قیمت تریلی یخچالدار | اجاره تریلی یخچالی

قیمت تریلی یخچالدار

قیمت تریلی یخچالدار با توجه به ویژگی ها و شرایط تریلی و تعداد روزهای مورد نیاز مصرف کنندگان مشخص می شود. در صورت نیاز به استفاده از تریلی های یخچالدار، بهتر است با شرکت های معتبر مانند مجموعه کیابار ارتباط برقرار کنید، تا مناسب ترین قیمت تریلی یخچالدار را به نسبت کیفیت بالای خدمات دریافت نمایید.  

تریلی یخچال دار چیست؟ 

تریلی یک خودروی حمل بار سنگین است که بین شهرهای مختلف و حتی به صورت بین المللی بین کشورهای مختلف بار جابجا می کند، یکی از پرطرفدارترین خودروهای حمل بار سنگین، تریلی یخچالدار است.

تریلی یخچالدار یکی از نمونه های مهم خودرو بوده که برای حمل و نقل کالاهای حساس به دما مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً به دلیل ویژگی های خاص قیمت تریلی یخچالدار نسبت به سایر تریلی های دیگر بالاتر است. چرا که باید در حمل و نقل مواد غذایی و دارویی شرایط ویژه رعایت شود.  

برای حفظ دما در هنگام ساخت تریلی ها عوامل مهمی مد نظر قرار می گیرد که مهمترین آنها عایق بندی کامل دیواره و بدنه تریلی است. این عامل موجب می ‌شود تا هزینه های مربوط به ساخت افزایش پیدا کند. البته نصب سیستم ‌های مناسب برای تأمین دمای مورد نیاز بدون تغییر در طی مسیرهای طولانی هم هزینه های مجزایی ایجاد می کند.  

 

اجزای اصلی تریلی یخچالی  

تریلی یخچالدار هم مانند سایر تریلی های دیگر از دو بخش کلی تشکیل شده است که قسمت اول شامل یک کامیون بزرگ است و قسمت دوم و مهم آن را یک کانتینر تشکیل می دهد که به پشت کامیون متصل می شود. کامیون به عنوان یک بخش مجزا وظیفه حمل کردن این کانتینر را به عهده دارد.

قسمت مهم تریلی یخچالدار آن است که به وسیله مواد عایق در مقابل سرما و گرما پوشیده شده است. به همین دلیل سرمای درون کانتینر به بیرون راه پیدا نکرده و گرما هم به فضای داخل کانتینر نفوذ نمی کند. تمام مواد فاسد شدنی در حین حمل و نقل و جابجایی آسیبی نمی بینند.  

در هنگام ساخت کانتینرهای یخچالی دیواره های آن را نسبت به تریلی های معمولی ضخیم تر تولید می ‌کنند و در حین ساخت از پارچه های مقاوم در برابر نفوذ نور خورشید بر روی بدنه کانتینر استفاده می شود که این پارچه از بهترین جنس انتخاب می گردد. به دلیل شیوه ساخت خاص، قیمت تریلی یخچالدار نسبت به سایر تریلی های دیگر بیشتر است.

بر روی تمامی کانتینرها کانال های هوا برای عبور و مرور هوا تعبیه می ‌شود که برای تریلی های یخچالدار در قسمت کف این کانال های هوا قرار می گیرند، تا امکان تبادل هوای خارج و داخل به شکل دقیق فراهم گردد. 

ویژگی تریلی های یخچالدار پیشرفته 

در حال حاضر به دلیل نیاز روز افزون به تریلی های یخچالدار نمونه های متعددی از این خودرو تولید شده اند که به راحتی کارخانجات تولید کننده مواد غذایی و دارویی می توانند از این خودروها استفاده کنند، تا ضمن بازاریابی بهتر سود بیشتری هم به دست آورند. 

در حال حاضر قیمت تریلی یخچالدار که با توجه به ویژگی های خاص تریلی ها مشخص می شود، به نسبت کیفیت بالای تریلی ها و خدمات خوبی که ارائه می دهد، مناسب است. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند تا از یک تریلی با امکانات هوشمند بیشتر استفاده کنند، تا با خیال راحت تر محصولات خود را جابجا نمایند.  

در ادامه به ذکر چند ویژگی خاص تریلی های یخچالدار پیشرفته می پردازیم:

  • مسیریابی و هواشناسی بهتر توسط تریلی ها  
  • مجهز به مانیتورینگ های مناسب برای تنظیم دما و رطوبت یخچال به همراه آلارم در صورت بروز خطا  
  • نمایش دما و میزان فشار باد در داخل کانتینر  
  • نمایش میزان وزن بار تریلر برای توزیع یکسان بار در داخل کانتینر  

عوامل موثر بر روی قیمت تریلی یخچالدار 

در هنگام تهیه تریلی یخچالی با قیمت های متفاوتی از این ماشین آلات روبرو می شوید خوب است که بدانید قیمت تریلی یخچالدار با توجه به عملکرد آن و همچنین کاربری ‌های ویژه این تریلی ها تعیین می گردد.  

در ادامه به بررسی برخی از عوامل موثر بر روی قیمت تریلی یخچالدار می پردازیم، تا در هنگام تهیه این تریلی ها به صورت خرید یا اجاره بتوانید انتخاب های بهتری انجام بدهید: 

دمای تریلی 

معمولاً تریلی ها توانایی حفظ دمای ۲۵ درجه سانتیگراد تا منهای ۴۰ درجه سانتیگراد را دارند و متناسب با نوع مواد غذایی باید تریلی ها انتخاب شوند، تا بتوانند تمامی مواد غذایی و دارویی و پزشکی را جابجا کنند.  

حفظ دما به صورت خودکار 

برخی از تریلی های یخچالی دارای ژنراتور برق هستند که در صورت بروز هر گونه نقص و اشکال در سیستم برق کشی می توانند به صورت خودکار تا چندین ساعت دمای تریلی را حفظ کنند، قیمت تریلی یخچالدار با چنین ویژگی نسبت به سایر مدل های دیگر بیشتر است.

تامین کننده های دما 

معمولاً برای تأمین دمای مورد نیاز از ابزار ویژه استفاده می شود که بسته به نوع یونیت های سرد کننده و ترموستات مخصوص برای حفظ دما، قیمت تریلی هم تغییر پیدا می کند.  

ابعاد تریلی 

هرچقدر که ابعاد کانتینر بزرگتر باشد، امکان حمل و نقل مواد بیشتری فراهم می گردد و البته باید وسایل سرمایشی قوی‌تر برای تأمین دمای مورد نیاز استفاده شود. معمولاً کانتینرها در ابعاد ۲۰ فوت، ۴۰ فوت، ۴۵ فوت و موارد دیگر تهیه و تولید می گردد.  

کیفیت بدنه تریلی 

برای حفظ دمای تریلی از مواد عایق استفاده می شود که هر چقدر کیفیت این مواد بالاتر باشد، تریلی با افزایش قیمت مواجه می گردد.

اجاره تریلی یخچالدار در کوتاه ترین زمان در مجموعه کیابار

تریلی یخچالدار نقش بسیار مهمی در حمل و نقل و جابجایی بارهای مختلف بین شهرها و کشورهای دیگر دارد. به همین جهت در تنوع بالایی از لحاظ کیفیت دما و ابعاد و اندازه طراحی و تولید شده است، تا بتواند نیاز همه بخش ها را تأمین کنند. زیرا تریلی ها در حمل و نقل مواد غذایی، مواد دارویی، سموم، مواد بیولوژیکی و بسیاری از موارد دیگر لازم هستند.  

مجموعه کیابار یکی از مراکز تخصصی در زمینه ارائه تریلی های یخچالدار است که تمامی این خودروها با شاسی های مقاوم فولادی می توانند بدون آسیب به بارهای مختلف آنها را جابجا کنند. چرا که شاسی نقش مهمی در کیفیت بارهای حمل و نقل شده در مسیرهای طولانی دارد.  
در صورتی که به دنبال ارزانترین قیمت اجاره تریلی یخچالدار با کیفیت بالا هستید، کافیست با کارشناسان مجموعه کیابار ارتباط برقرار کنید، تا در کوتاه ترین زمان پس از ارائه مشاوره های تخصصی مناسب ترین تریلی ها با توجه به مواد حمل و نقل شده و مسافت به شما پیشنهاد می شود.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ