تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 + عوامل موثر بر آن

تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402

اهمیت نگهداری کالا در سردخانه

حتما تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 هم برای شما مهم بوده است. در این میان باید بدانید که نگهداری کالا در سردخانه یکی از اصلی ترین موارد درآمدزایی سردخانه ها به شمار می رود. در این میان کیفیت نگهداری کالا در سردخانه دو چندان اهمیت پیدا می کند. چرا که هر نوع محصولی؛ چه محصولات کشاورزی بوده و چه محصولات غذایی و دارویی، بایستی در دمای مناسب و به دور از هر گونه خرابی، نگهداری شوند.

سردخانه ها همانند بانک ها که حافظ پول بوده، حافظ محصولات و کالاهای افراد بوده اند. در این میان سردخانه ها مبلغی تحت عنوان حق الحفاظ را دریافت می نمایند. این حق الحفاظ همان کرایه یا اجاره سردخانه می باشد. سردخانه ها در دو دسته زیر صفر و بالای صفر، به نگهداری انواع کالا می پردازند. اگر چه کیفیت نگهداری از کالاها اهمیت زیادی برای متقاضیان داشته، نمی توان از نقش تعرفه نگهداری سردخانه گذشت. 

حتما تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 نسبت به سال قبل می تواند تغییراتی را داشته باشد. آیا می دانید که از طریق کدام مجموعه می توان خدمات سردخانه ای با کیفیت بالا و تعرفه مناسب را دریافت نمود؟ عوامل موثر بر قیمت سردخانه و نگهداری کالا در سردخانه کدام اند؟ کیابار قطعا پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد.

کاربرد انواع سردخانه

 

امروزه بسیاری از تولید کنندگان در صنایع مختلف، به سردخانه جهت نگهداری محصولات خود احتیاج داشته اند. خصوصا کشاورزانی که می خواهند محصولات خود را در فصلی که آن میوه، برداشت نمی گردد، با کیفیت عالی به عرضه برسانند. پس می توان گفت که از انواع سردخانه جهت افزایش طول عمر مواد غذایی و حتی جهت افزایش کیفیت محصولات استفاده می شود.

مزایای اجاره سردخانه مواد غذایی

انواع سردخانه بر اساس دمای کاری

در یک تقسیم بندی می توانیم انواع سردخانه را بر اساس دمای کاری، نام ببریم. انواع سردخانه عبارتند از:

سردخانه بالای صفر

سردخانه زیر صفر

از جمله انواع سردخانه های بالای صفر می توان به سردخانه میوه، سردخانه لبنیات و سردخانه انواع دارو اشاره داشت. سردخانه های زیر صفر هم عبارتند از سردخانه گوشت، سردخانه مرغ و سردخانه ماهی که البته خود این سردخانه زیر هم به دو دسته تقسیم بندی می گردد. سردخانه منفی 18 درجه سانتی گراد که عمدتا جهت نگهداری گوشت، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد.

سردخانه های منفی 40 درجه سانتی گراد هم با نام تونل انجماد مشهور بوده که عمدتا جهت انجماد سریع محصولات خصوصا تولید انواع بستنی، کاربرد ویژه ای داشته است.

سردخانه های بالای صفر معمولا دمایی بین صفر الی 4 درجه سانتی گراد داشته اند. در واقع این سردخانه ها برای نگهداری مواد غذایی، بالاتر از دمای انجماد مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع سردخانه بر اساس حجم و ابعاد

در یک دسته بندی دیگر، انواع سردخانه را می توان بر اساس حجم و ابعاد معرفی نمود. این سردخانه ها عبارتند از: سردخانه بزرگ صنعتی، سردخانه کانکسی یا متحرک و سردخانه اتاقی.

در این میان سردخانه اتاقی که با نام سردخانه کوچک هم معروف است، عمدتا در رستوران ها، هتل ها و … جهت نگهداری غذا، مورد استفاده قرار می گیرد. سردخانه های بزرگ صنعتی هم جهت نگهداری انواع کالاها در حجم انبوه کاربرد ویژه ای داشته اند.

بالطبع تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 با توجه به نوع سردخانه متفاوت خواهد بود.

نگهداری کالا سردخانه

مزایای نگهداری کالا در سردخانه

نگهداری کالا در سردخانه با بهترین تعرفه سردخانه 1402 می تواند مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. از جمله مهم ترین مزایای نگهداری کالا در سردخانه، می توان موارد زیر را نام برد:

افزایش ماندگاری و کیفیت محصولاتی همچون میوه و سبزیجات

کنترل دما

انبارداری کاملا مقرون به صرفه

در این میان بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات سردخانه ای، حمل و نقل محصولات سردخانه ای از مبدا تا مقصد را هم انجام می دهند. از طرفی در بسیاری از شرکت های تولیدی که ممکن است انبار کالاها، پر شده باشد و امکان نگهداری کالاهای فاسد شدنی وجود نداشته باشد، با وجود سردخانه ها، فضای شرکت ها کاملا باز می شود.

عوامل موثر بر قیمت سردخانه

 

ساخت سردخانه می تواند با توجه به عوامل گوناگون، با قیمت تمام شده متفاوتی صورت بگیرد. در این میان ابعاد سردخانه و دمای آن، دو عامل اصلی در تعیین قیمت سردخانه به شمار می روند.

جهت دریافت مشاوره پیرامون ساخت انواع سردخانه و لیست قیمت روز سردخانه، می توانید با مشاورین کیابار در تماس باشید. قطعا میزان تعرفه کالا سردخانه 1402 هم می تواند برای شما اهمیت خیلی زیادی داشته باشد.

تعرفه قیمت سردخانه

تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402

 

تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 یکی از فاکتورهای مهمی بوده که کشاورزان یا دیگر تولید کنندگان، به دنبال معقولانه ترین این نرخ هستند. برای این افراد کیفیت نگهداری محصولات شاید از خود تعرفه و قیمت نگهداری و انبار محصولات سردخانه ای، اهمیت بیشتری داشته است. اما با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی حاکم بر جامعه، هر تولید کننده ای می خواهد که با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تری، نگهداری کالا و محصولات خود را به انجام رسانیده باشد.

کیابار یکی از معتبرترین مراکز خدمات سردخانه ای در تهران و کشور به شمار می رود. شما می توانید پس از دریافت مشاوره از مشاورین کیابار، در کمترین زمان ممکن؛ بهترین تعرفه نگهداری کالا سردخانه 1402 را دریافت کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ