اجاره سردخانه زیر صفر در تهران

نگهداری کالا سردخانه

اجاره سردخانه زیر صفر برای چه کسی یا کسانی کاربرد دارد؟ اصلا سردخانه زیر صفر چیست؟ آیا شما با این کالا آشنا هستید؟ در مورد آن چقدر اطلاعات دارید؟ به نظر شما چه کسانی و با چه منظوری به دنبال تهیه سردخانه زیر صفر هستند؟ برای این که با تمامی مباحث مربوط به سرخانه زیر صفر آشنا شوید بهتر است مطاب این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید چرا که ما در اینجا به معرفی کامل اجاره سردخانه زیر صفر و مباحث پیرامون آن خواهیم پرداخت.

سردخانه زیر صفر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اولین سوالاتی که ممکن است برای خوانندگان این صفحه مطرح شود این است که اصلا سردخانه زیر صفر چیست؟ پس بدون اتلاف وقت به سراغ پاسخ این سوال کلیدی می رویم.

سردخانه زیر صفر یا همان below zero refrigerators برای نگهداری محصولات و مواد غذایی منجمد نگهداری می شود. خیلی از مواد غذایی مختلف مثل محصولات پروتئینی، انواع بستنی، کره، پنیر پیتزا، همبرگر و دیگر موادی از این قبیل از جمله اقلامی هستند که باید در دمای زیر صفر نگهداری شوند در غیر اینصورت فاسد و خراب می شوند. در نتیجه برای نگهداری این گونه مواد غذایی از اجاره سردخانه مواد غدایی استفاده می شود.

علاوه بر مواد غذایی گفته شده برخی از میوه ها مانند خرما هم لازم است که در دمای سردخانه ای نگهدای باشد. در نتیجه سردخانه های زیر صفر کاربردهای بسیار وسیعی دارند و به همین دلیل میزان تقاضا در بازار برای اجاره سردخانه زیر صفر بسیار گسترش پیدا کرده است. اگر بخواهیم بگوییم که سردخانه های زیر صفر در چه صنایع و اماکنی کاربرد دارد باید لیست زیر را به عنوان پرکاربردترین حوزه ها در اجاره سردخانه زیر صفر ارائه بدهیم:

·         فروشگاه های کوچک و بزرگ موجود در سطح شهر برای نگهداری مواد غذایی مختلف

·         بستنی سازها

·         کشتارگاه های مرغ، گاو، شتر و …

·         صنعت شیلات جهت نگهداری آبزیان دریایی

·         کارخانجات تولید کننده انواع مواد غذایی منجمد مثل برگرها و ناگت ها و …

·         کارخانه های بستنی ساز

 

حالا بهتر است کمی بیشتر به معرفی مشخصات سردخانه زیر صفر بپردازیم. جالب است بدانید که درجه حرارت این سردخانه ها گاهی ممکن است حتی به 32 درجه زیر سانتی گراد هم برسد. سردخانه های زیر صفر دارای ظرفیت های مختلفی از بین 1.5 تا 70 اسب بخار هستند و بدون شک قیمت اجاره سردخانه زیر صفر بسته به دما و ظرفیت آن کاملا متغیر است. جهت آشنایی بیشتر با این سردخانه ها به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

انواع سرخانه زیر صفر

همان طور که در پارگاراف قبلی اشاره کردیم اجاره سردخانه زیر صفر در حوزه های مختلف بسیار کاربرد دارد البته نوع سردخانه ای که مورد نیاز آنهاست لزوما شبیه هم نیست. به عبارت ساده تر می توان اینگونه بیان کرد که سردخانه های زیر صفر بر اساس ابعاد و ظرفیتی که دارند در نوع و دسته بندی های متنوعی موجود هستند تا هر کسی بتواند مدلی که به آن نیاز دارد را تهیه کند.

انواع سردخانه زیر صفر  تهران را از نظر ساختاری می توان به شکل زیر دسته بندی کرد:

·         سردخانه کوچک (اتاقی)

ابعاد و اندازه این نوع از سردخانه ها کوچک و محدود است و به همین دلیل برای نگهداری و توزیع مواد غذایی منجمد و محصولات پروتئینی و همچنین در آشپزخانه ها مناسب است. معمولا برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی نمی توان از سردخانه اتاقی استفاده کرد.

·         سردخانه کانکسی (کانتینری)

این گونه سردخانه ها جهت نگهداری بلند مدت مواد غذایی بر روی شناورها و سکوهای نفتی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

سردخانه های کانکسی در دو سایز 20 و 40 فوت تولید می شوند و مشتری باید متناسب با نیاز خود یکی از این ابعاد را تهیه کند.

·         سردخانه صنعتی

سردخانه صنعتی در ابعاد بسیار بزرگ و جاداری تولید می شوند و از آنها برای نگهدای انواع مواد غذایی برای طولانی مدت استفاده می گردد. برای اجاره سردخانه گوشت و مرغ و ماهی برای نگهداری آنها مدت زمان بسیار طولانی می توان از سردخانه های صنعتی استفاده کرد.

 

خب تا اینجای کار مطالب مفیدی در مورد سردخانه زیر صفر و کاربردهای آن بدست آوردید. در صورتی که تمایل دارید کمی هم با قیمت اجاره سردخانه در تهران آشنایی پیدا کنید بهتر است بدون فوت وقت به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

هزینه اجاره سردخانه زیر صفر

برای اجاره سردخانه زیر صفر باید چقدر هزینه کرد؟ این مهم ترین سوال مشتریانی است که قصد تهیه این محصول را دارند. در پاسخ به این سوال مشتریان نمی توان یک مقدار ثابتی را بیان کرد زیرا مدل های متنوعی از سردخانه در بازار موجود هستند که از نظر ساختاری بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت اجاره سردخانه موثر است و به همین جهت نمی توان یک عدد را برای قیمت آن بیان کرد. برخی از این عوامل تعیین کننده نرخ قیمت اجاره سردخانه عبارتند از :

·         نوع سردخانه (اتاقی، کانکسی، صنعتی)

·         ظرفیت سردخانه : ظرفیت آن از 1.5 اسب بخار تا 70 اسب بخار در بازار متغیر است و بدون شک هر چه ظرفیت آن بالاتر باشد قیمت هم به مراتب بیشتر می باشد.

·         حداقل و حداکثر درجه حرارت آن

·         برند سازنده سردخانه

سردخانه زیر صفر را از با قیمت مناسب از کیابار تهیه کنید.

مرکز کیابار سالهاست که در زمینه تامین نیاز سردخانه ای بازار کشور مشغول به کار است. شما مشتریان گرامی می توانید انواع سردخانه های زیر صفر را با کیفیت عالی و قیمت بسبار مناسب از طریق مجموعه کیابار خریداری و یا اجاره کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ