شراکت در تجارت با مازند سرما کیا

شراکت در تجارت با کیابار

شراکت در تجارت با مازند سرما کیا موجب می شود تا محصولات مختلف سردخانه‌ای به شکل صحیح توزیع شوند. زیرا این مجموعه از عوامل فنی و تجهیزات پیشرفته و بروز برخوردار است که بهترین شرایط را برای توزیع، فروش و بازاریابی بهتر محصولات فراهم کرده است. در واقع شراکت در تجارت با مازند سرما کیا برای هر دو طرف معامله و قرارداد سود خوبی به دنبال دارد.  

 

انواع حمل و نقل سرد

وسایل نقلیه مختلفی برای حمل و نقل محصولات سرد وجود دارد تا در شرایط پایدار بتوان انواع محصولات حساس به دما را جابجا کرد. وجود وسایل حمل و نقل پیشرفته موجب شده تا صادرات و واردات مواد غذایی و دارویی با حفظ سلامت این محصولات صورت بگیرد. مسیرهای بسیار طولانی بین مبدأ تولید و مقصد به راحتی طی می شود.

در صورت شراکت در تجارت با مازند سرما کیا با انواع سیستم حمل و نقل سرد مواجه می شوید که به راحتی می توانید برای هر محصول بهترین راه حل را انتخاب کنید. چرا که این مجموعه از پیشرفته ترین سیستم ها در زنجیره های سرد استفاده می کند.

 سیستم حمل و نقل اصولی در زنجیره سرد محصولات مختلف وجود دارد که در ادامه به بررسی هر چه بیشتر آنها می پردازیم:  

 سیستم حمل و نقل سرمایشی 

سیستم های حمل و نقل سرمایشی شامل انواع کانتینرهای یخچالدار و سایر خودروهای یخچالی می شود. این سیستم ها به قدری پیشرفته بوده که به راحتی می ‌توان سرمای مورد نیاز برای جابجایی و حمل و نقل مواد غذایی، دارویی و موارد دیگر را تأمین کرد. در اغلب مواقع ازاین سیستم سرد برای جابجایی محموله های بزرگ استفاده می کنند.

 سیستم حمل و نقل غیر سرمایشی 

سیستم های حمل و نقل غیر سرمایشی شامل کانتینرهایی است که به طور کامل تمام قسمت های آن عایق پلی اورتان، عایق پلی استایرن یا پنل های عایق هوا می باشند. این کانتینرها به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر از ۹۰ ساعت می توانند محصول را در دمای مناسب نگهداری کنند. اما این سیستم ها قابلیت انجماد ندارند و برای محصولاتی مناسب است که در دمای بالای صفر می توانند سلامت خود را حفظ کنند. البته محدودیت زمانی یکی از معایب بزرگتر این سیستم حمل و نقل است که باید افراد فعال در آن به این نکته توجه نمایند.

 

ویژگی های بهترین مجموعه لجستیک سرد برای شراکت 

 

در هنگام انتخاب شراکت در تجارت با مازند سرما کیا که یکی از معتبرترین مراکز لجستیک سرد است. برخی از ویژگی های این مجموعه مد نظر قرار می گیرد که تولیدکنندگان را مجاب می کند تا با این مجموعه همکاری داشته باشند.  

به طور کلی لجستیک سرد شامل چهار جزء اصلی است که هر کدام از این اجزا باید به درستی کار کند، تا در نهایت حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات سرد به شکل ایمن انجام شود. در ادامه به بررسی این چهار مورد مهم می ‌پردازیم:  

ذخیره سازی با کنترل دما   

مجهز بودن به سردخانه های متعدد موجب می ‌شود تا در انتظار برای ارسال محصولات به مقصد بتوان کیفیت آنها را حفظ کرد.

حمل و نقل کنترل شده 

مجهز بودن به سیستم حمل و نقل پیشرفته و به روز موجب می ‌شود تا محصولات غذایی و دارویی به دورترین نقاط کشور ارسال گردد. این مجموعه از شیوه های مختلفی مانند راه های هوایی، راه های آبی، راه های جاده ای و راه های ریلی عملیات حمل و نقل سرد را انجام می دهد.  

پرسنل آموزش دیده 

حضور پرسنل آموزش دیده در تمام بخش ها موجب می ‌شود تا پیچیدگی های حمل و نقل بارهای سرد کاهش پیدا کرده و به بهترین شکل ممکن انجام شود. زیرا تمامی رانندگان و کارکنان این مجموعه به تمام بخش های کار خود مسلط هستند.  

روش های مدیریتی کارآمد 

داشتن مدیریتی کارآمد و قوی موجب می ‌شود تا خطرهای موجود در طی سفرهای طولانی و صادراتی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. همچنین مدیریت بهتر انبارهای سردخانه و تنظیم ساعات مناسب برای حمل و نقل و جابجایی موجب می شود تمام عملیات باربری به بهترین شکل صورت گرفته و با بازاریابی مناسب در مقصد کسب و کارها توسعه پیدا کنند.  

 

بیشترین خدمات باربری یخچالی شرکت مازند سرما کیا 

 

شرکت باربری یخچالی مازند سرما کیا یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل محصولات منجمد و سردخانه ای است. برای انتقال و جابجایی کالاهای حساس به دما در تمام نقاط کشور می توانید به راحتی از این مجموعه و خدمات بی نظیر و آن کمک بگیرید.  

ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه موجب شده تا در بین سایر رقبا محبوبیت بیشتری پیدا کرده و افراد برای شراکت در تجارت با مازند سرما کیا از یکدیگر پیشی بگیرند. این مجموعه در واقع به عنوان یکی از بهترین خدمتگزاران کارخانجات به شمار می رود که در صدر لیست انتخاب آنها است.  

انواع خدمات باربری یخچالی شرکت مازند سرما کیا که در صورت برقراری شراکت می توانید از آنها بهره ببرید شامل موارد ذیل است:

  • فراهم آوردن شرایط اجاره سردخانه به صورت سالنی و متری موجب شده، تا تمام شرکت ها متناسب با محصولات خود از این خدمات استفاده کنند.  
  • داشتن یک ناوگان حمل و نقل استاندارد و متنوع که شامل انواع نیسان، ایسوزو، تریلی، تک و جفت یخچال دار می شود.  
  • داشتن توانایی پخش مویرگی در تهران و البرز و همچنین به شکل شاهرگی در تمام کشور سبب پخش سریع تر و افزایش مشتریان بیشتر می شود.
  • انجام دادن تمام تشریفات گمرکی برای صادرات یا واردات محصولات خاص توسط کارشناسان و متخصصان انجام می گیرد.
  • بیمه کردن تمامی محصولات حمل و نقل شده در این شرکت خیال تولید کنندگان را راحت می کند.
  • تمامی عملیات پالت چینی و لیبل زنی محصولات در سردخانه توسط نیروهای متخصص و حرفه ای این مجموعه انجام می شود.
  • مدیریت و انبارش سردخانه ها جزء مسائل بسیار مهمی است که در حفظ کیفیت محصولات تأثیر می گذارد.

 

نحوه شراکت در تجارت با مازند سرما کیا  

شرکت مازند سرما کیا یکی از شرکت های خوب در زمینه حمل کالاهای حساس به دما است که با دریافت مناسب ترین قیمت بالاترین سطح خدمات را ارائه می دهد. برای تمامی محصولات ارائه شده بارنامه صادر کرده و با گرفتن بیمه نامه موجب  نقل و انتقال راحت تر در تمام مناطق کشور می شود.  

شراکت در تجارت با مازند سرما کیا به شکل های مختلفی صورت می گیرد که تولیدکنندگان متناسب با شرایط خود می ‌توانند در هر مرحله از کار با این مجموعه شراکت داشته باشند.

یکی از تجارت های پرطرفدار نقل و انتقالات محصولات حساس به دما در داخل کشور است که هر چقدر گستره وسیع تری تحت پوشش قرار بگیرد، امکان معرفی بیشتر برند و دریافت سود بالاتر میسر می گردد.

یکی از تجارت های پرسود وارد شدن در امر صادرات و واردات کالاهای سرد و منجمد است. اگر در این زمینه برای دریافت مجوزهای گمرکی و طی کردن فرایند ترخیص کالا به راحتی نمی توانید مراحل قانونی را طی کنید، می توانید از کارشناسان این مجموعه کمک گرفته و به راحتی تمام تشریفات بندری و فرودگاهی را انجام بدهند. در واقع کارشناسان این مجموعه با داشتن اطلاعات کافی در هر حوزه در سریع ترین زمان ممکن این کارها را انجام می دهند.  

 در صورت نیاز به شراکت در تجارت با مازند سرما کیا جهت جلوگیری از فاسد شدن تمامی مواد حساس به دما کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. در کوتاه ‌ترین زمان ممکن پس از عقد قرارداد عملیات حمل و نقل و جابجایی محصولات شما توسط نیروهای متخصص و حرفه ای انجام می شود و مهمترین مزیتی که در این زمینه دریافت می کنید، بازاریابی های حرفه ای برای پخش و توزیع بهتر محصولات است.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ