حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی

حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی موجب می شود تا با رعایت تمامی استانداردهای لازم و موارد بهداشتی مواد غذایی یا دارویی به دور از هرگونه میکروب و ویروس جابجا شوند. زیرا شرکت ‌های فعال در این زمینه از نیروهای متخصص و حرفه ای در تمام مراحل کار استفاده می کنند. برای دریافت بهترین خدمات حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی می توانید از مجموعه کیابار و طرح تهرانیزه آنها استفاده کنید. 

 

انواع خدمات باربری یخچالی

روز به روز با گرمتر شدن دمای هوا و البته افزایش مراکز تولید استفاده از خدمات باربری یخچالی بیشتر می شود. زیرا نقل و انتقال سالم کالاها و محصولات مختلف تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی ضرورت دارد. همین عوامل موجب شده تا تعداد باربری های مشغول در نقاط مختلف شهرها و کشور افزایش پیدا کند. 

حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی هم یک شیوه مناسب و اصولی برای جابجایی محصولات فاسد شدنی است که مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. معمولاً موقع حمل و نقل و جابجایی بسیاری از مواد باید در دمای کاملاً یکسان وجود داشته باشد، تا محصول با حفظ سلامت به دست مصرف کننده برسد.

مواد زیادی وجود دارند که باید با کمک خودروهای یخچال دار جابجا شوند که در ادامه به بررسی چند مورد مهم آن می پردازیم:

مواد غذایی

مواد غذایی شامل چندین دسته بندی عمده و مهم می ‌شود که در واقع بخش اعظمی از باربری های یخچالی را به خود اختصاص داده است. برخی از مواد غذایی باید در دمای بالای صفر و برخی نیاز به دمای زیر صفر و انجماد دارند. از مهمترین این مواد که باید با خودروهای یخچال دار جابجا شوند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

  • انواع مواد لبنی مانند شیر، پنیر و بستنی
  • انواع محصولات پروتئینی مانند گوشت، مرغ و فرآورده های دامی
  • غذاهای آماده مانند کنسروها و کنسانتره
  • میوه جات و سبزیجات

مواد دارویی

مواد دارویی که شامل داروهای انسانی و داروهای دامی می شود، باید در دمای مشخص جابجا شوند که آسیب به کیفیت آنها وارد نگردد. برخی از واکسن ها یا فرآورده های خونی باید در یک محدوده دمایی و خاص منتقل شوند.

گل ها و گیاهان

گل ها و گیاهان برای جابجایی در نقاط طولانی نیاز به یک دمای مناسب دارند که برخی از آنها را با استفاده از خودروهای یخچال دار جابجا می کنند.

مواد شیمیایی

برخی از مواد شیمیایی که به عنوان ماده اولیه کارخانجات صنعتی به شمار می روند، باید در یک دمای سرد و مشخص جابجا شوند. انواع چسب، صمغ گیاهان و مواردی از این قبیل را شامل می شود.

 

ویژگی خودرو های مناسب برای حمل یخچالی 

در حال حاضر با پیشرفت های علم و تکنولوژی انواع مختلف خودرو برای حمل بار وجود دارند که با بررسی ویژگی های آنها و شناخت مشخصات محصولات می توانید، بهترین انتخاب ها را داشته باشید، تا محصولات شما به سلامت فاصله بین مبدا تا مقصد را طی کند.

حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی که توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد، موجب می شود تا تولیدکنندگان از کیفیت بالای خودروهای آنها اطمینان به دست آورده و محصولات خود را برای جابجایی به این مراکز بسپارند. 

در هنگام بررسی خودرو های مناسب برای حمله یخچالی نیاز است که برخی از ویژگی های آنها را در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • دمای سردخانه خودرو باید کاملاً قابل کنترل باشد و بتوان آن را تنظیم کرد.
  • زنجیره سرد و گرم خودرو باید در حین جابجایی و انتقال مواد غذایی رعایت شود.
  • امکان تنظیم شرایط استاندارد برای هر محصول در خودرو وجود داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از خودروهای یخچال دار برای جابجایی بارهای گوناگون غیر یخچالی استفاده نشود.
  • عایق بودن تمام بخش های خودرو از جمله سقف، کف و دیواره ها و حتی درب خودرو ضرورت دارد.
  • قبل از بارگیری محصولات باید امکان فرایند پیش سرد یخچال وجود داشته باشد، تا محصولات در محیط مناسب قرار بگیرند.
  • وجود یک دماسنج در بخش کابین راننده برای کنترل دما در طی مسیر ضرورت داشته و خیال شما را از سالم رسیدن به مقصد راحت می کند.
  • یکی از ویژگی های خاص یخچال های توزیعی نداشتن بوی نامطبوع است؛ اگر پس از هر ارسال بار به طور دقیق و کامل محیط یخچال مورد شستشو قرار گرفته و ضدعفونی شود، همیشه تمیز و سالم می ماند.

 

هزینه حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی

حمل و نقل کالاها و محصولات مختلف هزینه هایی را به دنبال دارد که برای تولید کنندگان این کالاها اهمیت پیدا می ‌کند. در مورد محصولات سرد و یخچالی هزینه های تولید شده به نسبت سایر محصولات بیشتر است.

معمولاً اغلب تولید کنندگان به دلیل سخت بودن شرایط هماهنگ کردن خودروی مناسب یخچالی و افزایش هزینه های باربری سعی می کنند محصولات خود را به نقاط دوردست ارسال نکنند. اما در حال حاضر با وجود طرح تهرانیزه که توسط مجموعه کیابار ارائه شده، شرایط مناسب تری برای حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی وجود دارد.

در این بخش به بررسی هزینه هایی که حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی به وجود می ‌آورد می ‌پردازیم:

نوع ماشین حمل بار

انواع ماشینی که برای حمل بار انتخاب می‌ شود، بر اساس حجم محصولات بوده و حتی ابعاد ماشین بزرگ تر در نتیجه هزینه بالاتری را ایجاد می کند.

مسافت طی شده

مسافتی که قرار است محصول از محل تولید به فروشگاه برسد، هزینه هایی را ایجاد می کند. 

اورژانسی بودن مواد ارسالی

هر چقدر که محصولات به شکل اورژانسی و سریع ارسال شوند، هزینه بالاتری به وجود می آورند. اما محصولاتی که مدت زمان کافی برای ارسال آنها وجود دارد، با برنامه ریزی دقیق تر و بهتر ارسال می گردند.

نوع دمای مورد نیاز

دمایی که باید محصولات در آن نگهداری شوند، از عوامل موثر بر هزینه نهایی است، زیرا برای داشتن دمای زیر صفر و انجماد نیاز است از تکنولوژی های پیشرفته تر استفاده شود. 

 

دریافت بهترین خدمات مشارکت در حمل بار 

تمامی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده برای ارسال محصولات خود به دورترین نقاط کشور و به دست آوردن تمامی بازارهای فروش به دنبال پیدا کردن شرکت های معتبر باربری هستند. برخی از شرکت های معتبر مانند مجموعه کیا بار با فراهم آوردن شرایط حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی توانسته اند نیاز بسیاری از بازار را تأمین کنند. 

مجموعه کیابار با راه اندازی طرح تهرانیزه شرایط خاصی را به وجود آورده که تمام تولید کنندگان مواد غذایی و همچنین مراکز توزیع از آن استقبال کرده‌ اند. زیرا با این طرح دیگر نگرانی و دغدغه برای انتخاب مناسب ترین خودرو و مشخص کردن بهترین ساعت ها برای حمل و نقل و جابجایی وجود ندارد. زیرا تمام کارکنان این مجموعه در زمینه فعالیتی خود متخصص هستند و بهترین تصمیم گیری ها را انجام می دهند. 

در صورت نیاز به دریافت بهترین خدمات در حوزه حمل و نقل بارهای سرد کافیست با مجموعه کیابار ارتباط بگیرید، تا پس از دریافت مشاوره و به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد طرح حمل مشارکتی کلیه خدمات باربری یخچالی بتوانید تصمیمات درستی برای همکاری با این مجموعه بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ