خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ای

فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ای

خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ای توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد، اما برای دریافت بهترین خدمات بهتر است که از مراکز معتبر و حرفه ای کمک بگیرید. در حال حاضر مجموعه کیابار در زمینه خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ‌ای با اجرای طرح تهرانیزه توانسته است، خدمات خود را به شکل حرفه ای در اختیار تولید کنندگان مواد غذایی قرار بدهد.  

مشارکت در فروش مواد غذایی چگونه است؟

بازاریابی بهتر و افزایش فروش در شرکت های تولید مواد غذایی موجب می شود تا بهره برداری بیشتری از تولیدات خود داشته باشند. خوشبختانه در سال ‌های اخیر که تکنولوژی پیشرفت زیادی پیدا کرده، با استفاده از شیوه های نوین بازاریابی می توان در شاخه های مختلف مواد غذایی، مشارکت در فروش ایجاد کرد.

یکی از مشکلات بسیار مهمی که در روند فروش مواد غذایی وجود دارد، امکان حمل و نقل آنها به شکل بهینه و سلامت است. زیرا اغلب مواد غذایی سردخانه ای بوده و نیاز است که با سیستم حمل و نقل مخصوص جابجا شوند.  به همین سبب پیدا کردن مراکزی که در زمینه خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ای به شکل تخصصی کار کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.  

مشارکت در فروش مواد غذایی سردخانه یک راه حل کاربردی و مفید است که برای جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی ضرورت پیدا می ‌کند و البته تأثیر زیادی در افزایش فروش و افزایش سود نهایی تولید کنندگان هم دارد. فقط کافی است که در انتخاب شرکت های فعال در این حوزه توجه بیشتری به خرج دهند.  

ویژگی های یک شرکت خوب برای مشارکت و فروش مواد غذایی سرد

در هنگام انتخاب یک مجموعه مناسب برای مشارکت در فروش مواد غذایی باید به برخی از نکات مهم توجه کنید، تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل ممکن مواد غذایی تولیدی خود را به اقصی نقاط کشور ارسال نمایید. 

برخی از ویژگی های یک شرکت خوب در زمینه دریافت خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ای شامل موارد ذیل است:

امکان انتقال ارسال محصولات 

توانایی انتقال محصولات به تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور به شکلی سالم با استفاده از لوازم حمل و نقل استاندارد تأثیر زیادی در کاهش هزینه های جاری می گذارد. 

امکان نگهداری محصولات به شکل استاندارد  

مجهز بودن به سیستم های پیشرفته سردخانه‌ ای با قابلیت تنظیم دمای بالای صفر و زیر صفر مناسب با نوع محصولات و مواد غذایی ضرورت دارد.

اعتبار و سابقه خوب 

انتخاب شرکت هایی که در حوزه کاری خود دارای سابقه و اعتبار مناسبی در بین رقبا هستند و خیال شما را از لحاظ نحوه عملکرد راحت می کند.

پشتیبانی قوی 

پشتیبانی قوی مرحله به مرحله کار موجب می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل مختلف کاری به سرعت برطرف گردد.  

انواع سردخانه بر اساس نوع کاربرد

سردخانه ها از لحاظ کارکرد و سرما سازی بر یک اصل واحد قرار می گیرند و همه آنها با متراکم کردن هوا توسط کمپرسور می توانند دمای مورد نیاز را تأمین کنند. اما بر اساس نوع گازی که در داخل هر سردخانه قرار گرفته، جزئیات کارکرده سردخانه ها با یکدیگر تفاوت پیدا می کند.

 اما در حال حاضر به دلیل افزایش استفاده از سردخانه ها  از لحاظ نوع کار و مصرف نیز انواع مختلف سردخانه طراحی شده‌اند که خدمات سردخانه مواد غذایی به شکل بهتری ارائه گردد. زیرا با وجود این تنوع برای هر نوع محصول و در هر محیط و فضایی می توان بهترین سردخانه را انتخاب کرد.  

سردخانه های گمرکی 

سردخانه های گمرکی به گونه ای طراحی می شوند که از مواد غذایی فاسد شدنی و یا مواد دارویی در مدت زمانی کوتاه به بهترین شکل نگهداری می کنند. 

سردخانه های عمومی 

سردخانه های عمومی که در ابعاد بزرگ و کوچک طراحی و ساخته می شوند، جزء پر استفاده ترین نوع سردخانه ها به شمار می روند. زیرا اغلب کارخانجات تولید مواد غذایی و همچنین صنایع دارویی محصولات خود را به صورت سالانه در این سردخانه ها ذخیره سازی می کنند.  

سردخانه های توزیعی 

سردخانه های توزیعی برای شرایطی مناسب هستند که لازم است مواد غذایی با کمک سردخانه های یخچالی در بین شهرهای مختلف جابجا شوند. در واقع به وسایل حمل و نقل سردخانه دار سردخانه های توزیعی هم می گویند.

 سردخانه های تولیدی 

 سردخانه های تولیدی معمولاً به گونه ‌ای طراحی می ‌شوند که مواد غذایی برداشت شده از مزارع و تولید شده توسط کارخانجات را بین ۲ تا ۹ ماه در آنها نگهداری می کنند و شامل انواع میوه جات مانند سیب و پرتقال سردخانه ای مناسب برای گوشت و فراورده های گوشتی و سردخانه برای سایر محصولات کشاورزی می شود.

سردخانه های ترانزیتی 

سردخانه های ترانزیتی که معمولاً بر روی تریلی های بزرگ قرار می گیرند، برای نقل و انتقال مواد غذایی دارویی و موارد دیگر به خارج از کشور استفاده می ‌شود و می تواند برای مدت زمان طولانی هم در گمرک بدون فاسد شدن مواد غذایی قرار بگیرد.  

سردخانه های اختصاصی 

سردخانه های اختصاصی معمولاً برای هتل ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می ‌گیرد و حداقل حدود ۲۵ تن ظرفیت دارند. این مراکز دیگر نیاز به تهیه روزانه مواد غذایی مهم خود ندارند و می ‌توانند به صورت یکجا با قیمت مناسب تر از این مواد را تهیه کنند.

خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه‌ ای توسط کیابار

دریافت خدمات در حوزه مشارکت در فروش مواد غذایی سردخانه ای تأثیر زیادی در فعالیت هرچه بهتر تولید کنندگان مواد غذایی دارد. اما نیاز است که در این زمینه شرکت های معتبر که دارای تجربه کاری بالایی هستند را انتخاب کنید، تا در نهایت به بهترین شکل ممکن عمل جابجایی مواد غذایی صورت بگیرد. 

شرکت کیابار با داشتن تخصص و تجربه بالا در طی سال‌ های طولانی فعالیت خود در زمینه توزیع انواع محصولات سردخانه ای توانسته است انبارهای مجهز به سیستم های نوین انبارداری را فراهم آورد، تا از محصولات در دمای بالای صفر و پایین صفر در محیط های مجزا نگهداری کنند.  

همچنین این مجموعه با داشتن سیستم ناوگان نقل و انتقال مواد غذایی سرد به راحتی می تواند در بین شهرهای مختلف جابجا شده و محصولات مورد نیاز را انتقال دهد. ویژگی های خاص این مجموعه موجب شده تا شرایط حمل و نقل و نگهداری از مواد غذایی سرد به شکل استاندارد طی شود. به همین سبب در حوزه های مختلف می ‌تواند خدمات خود را ارائه دهد.

 در صورت نیاز به دریافت خدمات فروش مشارکتی مواد غذایی سردخانه ‌ای می توانید با کارشناسان مجموعه کیابار ارتباط بگیرید، تا ضمن برخورداری از بهترین کیفیت خدمات قراردادهای منصفانه ‌ای داشته باشید که برای هر دو طرف معامله سود قابل قبولی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ