حمل بار ایسوزو یخچال دار | خدمات ایسوزو یخچالی سراسر کشور

حمل بار ماشین یخچالدار

چقدر با حمل بار ایسوزو یخچال دار آشنایی دارید؟ اگر از صاحبان کارخانه ها و تولید کننده های مواد غذایی مختلف باشید و یا در کار کشاورزی و گلخانه مشغول هستید بودن شک بارها و بارها از این باربری ها بار خود را به جاهای مختلف ارسال کرده اید. اما ممکن است خیلی از مردم چیز زیادی در مورد ماشین های یخچالدار و کاربرد آنها ندانند. در این صفحه ما این افراد را با ماشین یخچالی آشنا می کنیم، در مورد بارهای مختلف که توسط این ماشین ها حمل می شود و همچنین کرایه این نوع وسایل حمل و نقل بحث می کنیم. پس چنانچه مایل هستید با کاربرد باربری ایسوز یخچالدار و سایر مطالب مربوط به آنها بیشتر آشنا شوید مطالب این صفحه را از دست ندهید.

معرفی حمل بار ایسوزو یخچال دار

با افزایش تعداد مراکز تولید و با گرم تر شدن دمای کره زمین میزان استفاده از حمل و نقل یخچالی با سرعت بسیار بالایی در حال افزایش است. به همین جهت تعداد باربری های زیادی در تمامی کلان شهرها بخصوص تهران مشغول به فعالیت هستند و بارهای مختلف مشتریان را به تمامی شهرها و دورترین نقاط کشور ارسال می کنند تا به دست مراکز فروش و مصرف کنندگان برسانند. هنگام انتقال مواد غذایی مختلف بین شهرها باید این مواد غذایی در دمای مخصوص به خود نگهداری شوند و گرما و حرارات به آنها نرسد چرا که موجب فاسد شدن آنها می شود. در نتیچه حمل بار با ایسوزو یخچالدار بهترین راهکار برای حفظ سلامتی مواد غذایی می باشد.

 

برای حمل و نقل یخچالی ماشین های مختلفی موجود است که نیسان، تریلی و ایسوز پرکاربردترین آنها است. این نوع ماشین ها با مدل های معمولی آن تفاوت دارند و تفاوت آنها هم در مجهز بودن به اتاقک یخچالی می باشد. حمل بار ایسوزو یخچال دار در حال حاضر روزانه سفارشات بسیار زیادی را برای انتقال انواع بار دریافت می کند. ایسوزو یخچالدار دارای یک اتاقک یخچالی است که در قسمت دوم ماشین نصب شده است. این اتاقک یخچالی به گونه ای ساخته شده است که بار درون آنها قرار داده می شود و دمای داخل آن متناسب با دمای مورد نیاز بار قابل تنظیم است.

ایسوزو یخچالدار برای حمل چه بارهایی مناسب است؟

آیا تاکنون به این مساله فکر کرده اید که کالاهایی مثل دارو، واکسن، میوه و سبزی، مواد غذایی فاسد شدنی مثل گوشت و لبنیات چگونه از تولید کننده ای که اغلب در شهرهای بزرگی مثل تهران هستند به دورترین نقاط کشور ارسال می شوند آن هم بدون این که این محصولات فاسد یا خراب شوند؟ بله همان طور که شما هم حدس زدید برای این کار از حمل و نقل یخچالی استفاده می کنند. در این نوع ماشین ها هنگام قرار دادن بار درون یخچال دمای داخل آن را تنظیم می کنند و در کل طول مسافت این دما ثابت و بدون تغییر است تا بار درون آن هیچ آسیبی نبیند و فاسد نشود.

حمل بار با ایسوزو یخچالدار بهترین گزینه برای ارسال محصولات زیر به سایر شهرها می باشد:

·         انواع مواد غذایی منجمد مثل گوشت و مرغ، ماهی، میگو و سایر فرآورده های گوشتی

·         مواد غذایی فاسد شدنی مثل لبنیات، بستنی، کنستانتره و …

·         انواع دارو و واکسن

·         نمونه خون

·         میوه و سبزیجات

·         گل و گیاه

·         فرآورده های پروتئینی

همان طور که می دانید تمامی اقلام ذکر شده در لیست بالا از اهمیت خاصی برخوردار هستند و باید در دمای مخصوصی نگهداری شوند تا به سلامتی و بدون خراب شدن به مقصد برسند. در ایسوزوهای یخچالدار به دو صورت بالای صفر و زیر صفر ( تا 30- درجه سانتی گراد) می توان دمای یخچال را برای نگهداری و حفظ سلامتی بار تنظیم کرد.

 

نکته دیگری هم که در حمل بار ایسوزو یخچال دارباید رعایت گردد و به آن توجه شود به کار بردن تمامی استانداردها و موارد بهداشتی در هنگام بار زنی و تخلیه بار است تا هیچ گونه ویروس و میکروبی به فضای درون اتاقک یخچالی و مواد داخل آن نفوذ نکند. در پاراگراف بعدی به مبحث نرخ کرایه ایسوزو یخچالدار می پردازیم.

کرایه حمل بار با ایسوزو یخچالدار

سوال همیشگی مشتریان این است که نرخ کرایه حمل و نقل های یخچالی به چه صورت است؟ تعرفه کرایه ایسوزو یخچالدار معمولا توسط اتحادیه مشخص می شود اما به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد زیرا قیمت نهایی کرایه ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها را در اینجا بیان می کنیم:

·         نوع بار

·         میزان سوخت مصرفی

·         نوسانات قیمت سوخت

·         مسافت

·         حجم بار

چنانچه مشتری بخواهد که بارش به صورت سریع السیر و اضطراری به دست گیرنده برسد بودن شک کرایه آن گران تر خواهد بود. پس با توجه به عواملی که گفته شد کرایه ایسوزو یخچالدار متغیر است و بستگی به شرایط و مشخصات بار شما دارد.

ارائه خدمات حمل و نقل یخچالی در کیابار

کیابار یکی از باربری های حمل و نقل یخچالی در تهران است که با سال ها تجربه در این زمینه موفق به کسب اعتماد و رضایت مشتریان شده است. این باربری دارای انواع ماشین های یخچالی از جمله نیسان، ایسوزو، کامیون و .. است و هر کدام از آنها مجهز به اتاقک یخچالی کاملا پیشرفته، استاندارد و استرلیزه است و بار مشتریان را با نهایت امنیت و اطمینان به دورترین نقاط کشور ارسال می کند.

 

مجموعه کیابار در تلاش است تا با بهره گیری از جدیدترین و استانداردترین ماشین های یخچالی انواع بارهای حساس و فاسد شدنی مشتریان را با قیمت مناسب و بصرفه به دست مصرف کنندگان برساند. چنانچه شما هم به دنبال یک باربری یخچالدار معتبر جهت ارسال بار خود می گردید، کیابار پیشنهاد ما به شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ