حمل بار تریلی یخچال دار | خدمات حمل و نقل یخچالی

حمل بار تریلی یخچال دار

حمل بار تریلی یخچالدار

تعداد زیادی حمل بار تریلی یخچال دار در شهرهای بزرگی مثل تهران وجود دارند که هر روزه بارهای مختلف را بین شهرها جابجا می کنند. چه کسانی و برای چه منظوری به این باربری ها مراجعه می کنند؟ ماشین های یخچالدار اصلا چیست و برای حمل چه چیزهایی استفاده می شود؟ نرخ کرایه برای حمل و نقل یخچالی چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی وابسته است؟ همه اینها از جمله مباحثی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. خواندن این مطالب اطلاعات بیشتری را در مورد حمل بار تریلی یخچال دار به شما خواهد داد.

کاربرد حمل بار تریلی یخچال دار

تریلی های معمولی یکی از انواع ماشین هایی است که برای انتقال و جابجا کردن انواع بارهای مختلف استفاده می شود اما این نوع تریلی با تریلی های یخچالدار فرق دارند. تریلی هایی که در باربری یخچالی وجود دارند و برای حمل بار به کار گرفته می شوند دارای یک یخچال بزرگ در قسمت کانتینر است که بارها داخل آن قرار می گیرند. فضای یخچالی این تریلی ها مجهز به قابلیت تنظیم دما می باشد تا مواد غذایی و بارهای درون آن تا زمان تحویل و تخیله بار در دمای مناسب قرار بگیرند و خراب نشوند.

باربری یخچالی برای انتقال چه نوع بارهایی مناسب است و علت استفاده از آن چیست؟ همان طور که می دانید در چند سال اخیر روند گرم شدن کره زمین سیر صعودی داشته است و از طرف دیگر خیلی از کارخانه های تولید کننده انواع مواد غذایی مثل گوشت، لبنیات، دارو و … نگران این مساله هستند که در چنین شرایطی چگونه این مواد غذایی به دست مصرف کنندگان در تمامی نقاط کشور برسد چرا که مسافت زیادی برای تحویل بار باید پیموده شود و قطعا گرمای شدید و دمای بالا موجب فاسد شدن مواد غذایی خواهد شد. یکی دیگر از جاهایی که با این چالش مواجه هستند کشاورزان و گلخانه ها می باشد زیرا انتقال میوه و سبزیجات و گل و گیاهان به نقاط دور بدون فراهم کردن دمای مناسب آنها قطعا موجب خراب شدن همه آنها می شود و بار به سلامتی به مقصد نخواهد رسید. باربری یخچالی تهران راهکار این مساله است.

 

حمل بار تریلی یخچال دار با مجهز بودن به کانتینر یخچالی شرایطی را فراهم می کند تا مواد غذایی مختلف از میوه و سبزیجات گرفته تا گوشت و مرغ و دارو و خلاصه تمامی مواد غذایی و اقلام فاسد شدنی در دمای مناسب خود نگهداری شوند و بدون کوچکترین تغییراتی تا مقصد در همان دما باقی بمانند. این یخچال ها نقش عایق را دارند و مانع از ورود گرما و حرارت به داخل بار می شوند.  البته باربری یخچالی تهران علاوه بر تریلی یخچالدار دارای انواع ماشین های یخچالی دیگر مثل نیسان و کامیون می باشد که آنها هم برای جابجا کردن بارهای سردخانه ای و فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرند با این تفاوت که گنجایش و ظرفیت کانتینر یخچالی آنها متفاوت می باشد.

مشخصات تریلی های یخچالدار

تریلی یخچالدار ماموت یکی از بهترین تریلی های یخچالی است که توسط شرکت ماموت تولید شده است. این نوع ماشین ها همان طور که در بالا هم گفته شده برای حمل و نقل اقلام فاسد شدنی استفاده می شود. برخی از مشخصات این تریلی ها به شرح زیر است:

·         دارای دو بخش است، بخش اول شامل کامیون و بخش دوم آن کانتینر یا همان اتاقک یخچالی می باشد.

·         شاسی و قطعات آن از فولاد مستحکم ساخته شده است.

·         وزن آن حدود 7700 کیلوگرم است.

·         ضخامت دیواره های یخچالی بیشتر از تریلی های معمولی است.

 

·         کانال هوا در داخل یخچال برای عبور و رد و بدل جریان هوا تعبیه شده است.

نرخ کرایه بابری تریلی یخچال دار چگونه است؟

لابد شما هم به این فکر می کنید که نرخ کرایه حمل بار تریلی یخچال دار چگونه است؟ برای ارسال بار چه هزینه ای باید بپردازید؟ آیا قیمت تریلی یخچالدار با قیمت تریلی معمولی یکسان است؟ در پاسخ سوال آخر باید بگوییم که خیر زیرا تریلی یخچالی برای نصب و نگهداری یخچال و دریافت مجوزهای لازم هزینه زیادی باید پرداخته شود و این قطعا بر قیمت آن تاثیرگذار است.

در حال حاضر برای کرایه حمل بار تریلی یخچال دار هم نمی توان یک نرخ مشخص را تعریف کرد زیرا هزینه نهایی حمل و نقل یخچالی به تمامی موارد زیر وابسته است و بر اساس آنها قیمت نهایی محاسبه می شود:

·         نوع ماشین یخچالی (تریلی، کامیون، نیسان و …)

·         میزان سوخت مصرفی و هزینه آن

·         میزان مسافت پیوده شده

·         میزان بار

·         نوع بار

·         ممکن است صاحب بار درخواست تحویل اضطراری داشته باشد و این موجب بالا رفتن قیمت خواهد شد.

·         میزان جریمه و دیرکرد

·         در صورتی که بار در حین انتقال آسیب ببیند هزینه آن بر عهده باربری است و ملزم به پرداخت جریمه خواهند شد.

معرفی خدمات حمل و نقل یخچالی کیابار

حالا که با اهمیت ماشین های یخچالی و نقش آنها در حمل و نقل مواد غذایی فاسد شدنی آشنا شدید ممکن است شما هم قصد داشته باشید از این ماشین ها برای انتقال بار خود استفاده کنید و برای آن دنبال یک باربری معتبر و مورد اعتماد هستید.

کیابار یکی از شرکت های خدمات حمل و نقل یخچالی در تهران است که مجهز به ماشین های یخچالی تمیز و استاندارد از جمله کامیون، تریلی و نیسان است و آماده انتقال بارهای مشتریان به تمامی نقاط کشور می باشد.

نرخ کرایه حمل بار تریلی یخچال دار کیابار بسیار مناسب، بصرفه و مشتری پسند است و این تضمین را به مشتریان می دهد که بار آنها با نهایت سلامت و امنیت به مقصد تحویل داده خواهد شد. پس جهت ثبت سفارش بار خود همین الان با کارشناسان مرکز کیابار تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ