اعلام بار یخچالی تهران و ارسال به سراسر کشور

اعلام بار یخچالی تهران

مشتری برای اعلام بار یخچالی تهران باید از چه طریقی اقدام کند؟ منظور از بار یخچالی چیست و جابجا کردن آن بر عهده چه کسانیست؟ آیا شما چیزی در مورد مراکز باربری یخچالی می دانید؟ تاکنون ماشین های یخچالدار را مشاهده کرده اید؟ به نظر برای حمل چه نوع بارهایی از این نوع ماشین ها استفاده می شود؟ نرخ کرایه آنها چگونه است؟ آیا تعرفه مشخصی دارد؟ آبا کیفیت و سلامت بار تضمین می شود؟ هدف ما در این مقاله این است که به تمام این سوالات پاسخ دهیم و شما را با اعلام بار یخچالی تهران آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از بار یخچالی چیست؟

آیا تاکنون عبارت بار یخچالی را شنیده اید؟ چقدر در مورد آن اطلاعات دارید؟ اگر شما از دسته افرادی باشید که با این نوع بار ناآشنا هستید بسیار تعجب خواهید کرد اگر بدانید بارهای یخچالی به اقلامی گفته می شودکه روزانه از آنها استفاده می کنید. فقط کافیست بلند شوید و در یخچال خود را باز کنید. هر آنچه که در یخچال شما وجود دارد بار یخچالی می باشد.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که این مواد غذایی که در یخچال خود گذاشته اید چگونه از کارخانه ای که کیلومترها با شما فاصله دارد به دست شما رسیده است حال آنکه اگر این مواد غذایی را فقط برای چند ساعت از یخچال بیرون بیاورید همه آنها فاسد و خراب می شوند. این مسافت زیاد از کارخانه تا شهر شما چگونه پیموه شده است در حالی که کیفیت این مواد غذایی حفظ شده است؟

بار یخچالی به مواد غذایی مثل گوشت، مرغ و فرآورده های آنها، لبنیات و … گفته می شود که فاسد شدنی هستند و باید در دما و شرایط خاص خود نگهداری شوند. پس کارخانه های سازنده این مواد برای این که تولیدات خود را به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برسانند از چه طریق اقدام می کنند؟ از طریق اعلام بار یخچالی تهران.

 

بارهای یخچالی در تمام مدت انتقال باید در دما و شرایط بسیار مخصوص نگهداری شوند تا کیفیت و سلامت آنها آسیبی نبیند و فاسد نشوند. این کار توسط اعلام بار یخچالی تهران انجام می شود که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

حمل بار یخچالی توسط چه کسانی انجام می شود؟

خب تا اینجای کار با بار یخچالی آشنا شدید اما اکنون این سوال برای شما مطرح می شود که چه کسانی یا چه شرکت های مسئول حمل این بارها هستند و از چه طریقی آن را انجام می دهند؟

در تهران تعداد زیادی مراکز باربری یخچالی وجود دارد که کار آنها جابجا کردن این بارهای یخچالی است. مراحل کار به این شکل است که کارخانه های سازنده مواد غذایی بعد از اتمام چرخه تولید با اعلام بار یخچالی تهران ارسال آنها را به این مراکز باربری می سپارند و این مراکز هم موظف هستند که با حفظ کیفیت و سلامت بار آنها را به مقصد برسانند.

مراکز باربری یخچالی حمل این بارها را با استفاده از ماشین های یخچالی انجام می دهند. ماشین های یخچالی به ماشین هایی مثل نیسان و کامیون گفته می شود که در قیمت پشت آنها یک اتاقک یخچالی نصب شده است. این اتاقک یخچالی به گونه ای طراحی شده است که گرما را از مواد درون آن می گیرد و مانع ورود رطوبت و میکروب به داخل بار می شود. این اتاقک ها جادار هستند و بارهای یخچالی درون آنها قرار داده می شود البته قبل از این کار دمای داخل اتاقک یخچالی توسط کارشناس تنظیم می شود.

به این ترتیب بارهای یخچالی درون اتاقک یخچالی ماشین ها قرار داده می شوند و آنها را به دورترین نقاط کشور حمل می کنند بدون آنکه دمای داخل یخچال کوچک ترین تغییری داشته باشد و یا گرما و حرارت بتواند به داخل آن نفوذ کند. البته ناگفته نماند که مشتری با اعلام بار یخچالی تهران می تواند نوع ماشین یخچالی را هم متناسب با میزان بار خود سفارش دهد.

 

مراکز باربری یخچالی تمامی نکات و استانداردهای لازم را رعایت می کنند و این تضمین را به مشتریان می دهند که بار آنها با حفظ کیفیت و سلامت به دست گیرنده خواهد رسید.

نرخ قیمت حمل و نقل یخچالی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مهم ترین مباحثی که مشتریان در هنگام اعلام بار یخچالی تهران به آن اهمیت می دهند و راجب آن پرسجو می کنند هزینه و نرخ کرایه است. اگرچه تعرفه کرایه توسط اتحادیه مشخص می شود اما تمامی بارها با یک هزینه ثابت ارسال نمی شوند. در واقع می توان اینگونه گفت که عوامل متعددی در تعیین هزینه حمل و نقل یخچالی موثر هستند که برخی از مهم ترین آنها عبارتنداز:

·         نوع ماشین یخچالی (ترانزیت، کامیون، نیسان و …)

·         حجم بار مشتری

·         نوع بار یخچالی

·         فاصله تا مقصد

·         میزان سوخت مصرفی

 

·         زمانی که بار باید تحویل داده شود

برای اعلام بار یخچالی تهران از طریق کیابار اقدام کنید

مجموعه کیابار یکی از باتجربه ترین شرکت های حمل و نقل در تهران است که مجهز به انواع ماشین های یخچالی از جمله ترانزیت یخچالی، نیسان یخچالی و کامیون یخچالی می باشد و انواع بارهای سرد و منجمد مشتریان را با تضمین کیفیت و سلامت به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.

مجموعه کیابار در حین بار بزنی و حمل بار تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای لازم را رعایت می کند و سفارشات مشتری را در کمترین زمان ممکن به مقصد می رساند. همچنین نرخ کرایه ها در کیابار در مقایسه با دیگر باربری های یخچالی بسیار ارزان تر است.

برای اطلاع از نحوه اعلام بار یخچالی تهران با کارشناسان کیابار تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ