سردخانه مواد غذایی منجمد در ابعاد مختلف

سردخانه مواد غذایی منجمد

سردخانه مواد غذایی منجمد چیست و چه استفاده هایی از آن می شود؟ آیا تنها راه نگهداری مواد غذایی منجمد استفاده از سردخانه است؟ سردخانه ها در چه مدل ها و در چه ابعادی موجود هستند؟ آیا فیمت تمامی مدل های سردخانه با یکدیگر یکسان است؟ از کجا می توان سردخانه را با قیمت مناسب خریداری و یا اجاره کرد؟ اینها از جمله سوالات خیلی مردم است و ما در این مقاله قصد داریم به آنها پاسخ دهیم. پس اگر شما هم مایل هستید در مورد سردخانه مواد غذایی منجمد اطلاعات بیشتری کسب کنید ما را تا انتها همراهی کنید.

سردخانه مواد غذایی چیست و چه کاربردی دارد؟

شما در محل زنگی خود از مواد غذایی مثل گوشت و مرغ چگونه نگهداری می کنید؟ بدون شک شما هم مثل بقیه مردم برای این کار از یخچال استفاده می کنید اما چرا؟ علت آن این است که اقلامی مثل گوشت، مرغ و لبنیات از جمله مواد غذایی فاسد شدنی و حساس هستند و باید در شرایط و دمای مخصوص به خود نگهداری شوند. یعنی چنانچه شما این مواد غذایی را برای مدت بسیار کوتاهی بیرون از یخچال قرار دهید به احتمال زیاد فاسد و خراب می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. 

حالا به این فکر کنید که در مکان هایی که فاقد یخچال هستند مثل داخل کشتی ها و یا کارخانجات مواد غذایی و یا فروشگاه های زنجیره ای برای نگهداری مواد غذایی منجمد از چه چیزی استفاده می کنند؟ به خصوص که برخی از جاها نیازمند این است که که مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی نگه دارند. در این گونه مواد از سردخانه مواد غذایی منجمد استفاده می شود.

عملکرد سردخانه مواد غذایی کاملا شبیه به یخچال است با این تفاوت که ابعاد و ظرفیت آن متفاوت می باشد. سردخانه های غذایی در واقع اتاقک های یخچالی در اندازه ها و مدل های متنوع هستند که گرما و حرارت را از مواد غذایی می گیرند و همچنین دمای داخل آن متناسب با شرایط مورد نیاز مواد غذایی می باشد. استفاده از سردخانه مواد غذایی منجمد در خیلی از جاها مثل کشتارگاه ها، رستوران ها، کشتی رانی ها، کارخانجات مواد غذایی و فروشگاه های زنجیره ای رایج است چرا که آنها نیاز به نگهداری طولانی مدت مواد غذایی منجمد دارند.

 

ناگفته نماند که استفاده از سردخانه مواد غذایی یکی از بهداشتی ترین و استانداردترین روش های نگهداری مواد غذایی است زیرا هر گونه حرارت و رطوبت را از آنها دور می کند و مانع ورود ویروس و میکروب به داخل آنها می شود. به این ترتیب سردخانه ها مسئول حفظ کیفیت و سلامت مواد غذایی می باشند. با توجه به نیاز بازار به سردخانه های مواد غذایی چندین شرکت در زمینه فروش سردخانه مشغول به کار شدند که ما در انتهای این مقاله یکی از بهترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع سردخانه مواد غذایی منجمد

اگر شما هم از مشتریان سردخانه هستید و قصد خرید یا اجاره آن را دارید ابتدا باید با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا ببینید که کدام  یک از آنها برای کار شما مناسب تر است. سردخانه های مواد غذایی در مدل های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها از خصوصیات خاصی برخوردار هستند و برای کاربردهای مختلفی طراحی شده اند. در اینجا ما به معرفی چند نمونه از مدل های پرفروش سردخانه مواد غذایی منجمد می پردازیم.

انواع سردخانه مواد غذایی از لحاظ دما

·         سردخانه زیر صفر

این نوع سردخانه ها دارای دمای زیر صفر هستند و از آنها برای نگهداری انواع مواد غذایی منجمد در مکان هایی مثل کشتارگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای که باید در دمای زیر صفر نگهداری شوند استفاده می گردد.

·         سرخانه بالای صفر

این نوع سردخانه دارای دمای بالای صفر هستند و از آنها برای نگهداری اقلامی که نیاز به دمای بالای صفر دارند استفاده می شود.

انواع سردخانه از لحاظ ابعاد

·         اتاقی

قبل از هر چیزی باید بانید که این نوع سردخانه ها برای نگهداری کوتاه مدت مواد غذایی مناسب هستند و برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی اصلا گزینه مناسبی نیست. سردخانه اتاقی ابعاد کوچکی دارد و در مکان هایی مثل آشپزخانه ها و رستوران ها کاربرد دارد. قیمت سردخانه اتاقی نسبت به سایر مدل ها قیمت بصرفه تری دارد.

·         کانکسی

اگر شما نیاز دارید که از مواد غذایی منجمد برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید این نوع سردخانه بهترین انتخاب برای شماست. ابعاد سردخانه کانکسی در مقایسه با مدل اتاقی بزرگ تر است و در دو سایز 20 فوت و 40 فوت موجود می باشد.

·         صنعتی

سردخانه صنعتی نسبت به دیگر مدل ها ابعاد بزرگ تری دارد و بسیار جادار است و در مکان هایی مثل کشتارگاه ها بیشترین کاربرد را دارد.

کدام یک از باربری یخچالی از مبدا سمنان مناسب و مورد اعتماد است؟ آیا شما تاکنون به باربری های یخچالی مراجعه کرده اید؟ به نظر شما مشتریان اصلی این مراکز چه کسانی هستند و اصلا وظیفه این باربری ها چیست؟ منظور از حمل بار یخچالی چیست و توسط چه ماشین هایی انجام می شود؟ اگر دوست دارید پاسخ تمام این سوالات را پیدا کنید تمام مطالب این صفحه را با دقت مطالعه کنید. ما در این مقاله قصد دارم به معرفی باربری یخچالی از مبدا سمنان و جزئیات مربوط به آن بپردازیم.

آیا قیمت تمامی سردخانه های مواد غذایی یکسان است؟

مشتریانی که قصد خرید سردخانه مواد غذایی را دارند باید بدانند که قیمت تمامی سردخانه ها یکسان نیست و به عوامل مختلفی مثل نوع سردخانه و ابعاد آن، دمای سردخانه و برند سازنده سردخانه بستگی دارد.

سردخانه های مواد غذایی را از کیابار تهبه کنید

کیابار یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش انواع سردخانه مواد غذایی منجمد است که با ارائه خدمات عالی به مشتریان توانسته است رضایت آنها را کسب کند. این مجموعه دارای انواع سردخانه مواد غذایی منجمد در مدل ها و ابعاد مختلف است و قیمت آنها نسبت به قیمت های بازار بسیار مناسب و بصرفه تر است. پس اگر شما هم قصد خرید سردخانه مواد غذایی را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مورد نحوه سفارش از آنها اطلاعات لازم را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ