باربری کانتینر یخچالی با ماشین های یخچالی درجه یک

باربری یخچالی مواد غذایی

باربری کانتینر یخچالی یکی از بهترین روش های حمل و نقل مواد غذایی و حساس به دما است که در بین شهرهای مختلف جابجا می شود و با کمک این روش حمل بار در تمام فصول می توان از مواد غذایی تازه استفاده کرد. در صورت دریافت خدمات باربری کانتینر یخچالی از مجموعه کیابار با امکان پرداخت هزینه های مقرون به صرفه می توانید خدمات استاندارد دریافت کنید.

بررسی کانتینر یخچالی از لحاظ دما 

مواد غذایی و دارویی با کمک کانتینرهای یخچالی اهمیت زیادی دارد و جزء شیوه های نوین امروزی است. به همین جهت کانتینر یخچالی در اندازه های مختلف و با تنظیم دمای گوناگون طراحی شده اند، تا برای جابجایی هر نوع محصولی بتوان از کانتینر مناسب استفاده کرد.

در یک باربری کانتینر یخچالی انواع مختلف کانتینر از لحاظ تنظیم دما وجود دارد که آشنایی با سیستم دمای آنها کمک می ‌کند تا مناسب ترین خودرو را برای حمل و نقل مواد غذایی و دارویی و مواد شیمیایی انتخاب کنید. در ادامه به چند مورد از مهم ترین حالت های دمایی کانتینرها می پردازیم:

  • کانتینرهایی با دمای منهای ۱۰ درجه که برای حمل و نقل انواع گوشت، مرغ، ماهی و کره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • کانتینرهایی با دمای بین ۲۲ تا ۳۲ درجه فارنهایت که جهت حمل گوشت تازه، پنیر، تخم مرغ و انواع سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کانتینرهایی با دمای بین ۲۸ تا ۳۲ درجه فارنهایت که معمولاً به جهت حمل میوه جات تازه به کار می رود.

حمل و نقل انواع بار با کانتینرهای یخچالدار

باربری کانتینر یخچالی شرایطی را به وجود می ‌آورد که تمام محصولات فساد پذیر و حساس به دما به راحتی در بین نقاط مختلف کشور جابجا شوند. شرایطی را ایجاد می کند که این محصولات از یک کشور به کشور دیگر نیز منتقل گردد.

معمولاً کانتینر یخچال دار مهمترین وسایل حمل و نقل بین جاده ای است که برای جابجایی موارد مختلفی مانند دارو و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم‌ترین ویژگی ‌های کانتینر های یخچالدار مقاومت آنها در برابر شرایط جوی مختلف است که به هیچ عنوان باد و باران و رطوبت و برف در آن نفوذ نمی کند. به همین جهت در سلامت کامل می تواند تمامی مواد را جابجا کند.

با کمک کانتینرهای یخچالدار انواع مختلف بار را می توان جابجا کرد که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم:

  • برای جابجایی تمامی داروها و لوازم مخصوص پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که اغلب داروها به دما حساس هستند و باید در یک دمای ثابت نگهداری شوند.
  • امکان جابجایی و حمل و نقل مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و فراورده های گوشتی را بدون هیچ گونه مشکلی فراهم می آورند.
  • شرایط حمل و جابجایی شیر، ماست، پنیر و تمام فرآورده های لبنی حساس به دما از جمله کره و خامه را فراهم می‌ کند. به همین جهت در کارخانجات و مزارع تمامی مواد غذایی به شکل سالم و تازه جابجا می شوند.
  • جابجایی میوه ها و سبزیجات تازه در یک دمای ثابت نیز توسط باربری کانتینر یخچالی فراهم می گردد. چرا که این مواد با وسایل حمل و نقل معمولی در مسافت های طولانی دچار فساد می شوند.
  • برای جابجایی انواع گل و گیاه های حساس به دما کانتینرهای مخصوص یخچالی استفاده کرد.

مزیت حمل بار با کانتینر یخچالی

 

مجموعه کیابار که یکی از مجهزترین مراکز باربری کانتینر یخچالی است در حال حاضر مواد مختلفی را جابجا می کند و در واقع هر نوع خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آشنایی با باربری کانتینر یخچالی موجب می‌شود تا با تمام مزیت های حمل و نقل با کانتینرهای یخچالدار آشنا شوید و در صورت نیاز بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید.

با وجود این کانتینرها دیگر بدون دغدغه و نگرانی در فصول گرم سال می توان هر نوع مواد غذایی و دارویی را در نقاط مختلف کشور جا به جا کرد.

همچنین از مهم ترین مزیت ها این است که بدون توجه به فصل می توان از مواد غذایی تازه کشاورزی استفاده کرد و مواد برداشت شده از مزارع در مناطق گرمسیر را به نقاط سردسیر منتقل نمود.

قیمت باربری کانتینر یخچالی

 

دریافتیم که باربری کانتینر یخچالی برای حمل و جابجایی مواد غذایی، دارویی، گل ها و گیاهان، میوه ها و سبزیجات و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اما مسئله مهم این است که قیمت این کانتینرها چگونه محاسبه می شود؟

برای مشخص کردن قیمت باربری کانتینر یخچالی موارد زیادی وجود دارد که باید همه آنها مد نظر قرار بگیرد، تا در نهایت یک قیمت منصفانه هم برای رانندگان کانتینر و هم برای مشتریان ارائه گردد.

کرایه کانتینر یخچالی به دلیل وجود هزینه های اضافی برای سوخت خودرو و نگهداری از موتور یخچال و سایر قطعات دیگر به نسبت خودروهای دیگر بیشتر است. زیرا به طور کل این قیمت به چند عامل مهم ارتباط پیدا می ‌کند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • حجم بار جابجا شده و همچنین وزن کالا
  • فاصله بین مبدا تا مقصد برای جابجایی بار
  • زمان مورد نیاز برای حمل و نقل کالاها
  • تعداد کارگران مورد نیاز برای بارگیری و تخلیه
  • میزان دمای مورد نیاز برای نگهداری از بارها

حمل و نقل بارهای یخچالی به همراه بیمه نامه توسط کیابار

یکی از موارد بسیار مهمی که برای صاحبین کسب و کارها وجود دارد تضمین سلامت بارهای سپرده شده به کانتینرهای یخچالدار است. زیرا معمولاً کانتینرها حجم زیادی از بار را در خود جای می‌ دهند و به سلامت رسیدن آنها از لحاظ اقتصادی اهمیت دارد.

مجموعه کیابار یکی از مراکز معتبر و تخصصی است که در این حوزه به خوبی عمل می کند، چرا که در ابتدای قرارداد برای حمل و نقل بار بیمه نامه معتبر در نظر می گیرد، تا در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکل خسارت شرکت ها پرداخت شود.

مشتریانی که در باربری کانتینر یخچالی با چنین ویژگی هایی روبرو می شوند، با خیال راحت تر می توانند به آنها اعتماد کرده و محصولات خود را برای انتقال به نقاط دوردست کشور به این مراکز بسپارند. کافیست برای دریافت مشاوره های حرفه ای با کارشناسان مجموعه کیابار ارتباط بگیرید، تا پس از دریافت اطلاعات لازم بتوانید تصمیمات بهتری برای کسب و کار خود بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ