قیمت اجاره سردخانه بالای صفر

سردخانه صنعتی

قیمت اجاره سردخانه بالای صفر به عوامل بسیاری بستگی دارد. معمولا نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای سردخانه ها در نظر گرفت. زیرا تجهیزات این سردخانه ها وارداتی هستند و بر اثر تغییرات نوسانات ارزی، قیمت ها نیز تغییر خواهند کرد. در ادامه به شما بیان می کنیم که چه عواملی در تعیین قیمت اجاره سردخانه بالای صفر موثر هستند.

آیا در رابطه با سردخانه بالای صفر چیزی می دانید؟ در مورد قیمت اجارده سردخانه های بالای صفر اطلاعاتی دارید؟ می دانید در صورت اجاره سردخانه می توان سود بیشتری برد یا این که خرید آن ها بهتر است؟ پاسخ تمامی سوالات فوق در این مقاله گردآوری شده است.

سردخانه بالای صفر

در حالت کلی، دو نوع سردخانه داریم، یکی سردخانه زیر صفر و دیگری بالای صفر است. از سردخانه بالای صفر معمولا به منظور نگهداری کوتاه مدت هر نوع مواد غذایی و پروتئینی، نگهداری بلند مدت و ذخیره سازی میوه جات و محصولات کشاورزی استفاده می شود. لازم است بدانید که معمولا از این سردخانه ها در هایپرها، فروشگاه ها و رستوران ها استفاده می کنند.

البته باید بدانید که صنایع داروسازی هم از این نوع سردخانه ها استفاده می کند. دمایی که در سردخانه های بالای صفر در نظر می گیرند، بین 1 تا 6 درجه سانتی گراد است. سردخانه هایی که بالای صفر هستند را می توان به گروه های زیر تقسیم کرد:

1.       سردخانه های کوچک اتاقی شکل

2.       سردخانه های کانکسی

3.       سردخانه صنعتی

شاید بخواهید با تفاوت های میان سردخانه بالای صفر و زیر صفر آشنا شوید. از مهم ترین تفاوت های آن دو می توانیم به دمای داخل اتاقک ها اشاره کنیم. در سردخانه های زیر صفر، معمولا دما را تا 20 درجه سانتی گراد می توانند پایین آورند. اما در سردخانه بالای صفر، دما تا 8 درجه هم قابل تغییر می باشد.

موارد دیگری همچون مبرد، درب سردخانه، کندانسور، اواپراتور، کمپرسور، دیفراست، درین و شیر انبساط هم در آن ها تفاوت هایی دارد. بنابراین در زمان ثبت سفارش خود به این موادر توجه داشته باشید تا مناسب ترین سردخانه را خریداری و یا مورد اجاره قرار دهید. قیمت اجاره سردخانه بالای صفر نیز به میزان کیفیت قطعات به کار رفته در تولید آن ها و متراژی که سردخانه دارد، بستگی دارد.

قیمت اجاره سردخانه در تهران

قیمت اجاره سردخانه در تهران هم می تواند عوامل گوناگونی را در بر گیرد. از مهم ترین این موارد می توانیم به نوع باری که قرار است در سردخانه نگهداری شود، حجم بار و مدت زمان اجاره اشاره کنیم. البته دقت کنید که مراکز ارائه دهنده خدمات هم مهم هستند و می تواند تاثیرات زیادی را در قیمت این سردخانه ها بگذارند.

شما نیز می توانید جهت دریافت لیست قیمت مناسبی که برای اجاره سردخانه ها در نظر گرفته شده است با مجموعه کیابار ارتباط برقرار کنید. در اختیار داشتن یک لیست قیمت معتبر و دقیق و کاملا به روز، می تواند به شما کمک به سزایی داشته باشد. بنابراین در دریافت این لیست، معطل نکنید و هرچه سریع تر با کارشناسان فروش همین مجموعه تماس بگیرید.

برخی از استان ها از اهمیت بالاتری برخوردار هستن. تهران هم یکی از این استان ها محسوب می شود که با توجه به جمعیت بالایی که در خود جای داده است، ممکن است با قیمت اجاره سردخانه بالای صفر بیشتری نسبت به سایر شهرها روبرو شوید. از مهم ترین موارد موثر در قیمت اجاره سردخانه، می توان به تعداد سالن های آن اشاره داشت. همچنین لازم است تا نوسانات ارزی هم را ملاک کار قرار دهید.

برسی قیمت اجاره سردخانه بالای صفر

در رابطه با قیمت اجاره سردخانه بالای صفر باید بدانید که عوامل بسیاری هستند که می توانند قیمت ها را دچار تغییراتی کنند. این شما هستید که ابتدا باید مشخص کنید، قصد اجاره چه نوع سردخانه ای دارید. تمامی آن چه که در ذهن خود دارید را اعلام کنید. سپس می توان با توجه به نوع نیاز شما، سردخانه ای را پیشنهاد کرد. در نهایت بر اساس مشخصات و ویژگی هایی که سردخانه مورد نظر دارا است، می توان یک قیمت برای اجاره آن ها در نظر گرفت.

به طور مثال، نوع سردخانه، تعداد سالن های آن، دارا بودن سیستم اطفا حریق و غیره می توانند عاملی در افزایش و یا کاهش قیمت اجاره سردخانه بالای صفر تلقی شوند. نکته دیگر در مورد اجاره سردخانه، این است که گاهی برخی از مجموعه ها اجاره بالایی را برای سردخانه در نظر می گیرند. در این شرایط، افرادی که به دنبال سردخانه هستند، ترجیح می دهند آن را خریدرای کنند تا این که بخواهند بابت اجازه مبلغی را پرداخت کنند.

اگر در این شرایط قرار گرفته اید، می توانید مبلغی مناسب با شرایط سردخانه مورد نظر خود را با مراجعه به مجموعه کیابار دریافت نمایید. قیمت هایی که در این مجموعه به شما ارائه می گردد، قیمت هایی مناسب است که قابلیت مقایسه با سایر مجموعه ها را دارد و می توانید متوجه این تفاوت های قیمتی شوید.

اجاره سردخانه بالای صفر یا خرید آن؟

اجاره سردخانه بالای صفر یا خرید آن؟ مسئله این است. ما بیان نمودیم عوامل زیادی وجود دارند تا قیمت اجاره را تغییر دهند. گاهی مشاهده می شود که واقعا یک سردخانه با قیمتی که برای اجاره آن بیان می شود، ارزش اجاره کردن را ندارد. زیرا باید مبلغ اجاره با امکانات و کیفیت سردخانه متناسب باشد.

بنابراین در این گونه مواقع، افراد به این فکر می افتند که به جای اجاره کردن، سردخانه مذکور را خریداری کنند. چون که در این صورت، هزینه آن ها متعادل تر خواهد بود. هیچ فردی دنبال ضرر نمی رود و همه دوست دارند تا از هر چیزی سود بیشتری داشته باشند. قیمت اجاره سردخانه بالای صفر را می توانید از همین مجموعه دریافت کنید. پس از دریافت لیست قیمتی که به شما ارائه خواهیم داد، متوجه می شوید که مناسب ترین قیمت ها را داریم.

 

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که اجاره و یا خرید یک سردخانه به خود شما بستگی دارد. البته باید دقت کنید که قرار است از آن سردخانه برای چه مدت زمانی استفاده کنید. به عنوان مثال در استفاده کوتاه مدت یک ماهه، تنها اجاره می تواند کارساز باشد. خرید سردخانه بدون شک، چیزی جز ضرر برای شما به همراه نخواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ