شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی

شراکت در خدمات حمل و نقل یخچالی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.خدمات حمل و نقل یخچالی را با شراکت کیابار تجربه کنید. دارای انواع ماشین یخچالی و تجهیزات باربری یخچالدار اعم از سردخانه زیر صفر و بالای صفر.

شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی مزایای زیادی برای کارخانجات و شرکت های تولید کننده دارد. زیرا در زمینه پرداخت هزینه های حمل و نقل و هماهنگ کردن خودروی مناسب هیچ مشکلی برای آنها به وجود نمی آید و تمامی این مسئولیت ها را شرکا به عهده می گیرند. در حال حاضر شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی توسط  مجموعه کیابار با ارائه طرح تهرانیزه به بهترین شکل انجام می شود.

انواع خدمات حمل و نقل یخچالی

در حال حاضر به دلیل افزایش جمعیت در تمام نقاط نیاز است که مواد غذایی و دارویی با سرعت بالاتری به دست مصرف کنندگان برسد. وجود مسیرهای طولانی بین شهرهای مختلف نیاز به خدمات حمل و نقل یخچالی را افزایش می دهد، تا در حین نقل و انتقالات هیچ آسیبی به مواد غذایی و دارویی وارد نگردد.  

به دلیل نیاز بیشتر بازار به حمل و نقل یخچالی روز‌به‌ روز شرکت های متعددی در این حوزه ورود پیدا می کنند، تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان را تأمین کنند. در سال های اخیر به دلیل رشد روز افزون سیستم های هوشمند، سیستم حمل و نقل یخچالی نیز پیشرفت زیادی داشته و می ‌تواند با کیفیت بالا عملیات باربری را انجام دهد.

به دلیل اهمیت زیاد حمل و نقل و جابجایی محصولات سرد فراهم آوردن شرایط شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی موجب شده تا بیشتر تولید کنندگان از این طرح ها استقبال نمایند. زیرا خدمات یخچالی بسیار گسترده است که شامل برخی از موارد ذیل می گردد:

حمل دارو

حمل انواع مختلف دارو که نیاز به دمای ثابت و یکسان دارند و در سلامت انسان موثر است، باید توسط سیستمی استاندارد صورت بگیرد. 

حمل داروهای دامی 

برای حفظ سلامت دام های مختلف نیاز به استفاده از برخی داروها است که برای حمل و نقل و جابجایی آن و دسترسی آسان به آن باید حمل و نقل توسط ماشین های یخچالدار صورت بگیرد.

حمل فراورده های گوشتی 

باربری و حمل گوشت و فرآورده های پروتئینی باید توسط ماشین های یخچالدار انجام شود، تا کیفیت خود را حفظ کند.

حمل محصولات لبنی 

تمامی محصولات لبنی از جمله شیر، ماست، پنیر، کره، دوغ و سایر موارد دیگر نیز توسط ماشین های یخچالدار جابجا می شوند تا با حفظ کیفیت به دست مصرف کنندگان نهایی برسند. 

 

به طور کلی خدمات حمل و نقل یخچالی متناسب با نوع مواد غذایی و دارویی تغییر پیدا می کند و رعایت تمامی موارد فنی و بهداشتی در هر کدام از این خدمات ضرورت دارد. برای دریافت بهترین نتایج کمک گرفتن از شرکت های معتبر که تجربه و تخصص کامل در این حوزه دارند، ضرورت دارد.

 

شرکت در طرح تهرانیزه که در زمینه شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی است، به همه کارخانجات و شرکت های فعال در حوزه تولید مواد غذایی سرد و دارویی پیشنهاد می شود. زیرا این طرح علاوه بر آسوده کردن خیال افراد از سلامت نقل و انتقالات، مزیت های فراوان دیگر نیز به دنبال دارد. 

 مزایای شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی

در روزگاران گذشته برای جابجایی مواد فاسدشدنی دغدغه های زیادی وجود داشت که دائماً صاحبین محصولات، به دنبال پیدا کردن راه های انتقال سریع تر بودند. اما در حال حاضر به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و وجود ماشین های باربری یخچالدار، تا حد زیادی این دغدغه ها از بین رفته است. اما نکته مهم این است که باید ماشین های حمل و نقل استاندارد و با کیفیت بالا و مناسب با نوع مواد فاسدشدنی انتخاب شود، تا کیفیت این محصولات هم در مدت زمان طولانی جابجایی حفظ گردد.

پیدا کردن شرکت های معتبری که خدمات خود را به صورت حرفه ‌ای ارائه می‌ دهند، باید با تحقیق و بررسی کامل صورت بگیرد، تا در نهایت نتایج خوبی به دست آورید. 

شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی مزیت های زیادی برای تولیدکنندگان و صاحبین شرکت ها دارد. زیرا اطلاعات بیشتری در مورد انواع ماشین ها و نحوه جابجایی و باربری به دست می آورند و می توانند متناسب با محصولات خود، بهترین ماشین ها را انتخاب نمایند.

صرف نظر از ابعاد ماشین و نوع جابجایی و حمل و نقل شرکت در حمل و نقل یخچالی، مزایای فراوانی به دنبال داشته که در ادامه به بررسی چند مورد آن می پردازیم:

امکان حمل و نقل در تمام روزهای سال 

با داشتن شراکت در تمام روزهای سال می ‌توانید از مبدا به مقصد های مختلف عملیات حمل و نقل و جابجایی بارهای سرد را با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق انجام دهید. 

مسیرهای حمل اختصاصی 

معمولاً برای سریعتر رسیدن بارهای سرد به مقصد از مسیرهای اختصاصی استفاده می شود که هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابجایی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

انعقاد قرارداد متناسب با شرایط 

به صورت شراکتی می توان قراردادهایی از یک ماه تا یک سال یا بیشتر را منعقد کرد که در این صورت خیال تولید کننده از ارسال به موقع محصولات خود راحت است.

استفاده از یخچال های مناسب

برای حمل و نقل و جابجایی مواد غذایی یا دارویی از یخچال های مناسب استفاده می شود و با توجه به محیط از انواع کامیون، کانتینر یا نیسان های یخچال دار انتخاب می کنند.

نپرداختن هزینه های نقدی 

در چنین شرایطی نیاز نیست که پس از هر بار استفاده از خدمات حمل و نقل یخچالی، هزینه جابجایی به صورت نقدی پرداخت شود. زیرا بر اساس قرارداد هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابه جایی محاسبه می شود.

عوامل موثر بر قیمت باربری محصولات یخچالی 

در هنگام ارائه خدمات حمل و نقل یخچالی یکی از عوامل بسیار مهم که برای افراد اهمیت پیدا می ‌کند، قیمت باربری محصولات یخچالی است. معمولاً هزینه باربری با توجه به مصرف سوخت خودرو، مسافت طی شده و بسیاری از هزینه های جانبی دیگر مشخص می شود.  

در صورت شرکت در طرح شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی بدون نگرانی و دغدغه از هزینه های مختلف، می توانید محصولات خود را به دورترین نقاط کشور هم ارسال کنید.

اما به طور کلی از عوامل موثر بر قیمت خدمات نقل و انتقال محصولات یخچالی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

·         حجم مواد جابجا شده 

·         نوع خودروی انتخابی 

·         فاصله بین مبدا تا مقصد 

·         حجم تقاضا برای جابجایی بار در روزهای خاص

 

·         نوع مواد جابجایی و دمای مورد نیاز  

بهترین مجموعه شراکت در حمل و نقل یخچالی

در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه حمل و نقل یخچالی فعالیت دارند؛ اما در میان این شرکت ها مجموعه کیابار با استفاده از هوش مصنوعی مدیریت لجستیک سرد را به بهترین شکل انجام می دهد. به همین جهت شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی با این مجموعه منجر به موفقیت بیشتر و افزایش فروش می گردد.  

در حال حاضر با ارائه طرح تهرانیزه شرایط مناسبی برای همه کارخانجات و تولیدکنندگان مواد غذایی فاسد شدنی و همچنین مواد دارویی فراهم کرده است. زیرا با داشتن کارشناسان متخصص و پس از بررسی هر کدام از محصولات، دقیق ترین نوع لوازم حمل و نقل را ارائه می دهد.

برای شراکت در ارائه کلیه خدمات حمل و نقل یخچالی کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز تمامی تردیدها برای شما از بین برود. زیرا این طرح به قدری متمایز بوده و مزیت های فراوانی دارد که پس از بررسی دقیق آن همه افراد مجاب به همکاری با آن می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ