همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای

همکاری فروش محصولات سردخانه ای

همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای برای بسیاری از تولید کنندگان مناسب است. چرا که برای جابجایی محصولات خود امکان تهیه خودروهای یخچال دار، انبار سردخانه، توزیع و سایر عوامل فنی، تجهیزاتی و را ندارند، به همین جهت همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای در صورتی که با شرکت های معتبر انجام شود، مزیت های فراوانی به دنبال داشته و سبب افزایش فروش و رونق بیشتر برخی از حوزه ها می گردد.  

حمل و نقل مواد غذایی

حمل و نقل مواد‌غذایی برای دسترسی همه افراد به این مواد ضرورت پیدا می‌ کند؛ زیرا هر منطقه از کشور ما محصول خاصی بیشتر رشد و پرورش می یابد که ضمن ارسال آن به نقاط دیگر برای دسترسی به این محصولات از لحاظ اقتصادی هم ضرورت پیدا می کند.   

حمل و نقل مواد‌غذایی جزء دشوارترین کارها در صنعت باربری به شمار می رود؛ زیرا اکثر این مواد فاسدشدنی بوده و ممکن است به سرعت تغییر شکل بدهند؛ به همین جهت در شرایط عادی نمی توان این مواد را به نقاط دور ارسال کرد.

امروزه با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی به وجود آمده، انواع ماشین های باربری مجهز به یخچال و سرد خانه تولید شده‌ اند که در تمام طول سفر با تنظیم دمای مورد نیاز این مواد امکان انتقال آنها به نقاط دور و نزدیک را فراهم کرده ‌اند.

خدمات همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای

حمل و نقل‌سردخانه ای یکی از شیوه های حمل و جابجایی مواد غذایی، مواد دارویی و بسیاری از موارد دیگر است که باید در دمای ثابت و یا دمای زیر صفر نگهداری شوند. در چنین شرایطی تمامی وسایل حمل و نقل که مجهز به یخچال های استاندارد هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع داشتن سیستم های استاندارد برای بسیاری از محصولات ضرورت است.  

خرید و تهیه سردخانه های قابل حمل و نقل برای بسیاری از مرکز امکان پذیر نیست؛ به همین جهت می توانند با همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای فعالیت های خود را به شکل حرفه ‌ای انجام بدهند و هیچ گونه خللی در جابجایی بارها صورت نگیرد.

در صورت داشتن همکاری مناسب و حرفه ‌ای با شرکت های معتبر که به تمامی قراردادهای خود متعهد هستند، می توانید از کلیه خدمات عرضه شده توسط آنها استفاده کنید که به برخی از مهمترین آنها در این بخش می پردازیم: 

  • حمل گوشت و فرآورده های دامی فرآوری شده به اقصی نقاط کشور  
  • حمل محصولات لبنی متنوع مانند بستنی، پنیر، ماست، کره به نقاط مختلف  
  • ارسال کلیه بارهای فاسد شدنی منجمد و نیمه منجمدبه اقصی نقاط کشور و حتی به سایر کشورهای دیگر  
  • امکان انتقال انواع ماهی و میگو از بنادر جنوبی به سراسر کشور و حتی صادرات آن
  • امکان حمل ترانزیتی کالاهای مختلف از مرزهای ورودی کشور به سایر کشورهای همسایه

در واقع با مشارکت های دقیق و اصولی نه‌ تنها در تجارت داخلی بلکه در حوزه تجارت بین الملل هم می توان به شکل مناسبی فعالیت کرد. فقط باید در هنگام انتخاب این شرکت ها توجه داشته باشید که تمامی وسایل آن ها از سیستم های بروز برخوردار بوده و استانداردهای مورد نیاز برای تأمین دمای خاص را داشته باشند.

بررسی ناوگان حمل و نقل محصولات سردخانه ای

برای حمل و نقل محصولات مختلف سردخانه‌ای با توجه به ویژگی های هر محصول می توان از خودرو های خاصی استفاده کرد. شناخت تمامی این وسایل حمل و نقل موجب می شود تا هزینه های مربوط به باربری تا حد زیادی کاهش پیدا کند. زیرا با انتخاب درست متناسب با حجم مواد و دمای مورد نیاز می توانید محصولات خود را به شکلی امن جابجا کنید.  

در هنگام همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای نیاز است تا تمامی ناوگان های فعال در این حوزه را بشناسید و به همین سبب در این بخش به معرفی مهمترین آنها می پردازیم:

حمل بار با نیسان‌یخچالدار

نیسان های یخچالدار جزء رایج ترین ماشین هایی هستند که در حوزه حمل محصولات فاسد شدنی مانند مواد غذایی و یا دارو مورد استفاده قرار می گیرند. نیسان ها فضای کمتری دارند و بیشتر برای محیط های کوچک و محیط های نزدیک مورد استفاده قرار می گیرند. 

حمل بار با کامیونت یا خاور‌یخچالدار 

کامیونت یا خاور حجم بیشتری از بار را جابجا می کند و در صورت قفسه بندی درست و دقیق در کامیونت می توان با کمترین میزان اشغال فضا محصولات زیادی در آن جای داد، تا آسیبی به مواد غذایی و یا دارویی هم وارد نگردد.  

حمل بار با تریلی‌یخچالدار 

تریلی های یخچالدار برای بارهای سردخانه‌ ای در تناژهای زیاد مورد استفاده قرار می ‌گیرند که در اغلب مواقع از تریلی ها برای حمل بارهای بین المللی و خارج شدن از کشور کاربرد دارند. 

مشارکت در فروش و حمل و نقل سردخانه ای در کیابار

تا اینجا دریافتیم که داشتن همکاری با شرکت های معتبری که در زمینه حمل و نقل‌سردخانه فعالیت می کنند، برای بسیاری از افراد از جمله کشاورزان، دامداران، شرکت‌ های تولید مواد غذایی صیادان و بسیاری از موارد دیگر ضرورت دارد. زیرا برای دریافت سود بیشتر و فروش بهتر نیاز است تمامی این محصولات به نقاط دور دست منتقل شوند.  

مشارکت در فروش و حمل و نقل سردخانه ای در کیابار مطابق طرح تهرانیزه شرایط خوبی را فراهم می ‌آورد تا همه افراد با هر سطح بودجه و هزینه بتوانند با این مجموعه همکاری کنند. زیرا نیازی به پرداخت هزینه ها در مرحله اول نیست و پس از پایان فروش از سود حاصله می توانند هزینه مربوط به حمل و نقل بارهای خود را بپردازند.  

از ویژگی های خاص تمامی خودروهای فعال در این مجموعه می توان به امکان تأمین گردش هوای مطلوب، رعایت بهداشت محیطی و نقل و انتقال سریع اشاره کرد. تمامی عوامل ذکر شده در کنار بسیاری از ویژگی ‌های دیگر مشخص می ‌کند که این مجموعه از کادر حرفه ای و تخصصی خوردار است و در طی حمل و نقل و جابجایی هیچ آسیبی به مواد غذایی، دارویی و موارد دیگر وارد نمی شود.

برای همکاری در فروش و حمل و نقل محصولات سردخانه ای به شکل استاندارد کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. تضمین ارسال سلامت و ایمنی محصولات مختلف به شما داده خواهد شد؛ پس بدون دغدغه و نگرانی می توانید با این مجموعه قرارداد همکاری منعقد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ