نیسان یخچالدار تهران

نیسان یخچالدار در تهران خدمات حمل بار مواد منجمد و فاسد شدنی را به بهترین شکل ممکن انجام می ‌دهد. زیرا این خودرو برای حرکت در میان ترافیک های زیاد تهران به دلیل ابعاد کوچکتر مناسب است و در کلیه کوچه ها و خیابان ها می تواند حرکت کند. برای دریافت بهترین خدمات نیسان یخچالدار تهران مجموعه کیابار جزء بهترین ها است.

 

اهمیت باربری یخچالدار در تهران 

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد است که به مواد غذایی متنوع نیاز است. قطعاً برای حمل و نقل و جابجایی این مواد به انواع خودروهای باربری یخچالدار نیاز می باشد.  

از مهمترین دلایل اهمیت باربری یخچالدار در تهران و به خصوص نیسان یخچالدار تهران می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

فاصله طولانی میان مناطق مختلف شهر شرایطی را به وجود می آورد که برای جابجایی مواد حساس به دما حتماً از خودروهای یخچالدار استفاده شود، تا جلوی فساد آنها را بگیرد. 

وجود ترافیک های زیاد در خیابان ها و اتوبان های این شهر موجب شده تا طی کردن مسیرهای کوتاه در مدت زمان طولانی انجام شود.

تنوع بالای مواد غذایی دارویی و موارد دیگر و استقبال از آنها در تمامی بخش های شهر یکی دیگر از دلایل اهمیت خودروهای باربری یخچالدار می باشد.  

 

باربری نیسان یخچالدار شامل چه کالاهایی است؟ 

در سال ‌های گذشته جابجایی محموله های فاسد شدنی یکی از دغدغه ‌های اصلی تولید کنندگان بود، چرا که نمی توانستند محصولات خود را به مناطق دوردست ارسال کنند و فقط باید برای بازار محلی آن را تولید می کردند. اما امروزه خودروهای یخچالدار و به خصوص باربری نیسان یخچالدار تهران شرایطی را فراهم کرده اند که حمل و نقل کالاها به راحتی صورت می گیرد.  

معمولاً بر اساس وزن بارها و فاصله ای که بین مسیرها وجود دارد، خودروهای مختلفی را برای حمل بار سرد انتخاب می کنند که یکی از خودروهای پرطرفدار و پر استفاده در شرایط گوناگون نیسان یخچالدار است.  

نیسان یخچالدار شامل کالاهای مختلفی که به دمای زیر صفر و بالای صفر نیاز دارند، تا در حین جابجایی فاسد نشوند می گردد. در ادامه به بررسی چند مورد از این مواد می پردازیم:  

  • ماهی میگو و سایر آبزیان و موجودات دریایی
  • گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر فرآورده‌های دامی آماده  
  • انواع محصولات لبنی، شامل شیر، پنیر، ماست، دوغ و غیره
  • انواع مواد دارویی و ترکیبات خونی به همراه واکسن ها  
  • میوه جات و سبزیجات مختلف

وجود نیسان یخچالدار تهران شرایطی را فراهم کرده که حمل و نقل بارهای سرد با سرعت بالاتر انجام می شود. به همین دلیل احتمال فاسد شدن مواد حساس به دما در طی جابجایی ها به کمترین میزان ممکن می رسد. تولیدکنندگان با خیا‌ل‌ راحت‌تری محصولات خود را به نقاط دورتر ارسال می کنند.

 

نکات مهم در هنگام کرایه خودروهای یخچال دار 

جابجایی مواد غذایی دارویی و موارد دیگر که نیاز به دمای پایین و ثابت دارند، باید با خودروهای مناسب و استاندارد صورت بگیرد، تا در طی مسیر هیچ گونه مشکلی برای بارها به وجود نیاید. به همین جهت آشنایی با برخی از نکات مهم در مورد ویژگی های خودرو ضرورت پیدا می کند.

در این بخش به مهمترین نکات در هنگام کرایه نیسان یخچالدار تهران و سایر خودروهای دیگر می پردازیم:  

امکان کنترل دمای داخل یخچال خودرو به طور مرتب وجود داشته باشد.  

دمای داخل محفظه یخچال در تمام طول مسیر ثابت باقی بماند. 

یک دماسنج در قسمت کابین خودرو برای بررسی لحظه ای دما قرار بگیرد.

محفظه حمل مواد غذایی و دارویی کاملا تمیز و بهداشتی باشد و به هنگام باز کردن درب آن هیچگونه بوی نامطبوع به مشام نرسد.

عایق بودن تمام بخش های یخچال از جمله کف، سقف و دیوارها و درب یخچال از موارد ضروری است که دما را حفظ کرده و سلامت ارسال بار را تضمین می کند.  

تعرفه نیسان یخچالدار تهران

 قطعاً حمل و نقل مواد فاسد شدنی حساس به دما برای تولیدکنندگان اهمیت ویژه ‌ای دارد. به همین سبب ابتدا به دنبال یافتن مراکز معتبری هستند که خدمات خود را به بهترین شکل و با ضمانت ارائه می دهند. البته تعرفه حمل و نقل و جابجایی مواد هم جزء موارد مهم است که در هزینه های نهایی تأثیر می گذارد.

تعرفه نیسان یخچالدار تهران به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که شناخت این عوامل موجب می شود تا در هنگام اجاره نیسان برای جابجایی بار تصمیمات بهتری را بگیرید. زیرا هرگونه هزینه جانبی در نهایت برای تولید کننده به وجود می آید.  

دراین بخش به بررسی برخی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت نیسان یخچالدار تهران می پردازیم: 

  • هزینه های مربوط به اتاق یخچالی
  • فاصله بین مبدا تا مقصد
  • حجم بار جابجا شده  
  • میزان دمای مورد نیاز محصولات  
  • مراکز ارائه دهنده خدمات نیسان یخچالدار

تمام مواردی که در این بخش ذکر شد، به شکل مستقیم بر روی هزینه های مربوط به نیسان یخچالدار تاثیر می گذارند. به عنوان مثال محصولاتی که نیاز به دمای زیر صفر و انجماد دارند، باید هزینه بیشتری برای به دست آوردن این دما صرف شود. پس هزینه مربوط به جابجایی آنها نیز افزایش پیدا می کند.  

بهترین نیسان یخچالدار در مجموعه کیا بار  

حمل و نقل یخچالی از نیازهای اولیه شرکت ها، کارخانجات تولید مواد غذایی، دارویی و صنعتی است. زیرا جابجایی بسیاری از مواد نیازمند محیط سرد و دمای زیر صفر می باشد. به همین دلیل شناخت مراکز ارائه دهنده خدمات حمل بار یخچالی که به شکل حرفه ‌ای فعالیت دارند، اهمیت بسزایی پیدا می کند.

مجموعه کیابار یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه لجستیک سرد بود که انواع خودرو یخچالدار را متناسب با مسافت و همچنین حجم بار ارائه می دهند. اما در این میان تعداد زیادی خودرو نیسان با کیفیت خوب و تضمین سلامت یخچال های آنها برای حمل بار در نقاط مختلف شهر تهران ارائه می کند.

 مجموعه کیابار که برای ارسال بار از تهران به سایر نقاط کشور در هرلحظه آمادگی کامل دارد. شرایطی را به وجود آورده که کارفرما با خیال راحت می تواند محصولات خود را به همراه مشخصات مقصد و نحوه نگهداری از بار به نیروهای این مجموعه بسپارد.

در صورت نیاز به کرایه نیسان یخچالدار تهران با اطمینان خاطر از به سلامت رسیدن بار و محموله به مقصد کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .پس از بررسی دقیق نوع محصول و شرایط حمل و نقل آن بهترین خدمات را با تعرفه مناسب به شما ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ