حمل بار یخچالی داخلی با انواع خودرو سردخانه ای

حمل بار یخچالی داخلی

حمل بار یخچالی داخلی چه کاربردی دارد و چه کسی یا کسانی از آنها استفاده می کنند؟ چقدر در مورد بارهای یخچالی یا همان بارهای سردخانه ای اطلاعات دارید؟ به نظر شما چه نوع ماشین هایی برای اینگونه جابجایی ها به کار گرفته می شود؟ نرخ کرایه آنها چگونه است؟ با ما در این صفحه همراه باشید تا با تمامی مباحث مرتبط با حمل بار یخچالی داخلی آشنا شوید.

حمل بار یخچالی چیست؟

آیا تاکنون در جاده های بین شهری شاهد ماشین های یخچالی بوده اید؟ تعداد این ماشین ها در چاده ها کم نیست پس بهتر است که هر کسی با حمل بار سردخانه ای آشنا باشد. ماشین های یخچالی در واقع همان ماشین های حمل بار هستند که بر روی شاسی آنها یک اتاقک یخچالی نصب شده است، یعنی تفاوت اساسی این گونه ماشین ها با دیگر ماشین های حمل بار در داشتن یخچال است.

خب حالا سوال اینجاست که این ماشین های یخچالی چه کاربردی دارد و برای حمل چه نوع بارهایی استفاده می شود؟ همان طور که می دانید تعداد زیادی کارخانجات مواد غذایی مختلف در تهران و دیگر شهرهای بزرگ موجود است که پس از تولید باید محصولات خود را به سایر شهرها ارسال کنند. از طرفی برخی از این گونه مواد غذایی فاسد و خراب شدنی هستند و در صورتی که در دمای مخصوص نگهداری نشوند بدون شک فاسد و خراب می شوند. پس با این حال برای حمل بار سردخانه ای چه باید کرد؟

امروزه جابجا کردن بارهای سردخانه ای توسط باربری یخچالی انجام می شود. بارهای فاسد و خراب شدنی مثل گوشت و فرآورده های آن، انواع لبنیات و مواد غذایی پروتئینی، میوه و سبزیجات، دارو و انواع واکسن و نمونه های خونی توسط ماشین یخچال دار بین شهرها جابجا می شود. چرا که دمای اتاقک یخچالی در این گونه ماشین ها قابل تنظیم است و به این ترتیب دمای آن متناسب با نوع بار تنظیم می شود تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

حمل بار یخچالی داخلی در ایران در چند سال اخیر بسیار گسترش یافته است چرا که تولیدات داخلی کارخانجات و محصولات کشاورزی روز به روز در حال گسترش است و به همین دلیل تعداد زیادی مراکز باربری و حمل بار یخچالی داخلی در تهران دایر شدند تا محصولات مشتریان را با بهترین کیفیت به سراسر کشور ارسال کنند.

قیمت ماشین یخچالی

انواع خودرو حمل بار یخچال داخلی

ماشین یخچال دار کدام است یا به عبارت ساده تر از چه نوع خودروهایی برای حمل بار یخچالی استفاده می شود. همان طور که برای حمل و جابجا کردن بارهای معمولی از ماشین های مختلف مثل نیسان، تریلی، ایسوزو و کامیون استفاده می شود برای حمل بار یخچالی داخلی هم اغلب از کامیونت یخچالی، تریلی یخچالدار و این قبیل خودروها استفاده می شود.

جالب است بدانید که هر کدام از ماشین یخچال دار دارای ظرفیت و گنجایش مشخصی هستند یعنی ابعاد و گنجایش اتاقک یخچالی آنها با یکدیگر متفاوت است و بنابراین شما باید متناسب با نوع و حجم بار خود یکی از انواع ماشین ها را جهت سفارش انتخاب کنید.

برای اطلاع دقیق از نوع خودورهای موجود و میزان ظرفیت هر کدام از آنها باید به مراکز باربری یخچالی مراجعه کنید.

در هنگام حمل بار یخچالی باید به چه نکاتی توجه شود؟

برای این که حمل بار یخچالی
داخلی
با کیفیت عالی انجام شود و بار مشتری با سلامت به دست مقصد برسد لازم
است که مراکز باربری نکات زیر را در هنکام باربری و تخلیه بار رعایت فرمایند:

·قبل از قرار دادن بار لازم است فضای داخل یخچال کاملا تمیز و استرلیزه و بهداشتی شود.

· ورود افراد مختلف به داخل اتاقک یخچالی به حداقل برسد.

·دمای درون اتاقک توسط کارشناس تنظیم و تایید شود.

·   دمای داخل اتاقک همواره ثابت باشد.

·دماسنج درون یخچال موجود باشد.

· بارها با نهایت دقت درون اتاقک قرار داده شوند.

·از برخورد بار مواد غذایی با کف اتاقک جلوگیری شود.

اغلب حمل بار یخچالی داخلی در ایران با رعایت تمام استانداردهای لازم انجام می گیرد و خوشبختانه همواره بارها با سلامت
به مقصد تحویل داده می شود. در صورتی که مایل هستید در مرود نرخ کرایه حمل بار
یخچالی داخلی
مطلع شوید به پاراگراف بعدی در همین صفحه ماجعه کنید.

نرخ کرایه بار یخچالی به چه عواملی وابسته است؟

برای کرایه حمل بار یخچالی داخلی نمی توان یک قیمت مشخص را بیان کرد چرا که کرایه باربری به عواملی متعددی بستگی دارد که در اینجا به ذکر چند مورد آنها می پردازیم:

·         نوع خوردو : کرایه بار یخچالی ایسوزو  با کرابه بار نیسان یخچالی یکسان نیست چرا که ظرفیت آنها و دیگر خصوصیات آنها متفاوت از یکدیگر است.

·         میزان مسافت

·         میزان سوخت مصرفی

·         نوع بار

·         میزان حساسیت بار

·         در صورتی که مشتری سفارش دهد که بار خیلی سریع و فوری به مقصد برسد این مساله نرخ کرایه را کمی بالا خواهد برد.

در کل با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا قیمت نهایی حمل بار یخچالی داخلی مشخص می شود.

ارسال بار یخچالی ;dhfhv

کیابار آماده ارسال بارهای یخچالی به سراسر کشور

کیابار یکی از بهترین مراکز باربری یخچالی داخلی در تهران است که آماده ارسال بارهای سردخانه ای شما مشتریان گرامی به تمامی نقاط داخلی کشور می باشد. کیابار مجهز به انواع ماشین های یخچالی از جمله کامیونت یخچالی، ایسوزو یخچالی، نیسان و تریلی یخچالی می باشد. لازم به ذکر است که در کیابار تمامی استانداردها و موارد بهداشتی در حین حمل و تخلیه بار رعایت می شود، پس سلامت بار خود آسوده خاطر باشید. خوشبختانه نرخ کرایه باربری در کیابار در مقایسه با سایر مراکز بصرفه تر است. پس هر چه سریع تر جهت اعلام بار یخچالی تهران در کیابار اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ