اجاره سردخانه دارو در تهران

اجاره سردخانه دارویی

اجاره سردخانه دارو بهترین راه حل ممکن برای نگهداری داروها در طولانی مدت و حفظ آنها برای موقعیت‌ های بحران است. این مجموعه شرایط اجاره سردخانه دارو در تهران با قیمت مناسب و دسترسی آسان تر را فراهم کرده است؛ کافیست با کارشناسان آن ارتباط بگیرید. 

سردخانه دارو چیست؟

یکی از مهمترین اجزای هر کارخانه و شرکتی وجود تاسیسات برودتی آن است که از این تأسیسات برای نگهداری مواد مختلف که به دما حساسیت دارند، استفاده می شود؛ به این تأسیسات مهم و کاربردی سردخانه گفته می شود.  

همانند تمامی مواد غذایی داروها هم نیاز به سردخانه دارند، تا برای طولانی مدت بتوان از آنها نگهداری کرد. در واقع داروها شرایط و پروتکل های خاصی برای نگهداری دارند که نیاز است حتماً به طور کامل و دقیق رعایت شود، تا خواص خود را از دست ندهند.  

انواع سردخانه برای دارو وجود دارد که به طور کلی می توان به دو دسته بندی تقسیم کرد که هر کدام برای داروهای خاصی به کار می رود.

سردخانه داروی زیر صفر  

برخی از داروها باید منجمد شوند تا سلامت دارویی آنها در طی نگهداری حفظ شود. برای چنین داروهایی از سردخانه هایی با دمای بین منفی ۱۰ تا منفی ۲۰ درجه استفاده می کنند.   

 سردخانه دارویی بالای صفر 

 

برخی از داروها هم نیازی به انجماد ندارند، اما باید در بازه دمایی ۰ تا ۸ درجه سانتیگراد نگهداری شوند تا آسیبی به ترکیبات آنها وارد نگردد.  

سردخانه دارو چیست؟

داروها به عنوان مهمترین کالاها و محصولاتی به شمار می روند که باید برای مواقع لزوم آنها را انبار کرد. بسیاری از داروها دارای شرایط نگهداری خاص هستند تا خواص خود را حفظ کنند. به همین جهت اجاره سردخانه دارو اهمیت پیدا می ‌کند. زیرا تمامی شرکت ‌های واردکننده و تولید‌کننده دارو امکان آماده سازی محیط های مناسب برای نگهداری داروها را ندارند. در چنین شرایطی بهترین راهکار اجاره سردخانه های مناسب به جهت انبار کردن داروها است.

 از مهم ترین ویژگی هایی که در سردخانه های دارو وجود دارد که خیال افراد را از سلامت داروها راحت می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         داشتن سیستم های هوشمند سرمایشی و کنترل دمای انبار به صورت لحظه ای  

·         برخورداری از ایمنی بالا و مجهز به سیستم های هوشمند برای افزایش امنیت  

·         داشتن ابعاد مناسب و قفسه بندی های کاربردی به جهت قرارگیری داروها بدون فشار آوردن بر روی هم  

 

·         شرایط دسترسی مناسب و آسان در مواقع لزوم به انبار سردخانه 

عوامل موثر بر هزینه اجاره سردخانه دارو

انواع مختلف سردخانه در نقاط گوناگون شهر تهران و کشور ایران طراحی و ساخته شده اند، تا نیاز تمامی مصرف کنندگان به این حوزه تأمین گردد. اما در هنگام اجاره سردخانه ها پس از بررسی ویژگی و کیفیت سردخانه نسبت به نوع محصولات هزینه اجاره نیز از عامل های بسیار مهم است.  

عوامل زیادی وجود دارد که به شکل مستقیم می ‌تواند بر هزینه اجاره سردخانه دارو، تأثیر بگذارد. با شناخت این عوامل در هنگام انتخاب شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات اجاره سردخانه در این زمینه به شکل بهتری می توانید تصمیم گیری کنید. 

ابعاد سردخانه

طبیعتاً هر چقدر که ابعاد بیشتری برای اجاره نیاز باشد، هزینه آن هم افزایش پیدا می کند. 

دمای سردخانه 

میزان دمای سردخانه به میزان سوختی که قرار است برای تامین این دما صرف شود، ارتباط مستقیم پیدا می کند. هر چقدر دما پایین تر باشد، هزینه سردخانه هم بیشتر است. سردخانه های دارویی معمولاً به دو صورت دمای زیر صفر و دمای بالای صفر البته با درجات مختلف وجود دارند.

میزان ورود و خروج بار در طی روز 

در صورتی که روزانه باید محصولات گرم به فضای سردخانه وارد شوند و یا از آن خارج شوند، هزینه بیشتری برای نگهداری دما صرف می گردد.  

تجهیزات سردخانه ها 

تجهیزات سردخانه ها که شامل مواردی مانند ساندویچ پنل، تابلو برق، کندانسور، شیرآلات و تجهیزات کنترلی و موارد مختلف دیگر می شود. هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشند، اطمینان از حفظ سلامت مواد دارویی بیشتر می شود.

مدت زمان اجاره سردخانه

انبارهای سردخانه دارو به دو صورت کوتاه مدت و بلندمدت متناسب با شرایط و نیازهای مشتریان ارائه می گردد. هزینه اجاره بسته به مدت زمان اجاره به صورت ماهانه یا سالانه تغییر پیدا می کند.

کنترل سرما در سردخانه 

موارد بسیار مهم در مدیریت سردخانه ها کنترل میزان دما و سرمای محیط به صورت دقیق است که با کمک ابزارهایی مانند تابلو برق و نوع موتور مرغوب و باکیفیت صورت می گیرد. هرچقدر که دقت سردخانه بالاتر باشد، خیال کارفرما از قرار دادن داروها در آن راحت تر است.  

تمامی عواملی که در اینجا ذکر شده، می تواند به شکل مستقیم بر قیمت اجاره سردخانه دارو تأثیر بگذارند. اما مهمترین عامل ابعاد و دمای سردخانه هستند که متناسب با نوع داروها و نحوه قرارگیری آنها می توان هزینه نهایی را محاسبه کرد.

بهترین مجموعه برای اجاره انواع سردخانه دارو

بسیاری از داروها شرایط نگهداری در دمای محیط را ندارند و الزاماً باید در یک محیط سرد و با دمای یکسان نگهداری شوند، تا کیفیت داروها حفظ گردد. به همین جهت یافتن مراکز معتبری که در زمینه اجاره انواع سردخانه فعالیت دارند، اهمیت پیدا می کند.  

در صورتی که به دنبال رعایت بهداشت و حفظ استریل بودن داروها در کنار حفظ میزان اثر بخشی و سلامت دارو هستید، مجموعه کیابار می تواند خدمات حرفه ای در این زمینه ارائه دهد، چرا که با داشتن سردخانه های متنوع از لحاظ دما نیاز همه داروها تامین می گردد.

از ویژگی های خاص خدمات سردخانه ای که خیال شرکت های صنایع دارویی را راحت می‌ کند می ‌توان به طراحی علمی و اصولی سردخانه ها، استفاده از تجهیزات با کیفیت از معتبرترین برندها، رعایت نکات مهندسی در عایق و یونیت کردن تجهیزات و بازدیدهای دوره‌ای آن توسط متخصصین اشاره کرد. تمامی این موارد در کنار یکدیگر موجب می ‌شود، تا سردخانه های با کیفیت بالا برای نگهداری دارو و مواد مختلف دیگر داشته باشند.

تمامی سردخانه های این مجموعه از عایق بندی مناسبی برخوردار هستند، به همین جهت تا حد زیادی مصرف برق را کاهش می دهند و این گزینه سبب شده تا هزینه های نهایی برای اجاره انبار سردخانه دارو کاهش پیدا کند. در صورت نیاز به اجاره سردخانه دارو فقط کافیست با کارشناسان مجموعه ارتباط مستقیم بگیرید، تا پس از دریافت مشاوره خدمات حرفه ای دریافت نمایید.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ