نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز

نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی

نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز شرایط استاندارد را برای جابجایی بارها از مبدا تا چیدمان در فروشگاه های برند و مطرح فراهم آورده است. به همین سبب تمام مواد غذایی منجمد و سرد، مواد دارویی و مواردی از این قبیل در نقاط مختلف شهر و استان های کشور با ارائه طرح نوآورانه تهرانیزه از بارگیری در مبدا تا توزیع در نقاط هدف و فروشگاه ها جابه جا می شوند. برای ارتباط با نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز که به شکل حرفه ‌ای فعالیت می کند، کافیست که با کارشناسان مجموعه کیابار ارتباط بگیرید.

مزایای استفاده از طرح تهرانیزه در توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز

طرح نوآورانه تهرانیزه به عنوان نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی سبب افزایش راندمان بازدهی فروش و سودآوری بیشتر برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی خواهد شد که در ذیل به چند مورد آن اشاره می کنیم:

 کاربرد ماشین های یخچالدار به صورت هدفمند

حمل بار با ماشین های یخچالدار مفهوم بسیار ساده ای دارد و موجب شده تا محصولات حساس به دما به راحتی در بین شهرها و کشورهای مختلف جابجا شوند و هیچ آسیبی به کیفیت آنها وارد نمی گردد. 

کاربرد ماشین های یخچالدار کیابار برای موارد مختلفی است که در ادامه مهمترین آنها را ذکر می کنیم:

·         انواع داروهای حساس به دما از جمله واکسن ها، خون و فرآورده های خونی و مواردی از این قبیل  

·         انواع لبنیات شامل شیر، پنیر، کره، دوغ

·         انواع میوه و سبزیجات خارج از فصل  

·         تمامی گوشت ها و فرآورده های پروتئینی آماده شده در کارخانجات صنایع غذایی  

·         نقل و انتقال گل و گیاهان گلخانه ای در بین شهرهای مختلف 

پس شناخت ویژگی و مشخصات نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز این فرصت را در اختیار شرکت ها قرار می دهد که در بین مراکز متعدد بهترین را برای دریافت خدمات گوناگون انتخاب کنند، تا بتوانند تمامی محصولات مهم خود را جابجا نمایند. 

کاهش هزینه حمل و نقل بار یخچالی 

باربری های‌إیخچالی در دو نوع خودروهای سبک و سنگین انجام می شود که هر کدام از این خودروها می توانند با دمای زیر صفر یا دمای بالای صفر کار کنند. در صورت نیاز به حمل و نقل بار‌یخچالی از البرز یا تهران به سایر نقاط دیگر کشور مسئله بسیار مهمی که به وجود می آید هزینه های این حمل و نقل است.  

حمل بارهای یخچالی بسته به نوع محصولات مانند میوه جات، لبنیات، گوشت و مرغ، مواد پروتئینی، داروها، خون و فرآورده های آن و بسیاری از موارد دیگر نقش تأثیرگذاری در انتخاب نوع ماشین های یخچالی دارند. معمولاً ماشین ها با دمای مثبت ۸ درجه تا دمای منهای ۳۰ درجه قابلیت تنظیم داشته به همین سبب امکان نقل و انتقال بارهای فاسد شدنی به خارج از کشور و به صورت ترانزیت هم فراهم می گردد.

عوامل زیادی وجود دارد که می ‌تواند بر روی قیمت حمل و نقل بار‌یخچالی تأثیر مستقیم ایجاد کند. با شناخت این عوامل در هنگام ارتباط با نمایندگی فروش توزیع و حمل و نقل بار یخچالی در تهران و البرز می توانید خدمات بهینه تری را دریافت نمایید.  

از مهمترین عوامل نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی می توان به موارد ذیل اشاره کرد. 

فاصله ای که بین مبدا و مقصد وجود دارد، ارتباط مستقیم به میزان سوخت مصرفی خودروها پیدا می کند.  

نوع مواد قابل حمل و نقل و دمایی که برای جابجایی نیاز دارند، از موارد بسیار مهم است که باید حتماً مد نظر قرار بگیرد و در هنگام عقد قرارداد قید کردن دمای مورد نیاز برای حفظ سلامت آنها ضرورت پیدا می کند.  

نوع ماشین هایی که برای حمل و نقل بار در نظر می گیرید، بسته به حجم بار تغییر پیدا می کند و البته هزینه های آنها نیز متفاوت است.  

ویژگی نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز

همواره برای انتقال بارهای حساس به دما از یک شهر به شهر دیگر و از یک قسمت شهر به سایر قسمت های دیگر چالش ها و مشکلات مختلفی وجود دارد. با انتخاب شرکت های باربری معتبر که تخصص بالایی در این زمینه دارند می توانید تا حد زیادی مشکلات خود را کاهش دهید.

به دلیل اهمیت نقل و انتقال بارهای یخچالی، شرکت های متعددی در این حوزه فعالیت دارند که بتوانند تمام نیازهای بازار را تأمین کنند. در هنگام انتخاب نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز نیاز است که برخی از ویژگی‌ های منحصر به فرد و خاص داشته باشند، تا با خیال راحت و اطمینان از عملکرد مناسب بتوان بارهای حساس را به آنها سپرد.  

برخی از ویژگی های خاص نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی که باید در هنگام انتخاب یک شرکت معتبر به آنها توجه شود، شامل موارد ذیل می گردد.  

داشتن پرسنل مجرب با پشتیبانی قوی 

حضور پرسنل مجرب و حرفه ای موجب می ‌شود تا برای هر نوع از محصولات دمای مناسبی در نظر گرفته شود و پشتیبانی قوی از ارسال و بارگیری محصولات تا رسیدن به مقصد خیال مشتری را راحت می کند. 

باربری بدون محدودیت 

این مجموعه امکان عرضه بارهای منجمد به سایر نقاط کشور را دارد و البته بیشترین حوزه فعالیت آن در استان تهران و البرز است. 

امکان رزرو انواع ماشین های مختلف 

در این مجموعه حداقل یک روز قبل می توانید انواع ماشین های یخچالدار به صورت نیسان، وانت، کامیون و حتی تریلی را رزرو کنید.

ایمنی باربری  

انتخاب رانندگان حرفه ای و مجرب ایمنی حمل بار را به دنبال دارد. برای افزایش ایمنی نیاز است که حتماً بارهای جابجا شده بیمه شوند تا بتوان خسارت آن را جبران کرد.

هزینه های مقرون به صرفه 

هزینه های پرداختی از مهمترین عوامل است که مشتریان توجه ویژه ‌تری به آن می ‌کنند. پیدا کردن مراکزی که به شکل مستقیم فعالیت کرده و هزینه های مقرون به صرفه تری را با توجه به مبدا و مقصد و همچنین نوع ماشین دریافت می کنند، تاثیر زیادی در انتخاب مشتریان دارد. 

چرا مجموعه کیاباربرای نمایندگی فروش و حمل و نقل بار یخچالی

امروزه شرکت های زیادی در زمینه حمل انواع مواد منجمد و موادی که نیاز به یخچال دارند، وجود داشته تا شرکت ‌ها با خیال راحت تر بتوانند محصولات خود را از یک شهر به شهر دیگر و به سایر نقاط کشور منتقل کنند. 

در استان تهران و البرز کارخانجات غذایی متعددی وجود دارد که نیاز دارند محصولات خود را به سایر نقاط کشور ارسال کنند. برای دسترسی به بهترین ناوگان حمل و نقل‌یخچالدار در زمینه اجاره این خودروها نیاز به پیدا کردن شرکت های معتبر است.

 در میان شرکت های متعددی که در حوزه حمل بار‌یخچالی فعالیت حرفه‌ ای دارند، شرکت کیابار با راه اندازی طرح تهرانیزه با عنوان نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی توانست اعتماد و رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی به دست آورد. از آنجا که این شرکت به صورت یک تیم حرفه ای در حال فعالیت است، بدون کمترین میزان تاخیر و مشکل در روند ارسال بار آنها را تحویل گرفته و در مقصد به دست صاحبان نهایی می رساند.  

دلایل زیادی وجود دارد که مجموعه کیابار به عنوان یکی از بهترین نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی در تهران و البرز شهرت پیدا کرده است. در صورت نیاز به دریافت هرگونه خدمات در زمینه مدیریت پخش با ناوگان حمل‌یخچالدار و خدمات ترابری و حمل بار و توزیع‌مویرگی به وسیله ماشین های یخچالدار که در اصل صفر تا صد تحویل از مبدا تا تحویل بار در فروشگاه هدف که برعهده این مجموعه خواهد بود کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید، تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات نمایندگی فروش، توزیع و حمل بار یخچالی را به دست آورید.    

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ