انتقال بهینه محصولات با نیسان یخچالدار

حمل بار نیسان یخچال دار

یکی از مواردی که برای تولید کنندگان مواد غذایی از اهمیت زیادی برخوردار میباشد، حفظ دمای محصولات در طول مسیر رسیدن به مقصد می باشد.اقلام دارویی،لبنیات ، گوشت، سبزیجات و…از جمله مواردی است که نیاز به حمل و نقل تحت دمای خاص دارد. شرکت باربری یخچالی مازند سرما کیا یکی از شرکت هایی است که با داشتن مجوز رسمی و نیروهای مجرب و انواع ماشین های یخچالی از جمله نیسان یخچالدار، توانسته این امکان را برای مشتریان فراهم کند تا بدون هیچگونه مشکل بار خود را به مقصد برسانند.

وانت یا نیسان های یخچالدار جهت انتقال بار به مسافت های کوتاه و همچنین حمل بارهایی که حجم و وزن کمی دارند، مناسب میباشد و تا حدود 3 تن ظرفیت حمل بار یخچالی دارد.جهت رزرو نیسان یخچالدار و اطلاع از کرایه اجاره آن در تهران و شهرستان ها به صفحه استعلام قیمت مراجعه نمایید یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد نیسان یخچالدار

کرایه نیسان یخچالدار ، نرخ نیسان یخچالدار،کرایه وانت یخچالدار ، نرخ اجاره وانت یخچالدار

نرخ کرایه نیسان یخچالدار

تعرفه حمل بار نیسان یخچالدار به عوامل مختلفی از جمله مسافت مبدا و مقصد، نوع بار و حجم آن بستگی خواهد داشت که کارشناسان شرکت مازند سرما کیا با در نظر گرفتن این موارد،به شما اعلام خواهد کرد.جهت استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم استعلام قیمت اقدام نمایید.

چرا مازند سرما کیا؟

رزرو ماشین یخچالی در 24 ساعت

باربری تک و جفت یخچالدار و ارائه کامل خدمات زنجیره سرد

پوشش دهی جغرافیای کامل در سراسر ایران

دسترسی به کلیه ماشین ها از نیسان و کامیون تا تریلی و کرایه تک و جفت یخچالدار به صورت کوتاه مدت تا بلند مدت و متغیر

خدمات ما

اجاره نیسان یخچالدار،انتقال مواد غذایی با نیسان یخچالدار

خدمات حمل بار با وانت یخچالدار شامل بیمه میشود؟

این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و راننده های باتجربه در زمینه حمل بار با نیسان یخچالدار،زمینه لازم را جهت ترقی شما فراهم کرده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بار شما بدون ایجاد هیچگونه مشکلی به مقصد برساند. شرکت جهت اطمینان خاطر شما این امکان فراهم کرده است که بار های دریافتی را بیمه نماید تا در صورت پیش آمدن خسارت و آسیب های احتمالی به بار، بیمه هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

جهت ثبت درخواست اجاره وانت یخچالدار از شرکت مازند سرما کیا و اطلاع از نرخ کرایه نیسان یخچالدار،از طریق شماره های ثبت شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم استعلام قیمت را برای ما ارسال کنید.

ما استعدادهای متخصص در لجستیک، فناوری پیشرفته و مدل‌های مدیریت تخصصی داریم که به ما امکان ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای زنجیره تأمین صنایع مختلف، مطابق با استانداردهای کیفیت و شیوه‌های خوب در سراسر جهان را می‌دهد.جهت ارتباط با مجموعه ما و برون سپاری خدمات لجستیک از طریق راه های ارتباطی مشخص شده اقدام کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ایسوزو یخچالدار و تریلی یخچالدار به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ