کرایه تریلی یخچالدار

کرایه تریلی یخچالدار

کرایه تریلی یخچالدار متناسب با نوع بارهای جابجا شده و همچنین فاصله بین مبدا و مقصد صورت می گیرد، تا بدون مشکل و به بهترین شکل تمام مواد حساس به دما جابجا شوند. برای دسترسی به بهترین تعرفه کرایه تریلی یخچالدار ضمن دریافت خدمات تضمینی، کافیست با کارشناسان مجموعه کیابار تماس بگیرید.

بررسی انواع تریلی یخچالدار 

تریلی جزء ماشین های حمل و نقل بین شهری به شمار می رود؛ زیرا وزن زیادی از مواد را می تواند جابجا کند. در حال حاضر حداقل تا ۲۴ تن مواد غذایی، داروی شیمیایی و موارد دیگر به وسیله تریلی جابجا می شود.  

با گذر زمان و پیشرفت هایی که در تکنولوژی ساخت خودرو به وجود آمده، انواع مختلف تریلی یخچالدار طراحی و تولید شده تا در هنگام کرایه تریلی یخچالدار حق انتخاب بیشتری به مشتریان بدهند.  

در این بخش به بررسی انواع تریلی یخچالدار که برای حمل بار مناسب هستند می پردازیم:

 تریلی یخچالدار متصل

یخچال آنها به قسمت کفی تریلی متصل است و جدا نمی شود و باید بار از آن تخلیه شده و در یک محفظه دیگر برای جابجایی به مناطق مختلف قرار بگیرد.

تریلی یخچالدار غیر متصل  

تریلی یخچالدار غیر متصل به گونه ای طراحی شده که کانتینر آن به کفی اتصال ندارد و هنگام جابجایی بارهای دریایی به راحتی می توان کانتینر را از کامیون جدا کرده و در داخل کشتی قرار داد. این گونه تریلی ها مناسب برای انتقال بارهای صادراتی هستند، چرا که مدت زمان حمل و نقل و جابجایی را تا حد زیادی کاهش می دهند.  

 

شناخت اجزای کلی تریلی یخچالی 

در حال حاضر به دلیل افزایش جمعیت و همچنین گرم شدن کره زمین استفاده کردن از تریلی های یخچالی در تمام طول سال لازم و ضروری است. به همین جهت کرایه تریلی یخچالدار از استقبال بیشتری برخوردار می گردد. شناخت اجزای کلی تریلی یخچالی برای اطمینان خاطر از نحوه عملکرد این خودرو ها و حفظ دمای مورد نیاز برای حمل و نقل و جابجایی محصولات گوناگون ضرورت پیدا می کند.  

تریلی یخچالی از دو بخش اصلی تشکیل شده که بخش اول آن شامل کامیون و بخش دوم آن کانتینر یخچال دار است.  

کامیون که وظیفه حمل و جابجایی کانتینر را به عهده دارد، در مدل های مختلف بسته به کارخانجات تولید کننده وجود دارد. اما کانتینر نقش یخچال بزرگ را ایفا می کند که از چند بخش تشکیل شده است:

عایق بندی بدنه

  • متناسب با شرکت سازنده بخش کانتینر تریلی از عایق های مقاوم در برابر سرما و گرما تشکیل شده که به هیچ عنوان اجازه خروج سرما و نفوذ گرما را به داخل نمی دهد. همچنین ضخامت دیوارهای داخل کانتینر به نسبت تریلی های معمولی بیشتر انتخاب می شود.

کانال هوا

  • وجود یک کانال هوا برای عبور و مرور جریان هوا در قسمت کف کانتینر از به وجود آمدن بوی بد در داخل یخچال جلوگیری می کند. البته کانال های هوا به طور کامل عایق بندی شده تا از تبادل هوای بین داخل و خارج جلوگیری کند.

چیلر یا سردکن

  • چیلر یا سرد کن یک دستگاه بسیار مهم در تریلی یخچالدار است که وظیفه سرد کردن محیط یخچال را به عهده می گیرد. چیلر در قسمت بالایی کابین قرار گرفته و یک منبع سوخت جداگانه دارد که باید در تمام طول مسیر سوخت کافی در منبع قرار بگیرد، تا بتواند دمای مورد نیاز را تأمین کند.

حمل انواع بار با تریلی یخچالدار 

شرکت های باربری با فراهم‌کردن کرایه تریلی یخچالدار به تولیدکنندگان این امکان را می ‌دهند که محصولات فاسد شدنی و تولیدات مهم خود را به اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور هم ارسال کنند. زیرا تریلی های یخچال دار به شکل استاندارد دما را حفظ کرده و در تمام طول مسیر امکان بررسی دما وجود دارد.  

به همین سبب انواع بارهای حساس به دما قابلیت حمل و نقل و جابجایی با تریلی های یخچالدار را دارند. متناسب با نوع مواد می توان از تریلی های مختلف از لحاظ ابعاد و اندازه و نحوه باز شدن درب استفاده کرد.  

در این بخش به بررسی انواع بار قابل حمل با تریلی یخچالدار می پردازیم:  

حمل و نقل تمامی مواد غذایی فاسد شدنی که باید در طی مسیر حتماً در یخچال قرار بگیرند.

حمل و نقل گوشت، مرغ، ماهی، میگو و تمامی فرآورده های دامی با استفاده از ماشین های یخچالدار به دورترین نقاط میسر می شود و به راحتی ماهی جنوب به همه مناطق کشور ارسال می گردد.  

انواع محصولات لبنی مانند شیر، ماست، پنیر، کره و بسیاری از ترکیبات دیگر برای جلوگیری از فساد باید با یخچال جابجا شوند.  

حمل و نقل سبزیجات، میوه جات، قارچ و بسیاری از مواد حساس به دما با این خودرو ها صورت می گیرد.  

حمل و جابجایی انواع دارو و تجهیزات درمانی مانند پلاسما، ترکیبات خون، واکسن ها، انسولین و مواردی از این قبیل باید با خودرو یخچالدار انجام شود.  

حمل مواد غذایی آماده مانند انواع کنسانتره، کنسروها با این خودروها صورت می گیرد.  

 

قیمت کرایه تریلی یخچالدار

کرایه حمل بار توسط خودروهای یخچال دار به شکل های مختلفی محاسبه می شوند و یک عدد ثابت نیست. در واقع عوامل زیادی وجود دارند که هرکدام به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بر روی قیمت نهایی تأثیر می گذارند.  

در صورت نیاز به کرایه تریلی یخچالدار بهتر است ابتدا از طریق محاسبه گرهای آنلاین یا تماس با کارشناسان شرکت های معتبر قیمت حدودی را به دست آورید، تا در نهایت تصمیمات بهتری برای جابجایی بارهای حساس به دما بگیرید. 

در این بخش به بررسی چند مورد مهم از عوامل موثر بر قیمت کرایه تریلی یخچالدار می ‌پردازیم:  

  • بین مبدا تا مقصد از جمله موارد بسیار مهم است، هر چقدر که این فاصله بیشتر باشد پس نیاز به سوخت و زمان بیشتر می باشد.  
  • نوع تریلی از عوامل بسیار مهم است؛ زیرا استهلاک تریلی ها با توجه به شکل ظاهری و نحوه باز و بسته شدن درب تغییر پیدا می کند.  
  • حجم بار جابجا شده توسط تریلی ها از موارد بسیار مهم بوده؛ چرا که هر چقدر بار بیشتر باشد باید تریلی با حجم بزرگتر انتخاب کنید.  
  • دمای مورد نیاز برای حفظ مواد ارسالی هم از عوامل بسیار مهم است؛ زیرا هر چقدر که دمای پایین تر نیاز باشد، باید سوخت بیشتر و انرژی بالاتری صرف گردد.  

کرایه تریلی یخچالی با بیمه نامه معتبر 

شلوغ بودن خیابان ها و فاصله زیاد بین مبدا تا مقصد نگرانی های زیادی برای شرکت های تولید کننده که محصولات خود را به نقاط مختلف ارسال می کنند، به وجود آورده است. انتخاب راهکارهایی که این دغدغه ها را کاهش دهد، فقط توسط مراکز معتبر امکان پذیر است. 

مجموعه کیا بار یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه ارسال بار به نقاط مختلف کشور است که خیال کارفرما را از ارسال سلامت بارها راحت می کند. این مجموعه با بیمه نامه معتبر سبب می شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه ناگهانی مشکلی برای کارفرما ایجاد نشده و بیمه هزینه خسارت وارد آمده را بپردازد.  

در صورت نیاز به کرایه تریلی یخچالدار با داشتن بارنامه و بیمه نامه معتبر کافیست با کارشناسان مجموعه کیابار تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن شرایط استفاده از تریلی یخچالی برای شما مهیا می گردد. در کنار این مزایا نرخ کرایه تریلی های یخچالی به نسبت سایر رقبا مناسب تر است.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ