قیمت سردخانه برای نگهداری میوه

قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه

قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه با توجه به نوع ساخت و نگهداری محصولات متفاوت است. معمولا برای نگهداری میوه ها در سرد خانه از دمای زیر صفر به دلیل فاسد شدن زود هنگام میوه ها  استفاده نمی شود. این گونه سرد خانه های صنعتی قابلیت جابجایی و حمل دارند و در محدوده 4 تا 10 درجه سانتی گراد طراحی می شوند. به دلیل محصولاتی که در این سرد خانه ها نگهداری می شود آن ها را با انبار های متفاوتی می سازند.

با توجه به این که هر محصول به رطوبت و دمای مشخصی نیاز دارد این انبار های سرد خانه را طبق شرایط نگهداری محصولات تنظیم می کنند. این مدل سرد خانه های میوه بیشتر در هتل ها، رستوران ها و غیره کاربرد دارد، که می توان این میوه ها را به شکل های مختلفی چون خرد شده، کامل و پوره شده در سرد خانه میوه نگهداری کرد.

هر چه دمای انبار سرد خانه ها بیشر باشد میوه ها را به مدت طولانی تری می توان نگهداری کرد اما باید دما و رطوبت سرد خانه را تنظیم کنید تا به میوه ها و محصولات آسیبی نرسد و شکل ظاهری آن ها خراب نشود. قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه به شرایطی بستگی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

سرد خانه میوه دارای چه مشخصاتی است؟

می توان گفت تابلوهای برق استفاده شده در سرد خانه ها جزو تابلوهای برق با کیفیت در بازار هستند. به دلیل این که زمان انبار کردن میوه و محصولات هیچ آلودگی در داخل  سرد خانه ها رشد نکند و به میوه ها آسیبی نرسد، بدنه ی این نوع از سرد خانه ها را با رعایت تمام اصول و استانداردهای بهداشتی طراحی می کنند. این سرد خانه ها به دلیل عایق بندی مناسب و دارای برق 3 فاز بودن از هدر رفتن انرژی و برودت سرمایی جلوگیری می کنند. موتور ها و کندانسور استفاده شده در این سرد خانه ها از برند های معروف می باشد.

جنس دیواره سرد خانه ها از ساندویچ پانل ضخیم بوده و عایق بندی استفاده شده در سرد خانه های کانکسی و اتاقکی از جنس فوم تزریقی می باشد. سیستم سرمایشی  سرد خانه  های صنعتی از نوع آمونیاک و سرد خانه های کانکسی و اتاقکی نیز از نوع فریونی می باشد. با وجود این نوع ساخت سردخانه قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه را می توان از طریق اینترنت و سایت ها جست و جو کرد.

در کنار مشخصاتی که برای سرد خانه میوه گفته شد این نوع سرد خانه ها نیز مشکلاتی هم دارند که پوسیدگی جداره ها، چکه کردن سقف، یخ زدن جداره ها، بوی نامطبوع در فضای انبارها و کپک زدن دیواره های سرد خانه چند مورد از آن مشکلات  می باشد و مسئول سرد خانه ها و انبار ها باید هر چند وقت یک بار به تمام این موارد رسیدگی کرده و آن ها را چک کنند که در صورت بروز چنین مشکلاتی آن ها را بر طرف کرده تا به محصولات و میوه ها آسیبی وارد نشود.

اصول نگهداری میوه در سردخانه بالای صفر

برای جلوگیری از رشد میکروب ها، فساد شیمیایی و میکروبی از سرد خانه ی بالای صفر استفاده می کنند. در صورتی که دمای مرکبات را برای نگهداری پایین بیاوریم سرعت ایجاد تغییرات فیزیکی و شیمیایی کند یا متوقف می شود، پس برای این که بتوان از کاهش کیفیت محصولات و رشد میکروب ها جلوگیری کرد در طراحی سرد خانه ها از لامپ های مخصوص و تابش فرابنفش به کار گرفته شده است.

با زیاد شدن گرما مرکباتی که در سرد خانه ها نگهداری می شوند باعث ایجاد تغییرات خواهند شد، با هر 10 رجه بالا رفتن دما سرعت واکنش های شیمیایی نیز دو برابر می شود. قیمت سردخانه برای نگهداری میوه بسیار برای کشاورزان مهم است و در کنار این موضوع، موردی دیگر  که بسیار مور توجه قرار می گیرد و از مهم ترین مسائل بشمار می رود مبحث دما است. پلاسیده شدن و پژ مردگی میوه ها زمانی رخ می دهد که آب مرکبات تبخیر شود و این مسئله با بالا رفتن دما انجام می شود و در نهایت محصول زود تر پژمرده می شود.

قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه بسیار مورد توجه بوده چون بیشتر مکان ها به این نوع سرد خانه برای نگهداری مرکباتشان نیاز دارند. در سرد خانه های بالای صفر با کاهش دمای میوه ها و دیگر محصولات می توانید از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنید. در صورتی که در سرد خانه میوه به نوع بسته بندی،  حمل و نقل و چیدمان محصولات دقت کنید مرکبات از نظر فیزیکی دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند، زیرا در کنار دما که موضوع مهمی در نگهداری طولانی مدت میوه بود نحوه بسته بندی و دیگر موارد نیز بسیار حائز اهمیت است.

قیمت سرد خانه میوه

قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه همان گونه که گفته شد قابل تخمین زدن نیس و به مواردی چون طراحی انجام شده و  قطعات به کار برده شده در ساخت سرد خانه مربوط است که بعد از ثبت سفارش مشتری تعیین می شود.

مدت زمانی که برای خدمات پس از فروش و گارانتی سرد خانه در نظر گرفته شده در قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه تاثیر گذار است. سرد خانه ها از کالا و محصولات مشتریان محافظت کرده و بابت نگهداری و ذخیره کالای مشتری در سرد خانه حق الحفاظ دریافت می کنند که به نوعی با عناوینی چون اجاره سرد خانه میوه ، کرایه سرد خانه و غیره شناخته می شود. برخی از کالا ها هم هستند که برای آن ها نرخی تعیین نمی شود و با توافق طرفین صورت می گیرد. هر ساله هزینه نگهداری میوه و محصولات دیگر رو به افزایش است و مبلغ مشخصی برای آن وجود ندارد، با توجه به وجود برند های مختلف و اقلام استفاده شده در ساخت سردخانه ها قیمت ها نیز متغیر است. قیمت سرد خانه برای نگهداری میوه با توجه به تمامی شرایط گفته شده با  تحقیق و پرس و جو از افرادی که اطلاعات راجب قیمت سردخانه دارند بهترین گزینه است تا بتوانید محصولات خود را با بهترین قیمت سرد خانه ها انبار کنید و باعث جلوگیری از خراب شدن و ضرر دیدن در  محصولات خود شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ