حمل بار سردخانه ای | حمل و نقل یخچال دار

حمل بار سردخانه ای

حمل مواد سردخانه ای باید به چه شکلی انجام شود تا کیفیت و سلامت مواد حفظ شود؟ چقدر در مورد حمل مواد سردخانه ای اطلاعات دارید؟ اصلا چه نوع بارهایی سردخانه ای محسوب می شوند؟ حمل این گونه مواد از چه طریقی انجام می شود؟ ممکن است خیلی از شماها آشنایی چندانی با این گونه حمل و نقل ها نداشته باشید اما برای ارسال و جابجا کردن بارهای سردخانه ایی لازم است که دانش خود را در این زمینه افزایش دهید تا بار شما با سلامت و بدون هیچ خرابی به مقصد برسد. به همین جهت ما در این مقاله به معرفی کامل حمل مواد سردخانه ای و تمامی مباحث مرتبط با آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از حمل بار سردخانه ای چیست؟

به نظر شما منظور از حمل بار سردخانه ای چیست و چه کاربردی دارد و همچنین چه کسانی با این قبیل انتقالات سروکار دارند؟ بهتر است قبل از این که به سراغ کاربرد حمل مواد سردخانه ای برویم ابتدا اصلا بیان کنیم که مواد سردخانه ای چیست.

همان طور که می دانید تعداد کارخانه های موجود در کشور در چند سال اخیر رشد چشم گیری داشته است. برخی از این کارخانجات در زمینه تولید انواع مواد غذایی فاسد شدنی مثل فرآروده های گوشتی، لبنیات و انواع مواد غذایی و خوراکی های مختلف مشغول به کار هستند. به این قبیل بارها بار سرخانه ای گفته می شوند چرا که اگر هنگام انتقال و جابجا کردن این گونه مواد دمای محیط مناسب نباشد کل مواد غذایی فاسد و خراب می شود. این مساله در مورد حمل انواع میوه و سبزیجات، گل و گیاهان گلخانه ای و انواع دارو و واکسن هم صدق می کند. یعنی این گونه مواد هم جزء بارهای سردخانه ای محسوب می شوند و باید در دمای مخصوص خود نگهداری شوند.

به نظر شما با این شرایط برای حمل بار سردخانه ای چه باید کرد و از چه راه حلی استفاده کرد؟ در حال حاضر معمولا همه تولید کنندگان و کارخانجات برای انتقال این گونه بارها به مقصد مورد نظر از حمل و نقل یخچال دار استفاده می کنند. باربری یخچالی امروزه آنقدر گسترش یافته است که همه شما بارها و بارها در جاده های بین شهری با آن برخورد کرده اید. 

در واقع برای حمل بار یخچالی یا همان سردخانه ای از خودروهای یخچال دار استفاده می شود. این نوع خودروها دارای یک اتاقک یخچالی بر روی شاسی عقب خود هستند. ابعاد اتاقک یخچالی به گونه ای ساخته شده است که می توان بارهای سردخانه ایی را درون آن جا داد.

 

دمای درون اتاقک یخچالی قابل تنظیم است بنابراین در هنگام قرار دادن بار در اتاقک ابتدا دمای درون یخچال متناسب با آنچه که مورد نیاز بار است توسط کارشناس تنظیم و تایید می شود. به این ترتیب در حمل و نقل یخچال دار چون بارهای سردخانه ای در دمای مختص خود نگهداری می شوند فاسد نمی شوند و با سلامت و بدون خرابی به مقصد می رسند.

چه خودروهایی برای حمل و نقل یخچال دار استفاده می شوند؟

یکی از سوال هایی که الان ممکن است برای خواننده مطرح شود این است که برای حمل بار یخچالی از چه نوع خودروهایی استفاده می شود؟ پاسخ بسیار واضح و روشن است. درست همان گونه که برای حمل بارهای معمولی از خودروهای مختلفی مثل نیسان، وانت و کامیون استفاده می شود برای حمل بار سرخانه ای هم از انواع خودروهای نیسان، کامیون و تریلی که مجهز به اتاقک یخچالی هستند استفاده می شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که در حمل بار یخچالی باید به آن دقت کنید حجم بار شما و میزان فضای مورد نیاز آنهاست. زیرا یکی از موارد مهمی که در انتخاب نوع خودروی یخچالی موثر است میزان فضای مورد نیاز شما می باشد. به عبارت دیگر هر کدام از این ماشین های یخچالی ظرفیت های متفاوتی دارند و شما باید بررسی کنید که کدام نوع خودرو برای حمل بار شما مناسب تر است.

 

در صورتی که دوست دارید در مورد قیمت ماشین یخچالدار و کرایه آن اطلاعات بیشتری کسب کنید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

کرایه حمل مواد سردخانه ایی چقدر است؟

درست همان گونه که در هنگام خرید هر محصول یا کالایی قیمت برای مشتریان بسیار اهمیت دارد در هنگام انتقال بارهای سردخانه ایی هم قیمت کرایه ماشین یخچالدار برای آنها بسیار مهم می باشد. در حال حاضر نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای قیمت کرایه ماشین های یخچالی مشخص کرد زیرا فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت کرایه نقش دارند.

 

یکی از اساسی ترین عامل های موثر بر کرایه وانت یخچال دار، نوع ماشین یخچالی است زیرا نرخ کرایه خودرو متفاوت است. حجم بار شما هم یکی دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت می باشد. از دیگر عوامل موثر بر نرخ کرایه می توان به میزان مسافت پیموده شده، میزان سوخت مصرفی، نوع بار و قیمت ماشین یخچالدار اشاره کرد.

حمل بار یخچالی خود را به کیابار بسپارید

مجموعه کیابار یکی از باتجربه ترین و معتبرترین مراکز باربری در تهران است که دارای انواع ماشین های یخچالی می باشد و سفارشات و بارهای سردخانه ای مشتریان را با تضمین کیفیت و به کارگیری تمامی استانداردها به سراسر کشور ارسال می کند. ناگفته نماند که نرخ کرایه حمل بار سردخانه ای در این مجموعه بسیار مناسب و مشتری پسند می باشد.

 

در صورتی که شما قصد ارسال بارهای سردخانه ایی خود را به سایر شهرستان ها دارید می توانید با کارشناسان مجموعه کیابار تماس حاصل فرمایید و تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ