بهترین شرکت باربری یخچالی با تجهیزات پیشرفته

بهترین شرکت باربری یخچالی

حتما می دانید که انتقال بارهای فاسد شدنی از مبدا به مقصد، همواره یکی از دغدغه های تولید کنندگان محصولاتی همچون دارویی، غذایی، لبنی و غیره بوده است. این موضوع سبب شده تا از هر شرکتی، ارائه خدمات مربوط به بهترین شرکت باربری یخچالی با کیفیت عالی و قیمت مناسب، میسر نباشد. آیا می دانید که از کدام شرکت، می توان خدمات مناسبی در حوزه باربری بارهای یخچالی و فاسد شدنی، دریافت نمود؟

ویژگی های ماشین حمل بار یخچالی

بنظر می رسد که علاوه بر مبحث تجربه و تخصص در حوزه حمل بارهای یخچالی، دارا بودن ماشین های حمل بار یخچالی با ویژگی های خوب، اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر از انواع مدل های مختلف ماشین های حمل بار جهت بارهای یخچالی، استفاده می نمایند. این ماشین ها عبارتند از تریلی؛ ترانزیت، کامیونت، وانت، نیسان و غیره.

بر روی شاسی این ماشین ها، اتاقک هایی قرار می گیرد که می بایست کاملا عایق گرما و سرما باشند. اتاقک ها حتما دارای سیستم روشنایی هم بوده و جنس ورق آنها بایستی ضد زنگ باشد. غالبا از جنس ساندویچ پانل دورو برای ساخت اتاقک های نصب شده بر روی ماشین های حمل بار یخچالی، استفاده می نمایند.

ماشین های حمل بار یخچالی دارای اتاقک های یخچالی به صورت دو در و تک در هستند. در این میان مدل دو در این ماشین ها متداول تر بوده و کاملا عایق دما می باشند. این درب ها با استفاده از پی وی سی و لاستیک های مخصوص، عایق بندی شده اند.

اگر چه کیفیت اتاقک های ماشین های حمل بار یخچالی، اهمیت زیادی داشته، اما راننده این ماشین ها هم می بایست کاملا حرفه ای باشند. رانندگانی که تجربه بالا در زمینه انتقال انواع بارهای یخچالی فاسد شدنی به شهرهای دور و نزدیک را داشته اند.

کیابار یکی از شرکت های معتبر و مطمئن در این حوزه بوده که با دارا بودن رانندگانی باتجربه و حرفه ای در حوزه حمل و نقل بارهای یخچالی و فاسد شدنی به سایر شهرها، توانسته خدماتی کاملا متفاوت تر را به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع یکی از شناخته ترین و بهترین شرکت باربری یخچالی در تهران و سایر شهرهای کشور، همین کیابار است.

نکات مهم استفاده از خدمات شرکت باربری یخچالی

در حال حاضر توسط شرکت ها و نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف کشور خصوصا تهران، شاهد ارائه خدمات حمل بار یخچالی بوده ایم. متقاضیانی که می خواهند با انتخاب بهترین شرکت باربری یخچالی، بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی از بابت نحوه انتقال بارها بدون کوچکترین خرابی و فاسد شدن به سمت مقصد، خدماتی متفاوت تر را دریافت کرده باشند. به همین سبب در نظر گرفتن یک سری نکات در خصوص استفاده از خدمات بهترین شرکت باربری یخچالی، می تواند نقش فزاینده ای در دریافت هر چه بهتر خدمات داشته باشد.

به طور کلی شرکت های ارائه خدمات بهترین شرکت باربری یخچالی می بایست موارد ذیل را در نظر داشته باشند:

  • تنظیم دمای داخل اتاقک در تمامی طول مسیر یکی از نکاتی است که می بایست تمامی رانندگان شرکت ها به آن توجه داشته باشند.
  • افراد متفرقه به هیچ وجه حق داخل شدن به اتاقک های یخچال را نداشته اند.
  • از آنجا که هر یک از مواد غذایی یا دارویی حمل شده بایستی در دمای مخصوصی قرار داشته باشند، پیش از حرکت به سمت مقصد این موضوع می بایست توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.
  • نکته قابل توجه اینکه به هیچ وجه از خودروهایی که مخصوص حمل مواد غذایی یخچالی هستند، نباید جهت حمل دیگر کالاها استفاده نمود.
  • رعایت نکات بهداشتی داخل اتاقک به خصوص برای خودروهای ویژه حمل مواد غذایی، اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال نبایستی مواد غذایی با کف اتاقک در تماس مستقیم باشند.
  • مجهز بودن به دماسنج سالم، برای هر اتاقک اهمیت زیادی داشته است که پیش از حرکت رانندگان می بایست این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
  • یکی دیگر از نکات مهم هنگام حمل بارهای یخچالی این است که اتاقک ها می بایست پس از هر بار بارگیری، کاملا ضد عفونی و استریل شوند. این موضوع می تواند در جلوگیری از به خطر افتادن سلامت دیگر مواد غذایی، اهمیت خیلی زیادی را دارا باشد.

هزینه حمل بار با خودرو یخچالی

اگر چه تمامی موارد ذکر شده در قسمت های قبل، اهمیت زیادی برای متقاضیان انتخاب بهترین شرکت باربری یخچالی داشته است، اما نمی توان از مسئله مهم هزینه حمل بار با خودرو یخچالی چشم پوشی نمود. موضوع حمل بارهای فاسد شدنی به سمت مقاصد دور و نزدیک به قدری مسئله مهم و چالش برانگیزی بوده که شاید متقاضیان حاضر باشند در قبال تضمین کیفیت، هزینه زیادی را هم کرده باشند.

در درجه اول شما باید بدانید که هزینه حمل بارهای یخچالی، می تواند به عوامل ذیل، وابسته باشد که عبارتند از:

  • مسافت طی شده تا رسیدن بار به مقصد
  • نوع ماشینی که برای حمل بار انتخاب می شود
  • نوع مواد غذایی که قرار است ارسال شود
  • میزان معطلی راننده جهت تخلیه بار

چرا کیابار را انتخاب کنیم؟

کیابار یکی از معتبرترین مراکز و از لهترین شرکت باربری یخچالی در تهران و سایر شهرها به شمار می رود. در حال حاضر این امکان فراهم شده تا تمامی متقاضیان دریافت خدمات مربوط به باربری یخچالی، بتوانند با خیال راحت از منظر کیفیت ارسال بار و هزینه های ناشی از حمل بار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ