باربری یخچالی از مبدا ورامین

شرکت حمل بار یخچالی

وظیفه مراکز باربری یخچالی از مبدا ورامین چیست؟ بار یخچالی شامل چه اقلامی می باشد؟ حمل و نقل یخچالی چیست و توسط چه ماشین هایی انجام می شود؟ هزینه هایی که مشتری باید بابت حمل و نقل بار یخچالی به باربری ها بپردازد تحت تاثیر چه پارامترهایی تعیین می شود؟ مراکز باربری یخچالی چه وظایفی را برعهده دارند؟ در اینجا ما قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. در آخر هم شما را با یکی از بهترین مراکز باربری یخچالی از مبدا ورامین آشنا می کنیم.

بار یخچالی چیست؟

آیا شما می دانید منظور از بار یخچالی چیست؟ به نظر شما این بار یخچالی چه تفاوتی با بارهای معمولی می دارد و چرا به آن یخچالی می گویند؟

بارهای معمولی همان طور که می دانید با استفاده از وسایل حمل و نقل مثل نیسان انجام می شود. جابجا کردن این گونه بارها بسیار آسان و بی دردسر است، فقط کافیست بار درون ماشین قرار داده شود و بعد آماده ارسال به دورترین نقاط کشور می باشد. اما بارهای یخچالی اینگونه نیستند و باید شرایط و امکانات لازم برای جابجا کردن آنها مهیا شود تا با حفظ کیفیت به مقصد برسند.

بارهای یخچالی به انواع مواد غذایی منجمد مثل گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس، همبرگر، کالباس، شیر، یستنی و … گفته می شود که فاسد شدنی هستند و باید در دمای مخصوص نگهداری شوند. این گونه اقلام از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که اگر آنها را برای مدت بسیار کوتاهی در دمای نامناسب قرار دهید بلافاصله فاسد و خراب می شوند و مزه و بوی آنها تغییر می کند و دیگر قابل مصرف نیستند. پس این بارهای یخچالی چگونه در سطح کشور توزیع می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند؟ در پاراگراف بعدی به این سوال پاسخ خواهیم داد.

برای حمل و نقل یخچالی از چه ماشین هایی استفاده می شود؟

در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه سازنده مواد غذایی در داخل کشور وجود دارند که نیازهای داخل کشور را تامین می کنند. حال سوال این است که این کارخانه ها که اغلب در شهرهایی مثل تهران و اصفهان وجود دارند چگونه تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال می کنند در حالی که این اقلام باید در دمای مخصوص نگهداری شوند و کوچک ترین تغییرات دما و کمترین رطوبت موجب فاسد شدن آنها می شود؟ فاصله بین کارخانه و مصرف کنندگان در شهرستان ها و روستاها چگونه پیموده می شود؟ پاسخ این سوال حمل و نقل یخچالی است.

برای جابجا کردن بارهای یخچالی از حمل و نقل یخچالی استفاده می شود. یعنی برای این کار از ماشین های یخچالدار استفاده می شود. لابد از خودتان می پرسید ماشین یخچالدار چست؟  برای حمل بار یخچالی از ماشین هایی مثل نیسان یخچال دار، کامیون یخچالدار و تریلی یخچالدار استفاده می شود. این ماشین ها همان طور که از اسم آن مشخص است مجهز به یخچال می باشد یعنی یک اتاقک یخچالی در قسمت پشت آنها نصب شده است. این اتاقک بسیار جادار است و بارهای یخچالی درون آن قرار می گیرد. ساختار اتاقک یخچالی این ماشین ها درست مثل یخچال است یعنی در محدوده دمای خاصی کار می کند و حتی می توان آن را متناسب با نوع بار تغییر دارد. دیواره های یخچال بسیار محکم و ضخیم هستند و مانع ورود حرارت و رطوبت به داخل می شوند. حمل و نقل یخچالی به این صورت است که بارهای یخچالی درون این اتاقک های یخچالی قرار می گیرند و بعد با استفاده از این ماشین ها به سراسر کشور ارسال می شوند.

با حمل و نقل یخچالی، مواد غذایی منجمد با حفظ کیفیت و سلامت به دست تمامی مشتریان در سراسر کشور می رسند.

وظیفه مراکز باربری یخچالی چیست؟

در حال حاضر چندین مراکز باربری یخچالی در نقاط مختلف کشور از جمله تهران مشغول به کار می باشند که کارخانجات سازنده مواد غذایی ارسال و پخش بار خود در سراسر کشور را به این مراکز می سپارند. به نظر شما این باربری ها از چه وظایفی برخوردار هستند؟

مراکز باربری یخچالی وظیفه حمل و نقل و جابجا کردن بارهای یخچالی مشتریان را بر عهده دارند و باید این تضمین را به مشتریان خود بدهند که بار آنها را با حفظ کیفیت و سلامت و در زمان مقرر به دست مصرف کنندگان یا همان مقصد برسانند.

مراکز باربری یخچالی مجهز به انواع ماشین های یخچالدار هستند و در تمام مراحل کار ملزم به رعایت کردن نکات بهداشتی هستند تا سلامت و کیفیت بار به خطر نیفتد. همچنین در تمامی طول مسیر از مبدا تا مقصد باید دمای درون یخچال ثابت و بدون تغییر باشد و هر چند وقت یکبار دمای آن چک شود. فضای درون اتاقک یخچالی باید بسیار تمیز و بهداشتی باشد و قبل از قرار دادن بار در آن باید آن را استرلیزه کرد تا میکروب ها به داخل بار نفوذ نکنند.

هزینه های حمل ونقل یخچالی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ای که مشتری باید بابت حمل و نقل بار یخچالی خود به مراکز باربری پرداخت کند همیشه ثابت نیست و تحت تاثیر فاکتورهای زیادی مشخص می شود. مثلا این که هر چه حجم بار شما بیشتر باشد هزینه شما هم بالا می رود. در اینجا به سایر فاکتورهای موثر بر هزینه پرداختی حمل و نقل یخچالی می پردازیم:

  • نوع بار مشتری و میزان حساسیت آن
  • فاصله تا مقصد
  • میزان سوخت مصرفی
  • نوع ماشین یخچالی

کیابار بهترین باربری یخچالی از مبدا ورامین

شما می توانید ارسال بار خود را به کیابار بسپارید. کیابار یکی از بهترین مراکز باربری یخچالی از مبدا ورامین است که مجهز به انواع ماشین های یخچالی است و نرخ هزینه ها در آن بسیار مناسب و مشتری پسند می باشد. جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ