حمل بار ماشین یخچال دار در تهران و کلیه شهرستان ها

حمل بار ماشین یخچالی

حمل بار ماشین یخچال دار چیست؟ شما چقدر با این نوع ماشین ها و کاربردهای آن آنشنا هستید؟ آیا تاکنون جهت سفارش بار خود از این ماشین ها استفاده کرده اید؟ اگر بله برای چه نوع باری؟ نرخ کرایه حمل بار ماشین یخچال دار تهران چگونه است؟ ارزان است یا گران؟ در صورتی که علاقمند هستید که درباره تمامی مطالب مربوط به حمل بار ماشین یخچال دار بیشتر بدانید مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید.

حمل بار ماشین یخچال دار چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده مفهوم حمل بار ماشین یخچال دار تهران و شهرستان ها را بیان کنیم باید بگوییم که منظور از آن حمل مواد فاسد شدنی و منجمد با استفاده از ماشین های یخچالدار به تهران و شهرستان ها می باشد. همان طور که می دانید خیلی از مواد غذایی و اقلام دارویی فاسد شدنی هستند و باید همیشه در دمای خاصی نگهداری شوند. در نتیجه برای ارسال این گونه بارها به تهران و سایر شهرستان ها از حمل بار یخچالی استفاده می شود تا از فاسد شدن و خراب شدن آنها جلوگیری شود و با سلامت به مقصد برسد.

حالا لازم است که به تعریف دقیق ماشین یخچالدار بپردازیم. ماشین های یخچالدار به ماشین هایی گفته می شود که بر روی شاسی آنها یک اتاقک نصب می شود که به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند و دمای درون آنهم قابل تغییر و قابل تنظیم است. این اتاقک که به آن اتاقک یخچالی گفته می شود بسته به نوع ماشین ظرفیت مشخصی دارد و بارهایی که باید ارسال شود درون این اتاقک یخچالی قرار می گیرند. به این ترتیب حمل بار ماشین یخچال دار شهرستان های سراسر کشور با تضمین کیفیت و سالم بودن بارها انجام می گردد.

حالا به سراغ این سوال مهم می رویم که اصلا حمل بار یخچالی چه کاربردی دارد و برای چه مواردی استفاده می شود؟ در کل می توان این گونه بیان کرد که برای ارسال کردن اقلام زیر به سراسر کشور از حمل بار ماشین یخچال دار استفاده می شود:

·         انواع فرآورده های گوشتی

·         انواع لبنیات

·         میوه و سبزیجات

·         دارو، واکسن، نمونه خون و ..

·         فرآورده های پروتئینی

 

·         گل و گیاهان گلخانه ای

انواع ماشین یخچالدار کدامند؟

آیا تاکنون شاهد حمل بار ماشین یخچال دار شهرستان ها بوده اید؟ از چه نوع ماشینی برای این کار استفاده می کنند؟ درست همان گونه که برای جابجا کردن بارهای عادی از خودروهای مختلفی استفاده می شود برای حمل بار یخچالی هم از خودورهای مختلفی مثل وانت، تریلی ترانزیت، کامیونت، نیسان و … استفاده می گردد.

 

لابد به این فکر می کنید که حمل بار نیسان یخچال دار برای چه مواردی کاربرد یا دارد و یا این که فرق آنها با سایر خودروها مثل وانت یخچال دار در چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصلی ترین تفاوت این نوع خودروهای ماشینی در ظرفیت اتاقک یخچالی آنهاست و این شما مشتریان هستید که باید متناسب با حجم بار و ظرفیت مورد نیاز خود یکی از این خودروها را انتخاب کنید.

هزینه های حمل بار ماشین های یخچالی چگونه محاسبه می شود؟

تا اینجای کار با اهمیت و کاربرد حمل بار ماشین های یخچالی آشنا شدید. اکنون نوبت به این موضوع می رسد که حمل بار ماشین یخچال دار تهران چه هزینه هایی را برای مشتریان دربردارد یا به زبان عامیانه نرخ کرایه این گونه حمل بارها چقدر است؟ همواره در هر نوع معامله و خریدی هزینه و قیمت برای مشتریان در اولویت است و به دنبال این هستند که هزینه های پرداختی خود را کاهش دهند. این مساله در ارسال بارهای مشتریان هم صحت دارد و همه آنها به دنبال این هستند که بارهای خود با تضمین کیفیت و البته قیمت مناسب به مقصد ارسال کنند.

هزینه حمل بار ماشین یخچالی یک نرخ ثابت نیست زیرا عوامل متعددی در تعیین آن دخیل هستند و ما در اینجا به شرح برخی از این عوامل می پردازیم:

·         نوع خودرو : هر کدام از خودرو ها رنج قیمت متفاوتی دارند زیرا ظرفیت اتاقک یخچالی آنها با یکدیگر فرق دارد.

·         نوع بار : گاهی برخی از بارهای مشتریان از حساسیت بیشتری برخوردار است و این بر نرخ کرایه تاثیرگذار است.

·         مسافتی که باید طی بشود: این عامل به میزان سوختی که مصرف می شود بستگی دارد.

·         دیرکرد تخلیه بار : در صورتی که بار به موقع به مقصد تحویل داده نشود به ازای میزان دیرکرد نرخ کرایه کاهش می بابد.

 

شما مشتریان گرامی در هنگام اعلام بار ماشین یخچالدار باید به تمامی موارد گفته شده در بالا دقت کنید و جهت ثبت سفارش اقدام کنید. در پاراگراف بعدی ما یک مرکز باربری معتبر را به شما معرفی می کنیم.

جهت سفارش و اعلام بار یخچالی تهران به کیابار مراجعه کنید

اگر شما برای ارسال بار مواد غدایی منجمد و فاسد شدنی و یا گل و گیاه و دیگر بارهای یخچالی به دنبال یک باربری یخچالی معتبر و باتجربه می گردید پیشنهاد ما به شما باربری کیابار است.

 

باربری کیابار سال هاست که در زمینه حمل بار ماشین یخچالدار به تهران و تمامی شهرستان ها مشغول به فعالیت است و تحویل سالم و به موقع بار به مقصد را هدف اصلی خود قرار داده است. لازم به ذکر است که تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای لازم در هنگام تحویل و تخلیه بار کاملا رعایت می شود و نرخ کرایه های آن هم بسیار مناسب و مشتری پسند است. پس به شما توصیه می کنیم که اعلام بار یخچالی تهران خود را به مرکز کیابار بسپارید و از بابت تضمین کیفیت بار، تحویل به موقع و نرخ هزینه ها آسوده خاطر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ