اجاره سردخانه خرما،هزینه اجاره سردخانه خرما،مدیریت سردخانه خرما

همانطور که میدانید خرما یکی از پرطرفدارترین میوه های جهان میباشد که در اکثر کشورهای جهان مصرف می شود و ایران جزء برترین تولیدکنندگان و همچنین صادرکنندگان خرما میباشد.به دلیل حساس بودن این محصول ، آن را در سردخانه نگهداری میکنند.شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا یکی از شرکت هایی است که در زمینه اجاره سردخانه از جمله اجاره سردخانه خرما در تهران و سراسر کشور فعالیت میکند.

قیمت اجاره سردخانه خرما و سایر مواد غذایی با دمای نگهداری 18- و 5+ در وزن های بالای 20 الی 100 تن تقریبا از هر کیلوگرم به ارزش 13500 ریال محاسبه می شود.
جهت بررسی قیمت و تعرفه نگهداری کالا در سردخانه سال 1402 اینجا کلیک کنید.

تماس با کیابار

خدمات سردخانه خرما

همانطور که ذکر کردیم خرما یکی از محصولاتی است که از حساسیت بالایی نسبت به دما همراه است و باید در سردخانه اقداماتی در این خصوص انجام داد.از جمله خدماتی که در سردخانه خرما انجام میشود عبارتند از:

کنترل دمای سردخانه خرما

کنترل کردن دمای خرما هنگام انبارداری و انتقال آن،باعث ایجاد تغییرات و کاهش کیفیت محصول میشود.به همین جهت ضروری است اقداماتی جهت جلوگیری از فاسد شدن این محصول انجام داد.اگر دمای سردخانه بالای +5 درجه سانتیگراد باشد باعث فاسد شدن این محصول و اگر پایین -5 درجه سانتیگراد باشد باعث سرمازدگی آن میشود.بنابراین همانطور که خودتان متوجه شدید،بهترین دمای نگهداری آن بین +5 تا -5 درجه میباشد که این کار باید توسط کاربلدان و افرادی که در این زمینه تجربه دارند،انجام شود.

اجاره سردخانه خرما،هزینه اجاره سردخانه خرما،مدیریت سردخانه خرما

تامین گردش هوای مطلوب 

سردخانه های خرما مازندسرما کیا با دارا بودن سیستم خنک کننده و سیستم خنک کننده و سیستم تهویه این امکان را فراهم کرده است که هوا به صورت یکنواخت بین قفسه ها و پالت ها درجریان باشد.

 

بهداشت محیطی

عایق بندی سردخانه ، فضای عاری از هرگونه میکروب و حشره ، نورکافی از جمله مواردی است که هنگام اجاره سردخانه خرما باید به آن توجه کنید.چراکه بهداشت محیطی در کنار تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

 

نوع چیدمان محصول

از جمله مواردی که در سردخانه خرما به آن پرداخته میشود، چیدمان محصول است که به منظور ایجاد جریان هوا بین محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

زمان

خرما یکی از محصولاتی است که از حساسیت زیادی نسبت به زمان برخوردار است و اگر طولانی تر از زمان تعیین شده در سردخانه بماند،از کیفیت آن کاسته خواهد شد.

عملیات رطوبت گیری در سردخانه در صورتی که رطوبت اولیه محصول بیش از 20 درصد باشد،جلوگیری از افت رطوبت خرما، وجود پرسنل مجهز داخل و بیرون سردخانه و رعایت استانداردهای صادرات محصول از جمله مواردی است که در سردخانه خرما انجام میشود.

 

هزینه اجاره سردخانه خرما

اجاره سردخانه خرما،هزینه اجاره سردخانه خرما،مدیریت سردخانه خرما

هزینه اجاره سردخانه خرما به تناژ محصول شما ، مدت زمان و خدماتی که ارائه میدهیم بستگی دارد. جهت اطلاع از آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعرفه قیمت سردخانه

 

سردخانه های مازندسرما کیا در کدام مناطق کشور قرار دارند؟

سردخانه های این شرکت با قرارگیری در مناطق استراتژی و مهم شهرهای ایران از جمله: تهران ،بندرعباس،اصفهان ،مشهد،شیراز و ده ها شهر دیگر موجب استفاده بهینه و کمتر شدن هزینه های لجستیک شما خواهد شد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما و همچنین اجاره سردخانه گوشت و مرغ و خرما، با ما تماس بگیرید.

جهت تماس با کیابار کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ