باربری تریلی یخچالدار تهران با ارزان ترین نرخ کرایه

باربری تریلی یخچالدار تهران

آیا تاکنون به باربری تریلی یخچالدار تهران مراجعه کرده اید؟ این باربری چگونه محیطی است و چه کاربردی دارد؟ مشتریان این باربری ها چه کسانی هستند؟ منظور از تریلی یخچالدار است؟ از این تریلی ها برای جمل چه نوع بارهایی استفاده می شود؟ ما در اینجا قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و شما را با کاربرد باربری ها یخچالی آشنا کنیم. در پایان این مقاله هم یکی از بهترین مراکز باربری تریلی یخچالدار تهران را به شما معرفی می کنیم.

باربری تریلی یخچالدار تهران چه کاربردی دارد؟

شما چقدر در مورد باربری تریلی یخچالدار تهران اطلاعات دارید؟ به نظر شما چه نوع ماشین هایی در این باربری ها وجود دارد و چه نوع بارهایی را جابجا می کنند؟ در تهران تعداد زیادی شرکت باربری یخچالی وجود دارد که وظیفه آنها ارسال بارهای یخچالی مشتریان به سراسر کشور می باشد. ممکن است بعضی از شماها بعد از شنیدن عبارت بارهای یخچالی تعجب کنید و با خود بگویید که بار یخچالی یعنی چه؟ در پاراگراف بعدی به تعریف بار یخچالی می پردازیم.

اگر نگاهی به داخل یخچال خانه خود بیندازید می بینید انواع مواد غذایی مختلف از گوشت و مرغ گرفته تا ماست و شیر در آن وجود دارد و چنانچه این مواد غذایی را حتی برای چند ساعت هم از یخچال بیرون بیرون بیاورید به احتمال زیاد فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. حالا بهتر است این سوال را از خود بپرسید پس چگونه این مواد غذایی بعد از خروج از کارخانه به دست شما رسیده است بدون آنکه فاسد یا خراب شود؟!!

پاسخ سوال بالا را در بررسی عملکرد باربری تریلی یخچالدار تهران پیدا خواهید کرد. تعداد زیادی از کارخانجات مواد غذایی در تهران هستند و این کارخانجات همیشه تولیدات خود را به سراسر کشور حتی دورترین روستاها و شهرها ارسال می کنند. اما از آنجایی که این مواد غذایی اغلب فاسد شدنی هستند انتقال آنها چگونه ممکن است زیرا تابش نور خورشید، رطوبت و تغییرات دما موجب فاسد شدن مواد غذایی و ورود باکتری ها به داخل آنها می شود. به حمل این نوع بارها حمل بار یخچالی می گویند زیرا نیازمند دما و شریط خاص خود هستند. حمل بار یخچالی هم بر عهده مراکز باربری یخچالی می باشد.

 

تعداد زیادی شرکت های باربری یخچالی در تهران مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها انواع مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی را با استفاده از ماشین های یخچالدار با حفظ تمامی استانداردهای لازم به سراسر نقاط کشور ارسال می کند بدون آنکه کیفیت آنها خراب شود. یکی از سوالاتی که در بالا مطرح شد این بود که مشتری باربری تریلی یخچالدار تهران چه کسانی هستند؟ با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان نتیجه گرفت که تولید کنندگان مواد غذایی از اصلی ترین مشتریان این گونه شرکت ها می باشند.

معرفی تریلی یخچالدار  

در مطالب بالا به طور مفصل در مورد عملکرد باربری تریلی یخچالدار تهران شرح داده شد. حالا به سراغ این موضوع برویم که در این باربری ها برای حمل بار یخچالی از چه نوع ماشین هایی استفاده می شود؟ برای این کار از ماشین های یخچالدار مثل تریلی یخچالدار استفاده می شود.

تریلی یخچالدار درست مثل همان تریلی های معمولی است که برای حمل بار استفاده می شود با این تفاوت که این نوع تریلی مجهز به کانتینر یخچالی در قسمت پشت آن است.

عملکرد کانتینر یخچالی نصب شده بر تریلی کاملا شبیه یخچال های معمولی است با این تفاوت که ابعاد درون آن بسیار جادار است و شما می توانید حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را درون آن جا دهید. همچنین درچه دمای درون یخچال هم قابل تنظیم است و باید آن را متناسب با بار درون آن تنظیم کنید.

این کانتینر یخچالی مانع ورود گرما، حرارت و رطوبت به داخل بار می شود. به این ترتیب مواد غذایی منجد و فاسد شدنی را بعد از خروج از کارخانه داخل این کانتیر یخچالی قرار می دهند. کارشناسان و ناظران هم دمای درون یخچال را بررسی و تنظیم می کنند و بعد این بارها را با حفظ کیفیت و سلامت به تمامی شهرها ارسال می کنند.

 

باربری تریلی یخچالدار تهران باید مواد غذایی را با حفظ کیفیت و سلامت به دست گیرنده برساند. این شرکت ها تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای لازم را در حین بارزنی رعایت می کنند تا بار را بدون هیچ آسیبی به مقصد برسانند. البته ناگفته نماند که باربری یخچالی برای ارسال از ماشین های یخچالی متنوعی مثل نیسان یخچالدار، کامیون و … هم استفاده می کند اما ظرفیت اتاقک یخچالی آنها با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل انتخاب نوع ماشین برای ارسال بار به حجم بار شما بستگی دارد.

کرایه حمل بار یخچالی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مباحث مهم در رابطه با حمل بار یخچالی نرخ کرایه آن است. نرخ کرایه در باربری تریلی یخچالدار تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

·         نوع ماشین یخچالدار

·         حجم بار

·         نوع بار

·         مسافتی که باید تا مقصد پیموده شود

·         هزینه سوخت مصرفی

 

·         زمان تحویل بار

ارسال بار خود را به باربری کیابار بسپارید

کیابار نامی آشنا و محبوب برای تمامی کارخانه داران است. این شرکت یکی از برترین باربری های تریلی یخچالدار در تهران است که انواع بار یخچالی را با حفظ کیفیت و سلامت و در کمترین زمبن ممکن به سراسر شهرها ارسال می کند.

نرخ کرایه در کیابار بسیار ارزان و باور نکردنی است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات کیابار و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ