اعلام بار کامیونت یخچالدار

اعلام بار کامیونت یخچالدار

اعلام بار کامیونت یخچالدار شرایطی را به وجود می ‌آورد که تمامی بارهای حساس به دما به موقع جابجا شوند، تا هیچ آسیبی به آنها وارد نشود و همچنین کامیون های یخچالدار نیز در تمام طول سال بار مورد نیاز برای جابجایی را داشته باشند. در صورت داشتن ارتباط با مجموعه کیابار می توانید از اعلام بار کامیونت یخچالدار آن بهره مند شوید.

منظور از بار یخچالی چیست؟

حتماً در طی روز خودروهای باربری زیادی را مشاهده کرده‌اید که بارهای زیادی را در بین شهرهای مختلف یا از یک نقطه شهر به نقط دیگر جابجا می کنند. یکی از مهمترین بارهای جابجا شده محصولات حساس به دما است که به آن بار یخچالی می گویند.

اگر به درستی نمی دانید که منظور از بار یخچالی چیست؟ با نگاه کردن به یخچال و فریزر خود به راحتی متوجه این موضوع می شوید. تمامی این لوازم از کارخانجات تولید شده و مزارع با کمک سیستم حمل و نقل یخچالی مانند انواع کامیونت، کامیون و نیسان جابجا می گردند.

در صورتی که سیستم اعلام بار کامیونت یخچالدار برای رانندگان فعال باشد به سرعت متوجه نیاز شرکت ها و کارخانجات شده و برای ارائه خدمات به این مراکز مراجعه می کنند، تا در سریعترین زمان ممکن اقلام فاسد شدنی مانند انواع فرآورده های گوشتی، لبنی، دارویی و موارد دیگر را به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برسانند، یکی از معتبرترین مراکز مجموعه کیابار است.

قیمت حمل و نقل یخچالی کامیونت چگونه محاسبه می شود

یکی از مباحث بسیار مهمی که در هنگام راه اندازی سیستم اعلام بار کامیونت یخچالدار باید مد نظر قرار بگیرد، نحوه قیمت گذاری این سیستم ها است. چرا که قیمت هم برای رانندگان کامیون و هم برای کارخانجات و شرکت های تولید کننده مهم است.

به طور معمول تعرفه کرایه توسط اتحادیه ها مشخص می ‌شود و اغلب رانندگان هم از این تعرفه ها پیروی می کنند. اما از آنجا که همه بارها با یک نرخ ثابت جابجا نمی شوند. باید گفت که عوامل مختلفی می توانند بر روی قیمت حمل بار در یک فاصله مشخص تأثیر بگذارند.

در این بخش به نحوه محاسبه قیمت حمل و نقل یخچالی کامیونت و عوامل موثر بر روی آن می پردازیم:

حجم بار مشتری

حجم بار مشتری از عوامل بسیار مهم است، چرا که بر روی توان خودرو و همچنین نیرویی که برای سرد کردن فضای سردخانه نیاز است، تأثیر مستقیم ایجاد می کند.

نوع بار یخچالی

بارهای حمل شده توسط کامیونت های یخچال دار می توانند در تعیین قیمت تأثیر بگذارند؛ زیرا میزان دمای مورد نیاز آنها و همچنین ظرافت این محصولات در نحوه حمل و نقل و جابجایی مهم است.

فاصله مبدا تا مقصد

فاصله بین مبدا تا مقصد وجود دارد، جزء موارد بسیار مهم می باشد و البته نوع جاده ‌ای که قرار است بین مبدا و مقصد طی شود، از لحاظ کیفیت می تواند بر روی سرعت حرکت خودرو و میزان سوخت آن تأثیر بگذارد.

میزان سوخت مصرفی خودرو

یکی از عوامل بسیار مهم میزان سوخت مصرفی خودرو است که در طی حمل و نقل و جابجایی استفاده می کنند.

معطل کردن راننده و خودرو برای بارگیری یا تخلیه بار

در صورتی که راننده در هنگام بارگیری یا تخلیه معطل شود، بسته به مدت زمان این معطلی نیاز است که هزینه بیشتری پرداخت گردد.

نکات مهم برای حمل بار یخچالی

زمانی که توسط سیستم اعلام بار کامیونت یخچالدار یک خودروی مناسب برای حمل و جابجایی بار در نظر گرفتید، بهتر است برخی از مشخصات و ویژگی های این خودروها دقت کنید تا محصولات شما در یک محیط کاملا تمیز و بهداشتی و سالم جابجا شوند.

هر شغلی مستلزم رعایت برخی از نکات مهم است، افرادی که راننده کامیونت حمل بار یخچالدار هستند، نیز باید به برخی نکات فنی و بهداشتی را مد نظر قرار دهند که در ادامه چند مورد مهم آن را بررسی می کنیم:

  • به هیچ عنوان اجازه ورود افراد متفرقه به فضای داخل یخچال داده نشود؛ چرا که هر فرد ممکن است یک ویروس، آلودگی میکروبی را به محیط داخل وارد کند که برای مواد غذایی مضر است.
  • قبل از قرار دادن بارها در داخل یخچال خودرو و حرکت آن بهتر است سیستم خنک کننده خودرو مورد بررسی قرار بگیرد، تا از سالم بودن آن اطمینان به دست آورید و حتماً یک مسئول فنی این مسئله را پیگیری کند.
  • اجازه ارتباط مواد غذایی با کف خودرو و یخچال داده نشود؛ چرا که این خودروها برای حمل مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است که آنها دچار آلودگی های گوناگون باشند.
  • به هیچ عنوان از کامیونت یخچالدار که برای حمل مواد غذایی استفاده می شود، جهت حمل کالاهای دیگر استفاده نگردد.
  • وجود یک دماسنج در محفظه یخچال خودرو و همچنین قسمت کابین راننده ضرورت دارد، تا هر لحظه امکان بررسی دمای داخل کابین فراهم گردد، تا در صورت بروز هر گونه مشکل فنی به سرعت برطرف شود.
  • بهتر است پس از هر بار تخلیه مواد غذایی، دارویی، یا موارد دیگر تمام محیط اتاقک یخچال استریل گردد، تا از ایجاد بوی نامطبوع در فضای یخچال جلوگیری شود و همچنین سلامت سایر مواد غذایی نیز حفظ گردد.

بهترین مجموعه اعلام بار کامیونت یخچالدار

مراکز متعددی برای ارائه خدمات حمل بار یخچالی فعالیت می کنند که یکی از بهترین آنها مجموعه کیابار است. چرا که با داشتن سیستم اعلام بار کامیونت یخچالدار توانسته است خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن متناسب با شرایط و نیاز مشتریان ارائه دهد.

مجموعه کیابار با داشتن خودروهای زیاد و همچنین همکاری با کارخانجات و شرکت های تولیدی متعدد به عنوان یک پل ارتباطی عمل کرده از ایجاد قیمت‌ های بالا برای هر دو مجموعه جلوگیری می کند. به همین جهت توانسته است با ثابت نگه داشتن نرخ بازار، عملیات حمل بار را انجام بدهد. در تمام طول سال برای رانندگان کامیون ها، بارهای مختلف را جهت جابجایی در نظر بگیرد.

در صورتی که تمایل دارید به یک مجموعه اعلام بار کامیونت یخچالدار بپیوندید تا با تضمین در تمام طول سال بتوانید بارهای مختلف را جابجا کنید. یا از خدمات این کامیون ها بهره مند شوید و با تضمین سلامت محصولات خود را به یک مجموعه معتبر بسپارید، کافیست با کارشناسان کیابار ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ