سردخانه مواد غذایی در تهران

سردخانه مواد غذایی در تهران

منظور از سردخانه مواد غذایی در تهران چیست؟ شما چقدر با این سردخانه ها آشنا هستید؟ این سردخانه ها چه کاربردی دارند؟ نرخ قیمت آن در بازار چگونه است. اگر مایل هستید بیشتر با سردخانه آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. در اینجا ما به طور مفصل به معرفی سردخانه مواد غذایی در تهران می پردازیم و نکات مهم مربوط به آن را بیان می کنیم.

 

سردخانه مواد غذایی چیست؟

همان طور که می دانید خیلی از مواد غذایی موجود از حساسیت بالایی برخوردار هستند و بعد از تولید ممکن است فاسد و خراب شوند. انواع مواد غذایی مختلف مثل گوشت، مرغ و فرآروده های آنها، شیر و انواع لبنیات، بستنی و … از دسته موادی هستند که اگر شرایط نگهداری آنها مناسب نباشد بلافاصله فاسد می شوند. در نتیجه به بعد از تولید مواد غذایی و خروج از کارخانه باید این مواد را با استفاده از سردخانه مواد غذایی در تهران نگهداری شوند.

سردخانه مواد غذایی در تهران چیست و چگونه می تواند مانع فاسد شدن ماود غذایی شود؟ سردخانه در واقع یک نوع اتاقک یخچالی است (البته ابعاد این اتاقک بسته به نوع سردخانه متغیر است) که برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی کاربرد دارد. این سردخانه گرما و رطوبت را از مواد غذایی می گیرد و همچنین دمای داخل آن قابل تنظیم است و می توان آن را متناسب با دمای مورد نیاز مواد غذایی تنظیم کرد.

سردخانه مواد غذایی در تهران موجب شده است که مردم مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنند بدون آن که باکتری و میکروب بتواند به مواد غذایی نفوذ پیدا کند و یا طعم این مواد غذایی تغییر کند. با توجه به نقش بسیار مهمی که سردخانه ها در نگهداری انواع مواد غذایی و شیمیایی و حفظ سلامتی آنها دارد این سردخانه ها کاربردهای زیادی در تمام صنایع دارد و در زمینه های مختلف از آن استفاده می شود.

 

انواع سردخانه مواد غذایی در تهران 

تولید کنندگان سردخانه را در ابعاد و مدل های متنوعی تولید و طراحی می کنند تا مشتری متناسب با نوع کاربرد خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنند. همان طور که می دانید دمای نگهداری مواد غذایی متفاوت است و هر کدام از آنها نیازمند دمای خاص خود هستند. سردخانه مواد غذایی در تهران را از لحاظ دمای نگهداری مواد غذایی می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • سردخانه زیر صفر

این نوع سردخانه برای مواد غذایی مناسب است که باید در دمای زیر صفر نگهداری شوند.

  • سردخانه بالای صفر

موادی که نیازمند دمای بالای صفر هستند باید در این نوع سردخانه نگهداری شوند.

سردخانه مواد غذایی در تهران را هم از لحاط ابعاد می توان به مدل های زیر دسته بندی کرد:

  • سردخانه اتاقی

ابعاد و سایز این نوع سرخانه کوچک است. این مدل برای آشپزخانه ها چهت نگهداری مواد غذایی مناسب است. البته ناگفته نماند که برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی نمی توان از این نوع سردخانه استفاده کرد.

  • سردخانه کانکسی

این نوع سردخانه برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی بر روی سکوهای نفتی مناسب است. این نوع سردخانه در دو سایز 20 و 40 فوت موجود است و مشتری باید متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کند.

  • سرخانه صنعتی

این نوع سردخانه ها بسیار بزرگ و جادار هستند و می توانید برای نگهداری طولانی مدت انواع مواد غذایی مثل گوشتف مرغ و ماهی از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال نرخ قیمت سردخانه مواد غذایی در تهران هستید به پاراگراف بعدی مراجعه نمایید.

 

نرخ قیمت سردخانه مواد غذایی در تهران 

کسانی که به دنبال خرید و یا اجاره سردخانه مواد غذایی در تهران هستند قبل از هرچیزی مایل هستند بدانند که برای تهیه این سردخانه باید چقدر هزینه کنند. همان طور که می دانید قیمت در خرید هر کالایی همواره در اولویت است. اما قیمت سردخانه هایی که در بازار موجود است ثابت و یکسان نیست و علت آن هم این است که سردخانه های موجود در بازار از لحاظ فاکتورهای زیر با یکدیگر فرق دارند و این فاکتورها بر قیمت نهایی سردخانه نقش دارد:

  • دمای سردخانه (زیر صفر و بالای صفر)
  • نوع سردخانه (اتاقی، کانکسی و صنعتی)
  • ظرفیت سردخانه
  • برند سازنده

یکی از دیگر عواملی که بر قیمت نهایی سردخانه مواد غذایی در تهران نقش دارد مراکزی است که از آن خرید می کنید. بهترین راهکار برای اینکه هزینه های خود را در هنگام خرید سردخانه کاهش دهید این است که این وسیله را از نمایندگی های رسمی خریداری نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه های مازاد نشوید.

کیابار بهترین و معتبرترین مرکز فروش انواع سردخانه مواد غذایی 

کیابار یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز عرضه کننده انواع سردخانه های مواد غذایی به مشتریان است. این مجموعه با بزرگ ترین کارخانجات سازنده سردخانه ای به طور مستقیم در تعامل است و تولیدات آنها را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با همان قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه می دهد.

مجموعه کیابار در چند سال اخیر توانسته است نیاز سردخانه ای بازار کشور را تامین کند و در نتیجه جایگاه ویژه ای در میان مشتریان کسب است. پس از بابت کیفیت ساخت محصولات این مرکز و قیمت های آنها آسوده خاطر باشید. خرید از این مرکز به صورت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

مشاوران و کارشناسان مجموعه کیابار شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی در رابطه با محصولات هستند. پس در صورت هر گونه سوال در مورد قیمت روز سردخانه و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف سردخانه مواد غذایی با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ