پخش مویرگی سرد

پخش مویرگی سرد از جمله مهمترین روش های توزیع در صنایع گوناگون می باشد. در زمینه مواد غذایی و دارویی این شیوه بسیار پر کاربرد است. انتخاب حجم و تنوع و مسیر پخش در بهینه سازی هزینه های پخش مویرگی سرد تاثیر بسیاری دارد. ضمن اینکه همکاری با یک پارتنر متخصص در این حوزه که بتواند شما را از تامین ناوگان و کنترل کیفیت عملیات پخش مطمئن سازد، باعث می شود از صرف هزینه برای خرید ناوگان حمل برای کسب و کارتان و مدیریت و نگهداری آن بی نیاز شوید.
پخش مویرگی درون شهری در حجم های کم با نیسان و ایسوزو یخچالی به صورت روزانه انجام می شود و از ویژگی های آن چند مقصدی بودن حمل می باشد. به همین سبب کنترل عملیات و افزایش بهره وری تاثیر بزرگی بر هزینه های تمام شده کسب و کار شما خواهد داشت. خدمات مدیریت پخش و توزیع و ارائه ماشین مازند سرما کیا جهت تسهیل و کاهش هزینه های کسب و کارتان در اختیارتان است.

پخش مویرگی سرد تنها بخشی از فرایند لجستیک‌سرد است. شما برای بهینه سازی زنجیره تامین سرد کسب و کارتان به یک راه حل یکپارچه و یک همکار و شریک تجاری با تجربه و قابل اطمینان نیاز دارید. برای مطالعه این راه حل یکپارچه به مقاله زنجیره‌سرد مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ