 

استفاده کردن از مصالحی که در مجاورت آب و رطوبت آسیب به آنها وارد نمی شود ضرورت دارد. چرا که پس از هربار جابجایی برای استفاده مجدد باید محیط سردخانه به طور کامل شستشو و ضدعفونی شود.

نحوه قفسه بندی 

سردخانه ها باید به گونه‌ ای قفسه ‌بندی شود، تا نظم بیشتری برقرار شده و در صورت نیاز به خارج کردن محصولات به صورت دوره ‌ای بتوان به شکل منظم و مرتب آنها را جابجا کرد و دسترسی به تمام محصولات میسر باشد.

 

اجاره سردخانه سوله یا کانتینری

سردخانه ها برای رفع نیاز انبارداری مواد غذایی و دارویی و هر نوع ماده دیگری که به دما حساس است، ساخته شده اند. در گذشته سردخانه ها به صورت انبار طراحی می ‌شد و تمام محصولات در کنار یکدیگر قرار می گرفت. اما در حال حاضر سردخانه ها را به دو صورت سوله و کانتینر طراحی می کنند.

هر کدام از این سردخانه ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و برای نگهداری مواد غذایی و دارویی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اما اگر برای اجاره سردخانه سوله ای یا کانتینری دچار دغدغه و چالش هستید که کدام یک را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا دقیقاً هرکدام را شناخته و متناسب با محصولات خود آنها را انتخاب نمایید.

قیمت اجاره سردخانه در تهران با توجه به نوع سوله یا کانتینری آن تغییر پیدا می کند که در ادامه به بررسی هرکدام از آنها می پردازیم:  

سردخانه سوله ای 

سردخانه سوله ای با ظرفیت ‌های مختلفی ساخته شده است و برای نگهداری کالاهای زیاد کاربرد دارد. این نوع از انبارهای سردخانه محدودیتی برای پذیرش انواع تجهیزات پزشکی، مواد دارویی و مواد غذایی ندارند و متناسب با هر کدام از آنها دما را تنظیم می کند. به دلیل حجم زیاد مواد در این سردخانه ها ممکن است برای حمل و جابجایی محصولات مختلف دما در آن تغییر پیدا کند و هزینه بیشتری برای کنترل دما صرف می شود.  

سردخانه کانتینری 

سردخانه کانتینری که در یک سالن بزرگ چندین کانتینر با ابعاد مختلف قرار گرفته اند، هر کدام از کانتینرها برای دپو محصول خاصی تنظیم شده و دمای آن در طی مدت انبارداری تغییر پیدا نمی کند. هزینه های مربوط به سردخانه کانتینری به نسبت سردخانه های سوله ای کمتر است و البته برای برخی از مواد حساس به دما مانند داروهای خاص مناسب تر می باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت اجاره سردخانه در تهران 

کالاها و محصولات گوناگونی برای انبارداری نیاز به سردخانه دارند، هر کدام از این کالاها باید در دمای خاصی نگهداری شوند که میزان دمای سردخانه ها و نوع عایق آنها می تواند در هزینه های نهایی تأثیر بگذارد. یکی از دغدغه های اساسی شرکت ها قیمت اجاره سردخانه در تهران است؛ چرا که برای مشخص کردن هزینه های نهایی شرکت مهم است.

قیمت اجاره سردخانه در تهران یک عدد مشخص نبوده و به راحتی نمی ‌توان آن را تعیین کرد. اما برخی از تعرفه های انبارداری وجود دارد که با استناد به آنها در نهایت می توان یک نرخ مشخص برای اجاره انبار سردخانه ای در نظر گرفت.

از مهمترین عامل های موثر بر نرخ هزینه اجاره سردخانه می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

·         نوع کالای قرار گرفته در سردخانه و نیاز آن به دمای بالای صفر یا زیر صفر  

·         حجم کالای قرار گرفته در سردخانه

·         موقعیت جغرافیایی سرد خانه و منطقه آن  

·         مدت زمان قرارگیری کالا در سردخانه 

·         مسیرهای دسترسی به سردخانه 

عوامل زیادی وجود دارند که توجه کردن به هر کدام از این عامل ها در نهایت بر روی هزینه اجاره تأثیر می گذارد. برخی از سردخانه ها در موقعیت های جغرافیایی خوبی قرار گرفته اند که شرکت ها به راحتی بدون گیر افتادن در ترافیک های طولانی مدت و طرح ترافیک می توانند به آنها دست پیدا کنند؛ این شرایط هم می‌تواند بر روی هزینه نهایی تأثیر بگذارد.

 

بهترین تعرفه انبارداری سردخانه ‌ای با کیابار

به دلیل اهمیت بالای نگهداری برخی از مواد غذایی و دارویی در سردخانه ها شرکت های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند، تا نیاز تولید کنندگان مواد غذایی را تأمین کنند، مجموعه کیابار یکی از فعال ترین شرکت ها در این حوزه است.  

مجموعه کیابار متناسب با تعرفه های نگهداری کالا در سردخانه سعی می کند بهترین قیمت ها را در نظر بگیرد، تا تمام شرکت ها بتوانند متناسب با شرایط خود از این خدمات ارزشمند استفاده کنند. همچنین کارشناسان کیا بار با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حال حاضر سعی کرده اند بسیاری از هزینه های جانبی را کاهش داده و تا حد ممکن از هزینه های کمتر از تعرفه عادی دریافت کنند. 

 

برای به دست آوردن مناسب ترین قیمت اجاره سردخانه در تهران در کنار کیفیت بالای انبارداری سرد کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتایج را به دست آورید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ