انتقال بهینه محصولات با تک و جفت یخچالدار

حمل و نقل سرد به معنای حمل مواد و محصولات در محدوده دمایی خاص می‌باشد که جهت انتقال محصولات حساس به دما مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی و دارویی کاربرد دارد. در واقع، این نوع حمل و نقل از حساسیت بالاتری نسبت به حمل و نقل محصولات خشک برخوردار است و کمترین تغییر دمای محیط در طول مسیر یا در مقاطع انبارش یا بارگیری موجب تخریب محصول می‌شود.

یونیت های نگهدارنده دما در کامیون‌های تک و جفت یخچالدار مورد کرایه در ابعاد و همچنین انواع مختلفی تولید می‌شوند. از جمله آن‌ها یونیت‌های متصل به وسایل نقلیه جاده ای مانند کامیون، تریلی و کانتینرهای تک و جفت یخچالدار و یونیت های سرد مخصوص حمل هوایی می‌باشند.

کامیون‌های تک و جفت یخچالدار از کامیون‌های یخچالداری که دارای تهویه‌ای معمولی برای نقل و انتقال میوه یا کالاهای ساده است، متفاوت می‌باشد. کامیون‌های تک و جفت یخچالدار قابلیت سرد شدن تا دمای یخ را دارند. آن‌ها به انواع سیستم‌های خنک کننده مکانیکی و دیزلی مجهز هستند. 

در این مدل کامیون‌ها از دی‌‌اکسید‌کربن (به صورت یخ خشک و یا به صورت مایع) به عنوان یک عامل خنک‌‌کننده استفاده شده است. محفظه‌ی یخچالی ماشین، دمای مورد نیاز بار سرد را حتی در شرایط گرم تابستان فراهم می‌کند.

کرایه تک و جفت یخچالدار ، نرخ اجاره تک و جفت یخچالدار

اتاق حمل بار کامیون تک و جفت یخچالدار

اتاق حمل بار یخچالی کامیونت‌های تک و جفت یخچالدار‌‌ در واقع یک واحد یخچال عایق شده است که بر روی یک شاسی نصب می‌شود.محفظه‌ی یخچالی همانند اتاق حمل بار بر روی شاسی کامیون، وانت بار و … قرار می‌گیرد و به دلیل استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن میزان اتلاف انرژی به حداقل می‌رسد.

قسمت‌های اصلی کامیون تک و جفت یخچالدار شامل کانتینر که نقش یک یخچال بسیار بزرگ را ایفا می‌کند، کانال هوا جهت عبور هوا در محوطه یخچال وسایل حمل و نقل تک و جفت یخچالدار، شاسی که همان اسکلت اصلی زیر یخچال هست و چیلر که نقش سرد کردن داخل یخچال را دارد، می‌باشد.

دلایل لزوم اجاره کامیون‌های تک و جفت یخچالدار

شرکت مازند سرما کیا و کامیون‌های تک و جفت یخچالدار

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا با ایجاد ارتباط موثر و مداوم و جذب اعتماد و رضایت مشتریان سعی در ارائه با کیفیت خدمات لجستیک و حمل و نقل تک و جفت یخچالدار دارد و در وسعت جغرافیایی زیادی خدمات باربری تک و جفت یخچالدار را پوشش می‌دهد.

تمام محموله‌ها بیمه شده و توسط مازند سرما کیا دارای ضمانت دمای تحویل می‌باشند. در صورت عدم مطابقت دما در مقصد یا اختلال فنی مرتبط با حمل می‌توانید خسارت را به طور کامل از مازند سرما کیا دریافت نمایید.

چرا مازند سرما کیا؟

رزرو ماشین یخچالی در 24 ساعت

باربری تک و جفت یخچالدار و ارائه کامل خدمات زنجیره سرد

پوشش دهی جغرافیای کامل در سراسر ایران

دسترسی به کلیه ماشین ها از نیسان و کامیون تا تریلی و کرایه تک و جفت یخچالدار به صورت کوتاه مدت تا بلند مدت و متغیر

نرخ کرایه اجاره تک و جفت یخچالدار چقدر است؟

جهت اطلاع از نرخ کرایه اجاره تک و جفت یخچالدار،فرم زیر را برای ما ارسال کنید و یا از طریق شماره های ثبت شده در سایت،با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجاره تک و جفت یخچالدار،انتقال مواد غذایی با تک و جفت یخچالدار

از خدمات شرکت مازند سرما کیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ