اجاره سردخانه گوشت زیر صفر و بالای صفر

نرخ اجاره سردخانه گوشت در مراکز فروش چقدر است؟ کدام نوع سردخانه برای انواع گوشت مناسب است؟ اصلا سردخانه چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله ما قصد داریم در مورد سردخانه های گوشت مطالب مفیدی را ارائه دهیم و به تمامی سوالات گفته شده پاسخ دهیم. اگر شما هم مایل هستید در مورد اجاره سردخانه گوشت و سایر مباحث پیرامون آن بیشتر بدانید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

سردخانه چیست؟ 

شما چگونه از گوشت، مرغ و ماهی و سایر محصولات گوشتی در خانه تان نگهداری می کنید؟ قطعا همه شماها برای اینکار از یخچال و فریزر استفاده می کنید تا از فاسد شدن این مواد غذایی جلوگیری کنید. زیرا همان طور که می دانید گوشت باید در دمای مخصوص نگهداری شود و در صورتی که در معرض گرما قرار بگیرید خیلی زود فاسد و خراب می شود. خب آیا تاکنون به این فکر کرده اید که کارخانجات و فروشگاه ها چگونه از این گوشت ها نگهداری می کنند؟ بله درست حدس زدید در اینگونه محیط ها از سردخانه برای نگهداری این اقلام استفاده می شود.

قبل از این که به بحث اجاره سردخانه گوشت بپردازیم ابتدا می خواهیم کمی شما را با سردخانه آشنا کنیم. سردخانه یک اتاقک یخچالی است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها ساخته می شود. سردخانه ها این امکان را به افراد می دهد تا دمای درون آن را تعیین کنند. به این ترتیب افراد مواد غذایی مختلف فاسد شدنی از جمله گوشت و مرغ را درون این سردخانه ها قرار می دهند و دمای درون آن را به گونه ای تنظیم می کنند که برای گوشت و مرغ مناسب است و در آن دما فاسد و خراب نمی شود. ناگفته نماند که سردخانه ها در ابعاد مختلفی ساخته می شود که هر کدام برای موارد خاصی مناسب می باشند.

سردخانه ها در مدل های بسیار متنوعی موجود هستند که یکی از آنها سردخانه گوشت است. فروشگاه ها، رستوران ها و … با استفاده از این سردخانه های گوشت، انواع گوشت و فرآورده های آن  را برای مدت طولانی نگهداری می کنند. در پاراگراف بعدی به معرفی بیشتر سردخانه گوشت می پردازیم.

 

مشخصات سردخانه گوشت

برخی از مهم ترین خصوصیات سردخانه های گوشت که موجب کاربرد بسیار زیاد آن شده است به شرح زیر است:

  • میزان رطوبت و دمای آن برای نگهداری محصولات پروتئینی مناسب است.
  • درب های سردخانه عایق بندی شده است.
  • از ساندویچ پانل پلی اورتان استفاده می کند.
  • مجهز به سیستم سرمایشی فریونی است.
  • مجهز به تجهیزات سرمایشی با قابلیت اطمینان بالا مثل کمپرسور و اپراتور است.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

 

در حال حاضر میزان تقاضا در بازار برای اجاره سردخانه گوشت بسیار زیاد است زیرا مشتریان برای نگهداری از محصولات گوشتی راه دیگری از این ندارند. در ادامه شما را با انواع سردخانه های موجود در بازار بیشتر آشنا می کنیم.

 

انواع سردخانه

اگر شما هم قصد اجاره سردخانه گوشت را دارید ابتدا بهتر است یک اطلاعات کلی در مورد انواع سردخانه های گوشتی پیدا کنید. سردخانه های گوشتی همان طور که در بالا هم گفته شد در مدل ها و دسته بندی های متنوعی در بازار موجود است که ما در اینجا چند مورد از آنها را به شما معرفی می کنیم:

  • سردخانه گوشت زیر صفر

زمانی که بخواهیم گوشت را برای مدت زمانی طولانی مثلا چند ماه نگهداری کنیم باید آن را در دمای زیر صفر قرار دهیم. این نوع سردخانه برای این کار طراحی شده است. تالارها، رستوران ها و … از این نوع سردخانه استفاده می کنند.

  • سردخانه گوشت بالای صفر

این نوع سردخانه برای نگهداری موادی مثل سوسیس و کالباس و همچنین نگهداری کوتاه مدت گوشت مثلا دو هفته کاربرد دارد. کشتارگاه ها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و … از این نوع سردخانه استفاده می کنند.

  • سردخانه صنعتی گوشت

در کشتارگاه ها و واحد های قطعه بندی گوشت از سردخانه صنعتی گوشت استفاده می شود. مراحل انجام کار شامل خون گیری، پوست کنی، خالی کردن شکم و قفسه سینه و شقه کردن است که در همه آنها لازم است که از این سردخانه استفاده شود.

  • سردخانه صنعتی مرغ

از این نوع سردخانه برای نگهداری طولانی مدت مرغ استفاده می شود.

  • سردخانه صنعتی ماهی

همان طور که می دانید ماهی بعد از صید باید بلافاصله سرد شود در غیر اینصورت فاسد می شود. ماهی هم باید بعد از طی مراحل باید در دمای مناسب نگهداری شود و برای این کار از سردخانه صنعتی ماهی استفاده می شود.

  • سرخانه تخم مرغ

از این نوع سردخانه برای نگهداری طولانی مدت تخم مرغ استفاده می شود.

شما مشتریان گرامی باید مشخص کنید که می خواهید گوشت را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید یا برای مدت زمان کوتاه. بعد متناسب با آن یکی از انواع سردخانه های موجود را که برای کاربرد مصرفی شما مناسب تر است انتخاب و جهت خرید آن اقدام کنید. البته اگر بودجه شما برای خرید کردن کافی نیست می توانید اجاره سردخانه گوشت را جایگزین خرید کردن کنید.

 

نرخ اجاره سردخانه گوشت 

یکی از مهم ترین مباحث برای مشتریان سردخانه قیمت آن است. نرخ اجاره سردخانه گوشت به عواملی مثل نوع سرردخانه، ابعاد سردخانه، برند سازنده، کیفیت ساخت و تکنولوژی های استفاده شده در آن بستگی دارد.

 

کیابار بزرگ ترین مرکز فروش سردخانه در کشور 

اگر شما هم از مشتریان سردخانه های گوشت هستید به شما توصیه می کنیم که سردخانه مورد نیاز خود را از مجموعه کیابار تهیه کنید. کیابار یکی از باتجربه ترین شرکت های موجود در کشور است که در زمینه فروش محصولات سردخانه مشغول به فعالیت می باشد. سردخانه های این مرکز از قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای برخوردار هستند و کیفیت محصولات آنها هم بسیار عالی و درجه یک است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان کیابار تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ