سریعترین راه کسب درآمد از توزیع و فروش کالای سردخانه ای

توزیع و فروش کالای سردخانه ای

توزیع و فروش کالای سردخانه ای باید با امکانات و تجهیزات مناسب انجام شود، تا امکان کنترل صحیح و مرحله به مرحله محصولات در حین جابجایی و ارسال فراهم گردد. در حال حاضر مجموعه کیابار با راه اندازی طرح تهرانیزه خدمات بی ‌نظیری در حوزه ارسال کالاهای سردخانه ‌ای به صورت شراکتی ارائه می دهد. اگر به دنبال پیدا کردن سریع ترین راه کسب درآمد از توزیع و فروش کالای سردخانه ای هستید بهتر است با کارشناسان این مجموعه جهت دریافت اطلاعات تکمیلی ارتباط بگیرید.

 

بررسی انواع کالای سردخانه ای 

اصولا تمام محصولاتی که برای نگهداری در طولانی مدت نیاز به یک دمای مشخص دارند و همچنین باید رطوبت آنها حفظ شود، در لیست کالاهای سردخانه ای قرار می گیرند. استفاده درست و بهینه از سردخانه ها و انتخاب دمای مناسب موجب می ‌شود، تا کیفیت محصول حفظ شده و به صورت استاندارد باقی بماند.  

توزیع و فروش کالای سردخانه ای با توجه به تنوع کالا شرایط مختلفی دارد و شناخت ویژگی ‌های هر محصول در حین جابجایی و فروش کمک می کند تا کیفیت آن حفظ شود. زیرا به دلایلی مانند شوک دمایی، تهویه نامناسب یا چیدمان اشتباه سبب تغییراتی در شکل ظاهری و حجم کالا می شود.

در این بخش برای شناخت بیشتر به بررسی انواع کالای سردخانه ای می پردازیم:

 کالای های خوراکی 

تمامی فرآورده های خوراکی که شامل محصولات دامی، فرآورده های لبنی، صیفی جات و سبزیجات، میوه ها، مواد غذایی آماده و بسیاری از موارد دیگر که با کوچکترین تغییرات دما سلامت آنها از بین می ‌رود، در این لیست قرار می گیرند.

 کالاهای غیر خوراکی 

برخی از محصولات شیمیایی باید در دمای پایین نگهداری شوند، تا کیفیت آنها حفظ گردد که شامل انواع چسب، صمغ و مواردی از این قبیل می شود. نگهداری صحیح از این کالاها جلوی فرسوده شدن زودهنگام آنها را می گیرد.  

کالاهای دارویی

انواع کالاهای دارویی که شامل انواع قرص، کپسول، پلاسمای خون، واکسن ها و بسیاری از موارد دیگر می شود، به هیچ عنوان نباید دمای آنها تغییر پیدا کند. به همین جهت انتخاب یک سیستم توزیع سردخانه ای معتبر برای جابجایی و فروش آنها اهمیت دارد.

 

هزینه های توزیع کالای سردخانه ای  

یک انبار سرد و مکان مناسبی برای نگهداری مواد غذایی است؛ اما برای برخی از این مواد نیاز است که دمای بالای صفر یا زیر صفر تنظیم شود. به همین جهت خدمات توزیع و فروش کالای سردخانه ای باید توسط نیروهای حرفه ای انجام شود، تا برای هر نوع کالایی شرایط مناسب فراهم گردد.

راه‌ های زیادی برای کسب درآمد از توزیع و فروش کالای سردخانه ای وجود دارد؛ اما انتخاب یک مجموعه معتبر که به صورت شراکتی این وظیفه را انجام دهد، به عنوان سریع ترین راه به شمار می رود. البته تمامی محصولات با دمای مناسب شرایطی کاملا بهداشتی جابه‌جا می ‌شوند، در واقع انتخاب یک شیوه مناسب برای توزیع کالا نقش تأثیرگذاری در کاهش یا افزایش هزینه ها دارد.

شراکت با مراکز معتبری مانند مجموعه کیا بار که با ارائه طرح تهرانیزه خدمات حرفه ای در این حوزه ارائه می دهد؛ هزینه هایی را در زمینه توزیع کالای سردخانه ای به دنبال دارد که در ادامه به بررسی چند مورد از این هزینه ها می پردازیم:  

مسافت توزیع کالا 

معمولاً فاصله ای که بین تولید کننده و دریافت کننده کالا وجود دارد، تأثیر مستقیم بر روی هزینه های توزیع می گذارد. هر چقدر که این محدوده دورتر باشد، هزینه بیشتری هم به وجود می آورد.

شکل و فرم کالا 

معمولاً محصولاتی با ابعاد حجیم و غیر معمول هزینه بیشتری برای جابجایی و حمل و نقل آنها نیاز است؛ اما محصولات استاندارد هزینه کمتری ایجاد می کنند.  

عمر محصول 

هر چقدر عمر محصول کوتاه تر بوده و فاسد شدنی باشد، نیاز به تجهیزات ویژه ‌تر داشته؛ در نتیجه هزینه جابجایی آن نیز افزایش پیدا می کند.  

زمان فروش 

کالاهایی که باید در مدت زمان کوتاه به بازار فروش برسند نیاز به سیستم توزیع گسترده و حرفه‌ای تر دارند و باید هزینه بالاتری برای این سیستم مصرف شود.  

انبار کردن کالا 

انبار کردن کالاها از لحاظ اقتصادی توجیه ‌پذیر است زیرا زمان مناسبی برای فروش آن نیست و باید تا پیدا شدن مشتری صبر کرد. اما برخی از کالاها به طور مرتب مشتری دارند و انبار کردن آنها فقط هزینه اضافی به دنبال دارد. که نه برای توزیع کننده و نه برای تولید کننده مقرون به صرفه است  

 

ویژگی های یک شبکه توزیع و فروش کالای سردخانه ای مطلوب

انبارهای سرد مکان های مناسبی برای نگهداری از مواد غذایی و دارویی جهت توزیع در فروشگاه های جزء است. اما در کنار این انبارهای سرد باید یک شبکه توزیع و فروش کالای سردخانه ای مجهز قرار بگیرد، تا به شکل مطلوبی عمل جابجایی و انتقال را انجام دهد.  

یک شبکه توزیع و فروش کالای سردخانه‌ای مطلوب که تاثیر زیادی در سریعتر رسیدن به کسب درآمد از توزیع محصولات دارد؛ باید از برخی ویژگی ها برخوردار باشد، تا بتواند با ارائه خدمات به موقع به بهترین شکل این کالاها را به دست مصرف کنندگان نهایی برساند.  

در این بخش به بررسی ویژگی های یک شبکه توزیع مطلوب که نقش تأثیرگذاری در افزایش فروش و آسان تر کردن مراحل توزیع کالاهای سردخانه ای دارد، می پردازیم:

  • داشتن امکانات و تجهیزات به روز و مورد نیاز برای توزیع کالاهای سردخانه ای  
  • برخورداری از نیروهای متخصص و حرفه‌ای با انگیزه کافی برای بازاریابی و فروش بیشتر و بهتر  
  • داشتن سیستم های ارتباطی قوی جهت پیدا کردن مشتریان جدید و بررسی نیاز آنها به طور کنترل شده و ارسال صحیح کالا برای آنها  
  • به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد تمامی کارخانجات تولید کننده و ارائه یک پلن قوی برای ارتباط بین تولید کننده و فروشنده  

 

 معرفی بهترین شبکه توزیع محصولات سردخانه ای 

تمامی تولید کنندگان برای به دست آوردن بازارهای بزرگ تر و قوی تر نیاز دارند که از شرکت های معتبر فعال در زمینه توزیع و فروش کالای سردخانه ای خدمات مختلف دریافت کنند. در این میان مجموعه کیا بار یکی از بهترین ها شناخته شده است.  

مجموعه کیابار در حال حاضر با راه اندازی طرح تهرانیزه توانسته است بهترین شرایط جهت ارسال محصولات سردخانه‌ای به دورترین نقاط کشور را فراهم آورد. زیرا از پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل سردخانه‌ای برخوردار بوده که برای هر محصول می ‌تواند دمای مطلوب و مناسب را تأمین کند. تمام ناوگان فعال در این مجموعه از سلامت فنی برخوردار بوده و مشکلی در مسیر نقل و انتقال به وجود نمی آورند.

جهت آشنایی با بهترین و سریع ترین راه کسب درآمد از توزیع و فروش کالای سردخانه ای کافیست، با مجموعه کیابار و کارشناسان و متخصصان ارتباط برقرار کنید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید از عرضه محصولات خود سود قابل قبولی به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ