باربری یخچالی از مبدا ساوه

باربری یخچالی از مبدا ساوه مجهز به چه ماشین هایی می باشد؟ منظور از باربری های یخچالی چیست و چه اقلامی توسط این مراکز جابجا می شوند؟ مشتریان حمل و نقل های یخچالی چه کسانی هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم ابتدا شما مخاطبان گرامی را با حمل و نقل های یخچالی آشنا کنیم. پس اگر مایل هستید با خدمات باربری یخچالی از مبدا ساوه بیشتر آشنا شوید ما را تا انتها همراهی فرمایید.

مراکز باربری یخچالی

در حال حاضر چندین مراکز باربری در شهرهای کلان از جمله تهران مشغول به کار هستند که حمل و نقل بارهای یخچالی را به عهده دارند. این باربری ها با باربری های معمولی کاملا متفاوت هستند چرا که در آنها حمل و نقل های یخچالی انجام می شود.

لابد الان از خودتان می پرسید که برای حمل و نقل های یخچالی از چه ماشین هایی استفاده می شود؟ برای این کار از ماشین های یخچالی یا یخچالدار استفاده می شود. شرکت های باربری مجهز به انواع ماشین های یخچالدار هستند و حمل و نقل های آن با استفاده از این ماشین ها انجام می شود. اما ماشین های یخچالی چیست؟ ماشین های یخچالی مجهز به یک اتاقک یخچالی هستند که در قسمت کانتینر آنها نصب شده است. این اتاقک های یخچالی جادار هستند و بارها درون آن قرار می گیرند. این یخچال ها به گونه ای ساخته شده اند که از بارهای دورن آن در برابر ورود رطوبت و حرارت محافظت می کنند. دمای درون این نوع یخچال در بازه های مشخصی قابل تنظیم است و آن را متناسب با بار تنظیم می کنند. بعد بارها توسط این ماشین های یخچالی به دورترین نقاط کشور ارسال می شوند بدون آن که فاسد شوند.

ماشین های یخچالی را به احتمال زیاد همه شما در مکان های مختلف از جمله جاده های بین شهری مشاهده کرده باشید. نیسان یخچالدار، کامیون یخچالدار و تریلی یخچالدار از جمله ماشین های یخچالی می باشد که در باربری ها وجود دارند.

بارهای یخچالی کدامند؟

همان طور که در بالا گفته شد باربری های یخچالی مسئول حمل و تقل بارهای یخچالی می باشند. اما منظور از بار یخچالی چیست و چه نوع اقلامی جزء این بارها محسوب می شوند؟ هر نوع مواد غذایی و اقلامی که باید در دما و شرایط مختصی به خود نگهداری شوند جز بارهای یخچالی محسوب می شوند. 

به عنوان مثال برخی از مواد غذایی مثل گوشت، مرغ و ماهی را در نظر بگیرید، شما در خانه خود چگونه از این اقلام نگهداری می کنید؟ بله شما برای این کار از یخچال استفاده می کنید زیرا این نوع مواد غذایی باید در دمای مخصوص نگهداری شوند و در غیر اینصورت بلافاصله خراب و فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. این نوع مواد غذایی حتی در فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها هم درون یخچال نگهداری می شوند. پس با این شرایط به نظر شما کارخانه های سازنده مواد غذایی گفته شده چگونه محصولات خود را به مشتریان در شهرها و روستاهای مختلف ارسال می کنند بدون آن که کیفیت آنها خراب شود؟ 

مسافت بین تولید کننده و مشتری چگونه پیموده می شود در حالی که مواد غذایی گفته شده از حساسیت بالایی برخوردار است و با کوچک ترین تغییرات دما فاسد می شوند؟ همان طور که در بالا گفته شد حمل و نقل این بارهای یخچالی توسط مراکز باربری یخچالی انجام می شود.

پس می توان نتیجه گرفت که کارخانه های سازنده مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی اصلی ترین مشتریان حمل و نقل های یخچالی هستند. این محصولات که همان بارهای یخچالی هستند درون اتاقک یخچالی ماشین های یخچالی قرار می گیرند و بعد به سراسر کشور ارسال می شوند و با حفظ کیفیت و سلامت به دست مصرف کنندگان می رسند.

باربری های یخچالی ملزم به رعایت چه نکاتی هستند؟

با توجه به این که حفظ کیفیت و سلامت بارهای مشتریان به عهده مراکز باربری یخچالی است این باربری ها باید تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای لازم را به کار بگیرند تا کوچک ترین تغییری در کیفیت بارها به وجود نیاید. در اینجا ما به برخی از مواردی که مراکز باربری باید رعایت کنند می پردازیم:

·         قبل از قرار دادن بار باید درون اتاقک یخچالی کاملا تمیز و بهداشتی شود.

·         بارها باید با نهایت دقت درون ماشین قرار داده شوند.

·         دمای داخل یخچال باید توسط کارشناس ناظر تایید شود.

·         رفت و آمد به داخل یخچال باید به حداقل برسد.

·         دماسنج باید داخل یخچال موجود باشد.

·         بعد از تخلیه بار باید مجدد داخل یخچال تمیز شود.

آیا نرخ اجاره حمل و نقل های یخچالی همیشه ثابت است؟

 

یکی از سوالاتی که مشتریان همیشه با آن مواجه می شوند نرخ اجاره حمل و نقل های یخچالی است. حمل و نقل های یخچالی همیشه هزینه ثابتی ندارد زیرا نرخ آن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال این که نوع بار مشتری کدام است و از چه میزان حساسیتی برخوردار می باشد و یا این که فاصله تا مقصد چقدر است و چه میزان مسافتی باید پیموده شود، همچنین میزان سوخت مصرفی، حجم بار مشتری و نوع ماشین یخچالی همگی بر قیمت نهایی که مشتری باید پرداخت کند موثر هستند.

کیابار یکی از معتبرترین باربری یخچالی از مبدا ساوه

 

اگر به دنبال یک مرکز باربری معتبر جهت حمل و نقل یخچالی هستید کیابار را به شما پیشنهاد می کنیم. کیابار یکی از بهترین مراکز باربری یخچالی از مبدا ساوه است که با استفاده از انواع ماشین های یخچالی بارهای شما را با ارزان ترین نرخ اجاره به سراسر کشور ارسال می کند. جهت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ