خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای

خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای

مدیریت فروش و توزیع سردخانه‌ ای با کم کردن تراکنش های مختلف برای انتقال یک محصول از یک مبدأ تا مقصد موجب می ‌شود تا امر توزیع ساده تر شده و هزینه های مربوط به این جابجایی ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند. مجموعه کیا بار با راه اندازی طرح تهرانیزه بهترین شرایط ارائه خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای را فراهم کرده است. برای کاهش هزینه های حمل و نقل و جابجایی بهتر است با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

 

چرا مدیریت خدمات توزیع اهمیت دارد؟  

فروش مهمترین بخش هر کسب و کار را تشکیل می دهد و اساساً به معنای تعویض یک کالا و خدمات با پول یا کالا و خدمات دیگر است که سبب می شود ثروت در کسب و کارها به وجود بیاید. مدیریت فروش و توزیع سردخانه ‌ای بخش بسیار مهمی از ارائه محصولات گوناگون به بازار است که باید به شکل اصولی انجام شود.

یکی از مهمترین بخش های فروش تمامی محصولات و به خصوص محصولات سردخانه ‌ای مدیریت توزیع آن است. هرچقدر این توزیع با نظم بیشتر صورت بگیرد، هزینه های مربوط به جابجایی را کاهش داده و محصولات با کیفیت بالاتری به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

دلایل زیادی برای دریافت خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای وجود دارد که در ادامه به بررسی چند مورد مهم آن می پردازیم: 

افزایش سود  

اولین و مهمترین دلیل برای مدیریت کردن فروش و توزیع سردخانه‌ای افزایش فروش و در کنار آن افزایش سود نهایی است که هر چقدر در گستره بیشتری محصولات توزیع شود، سود بیشتری هم به وجود می آید.

حفظ مشتریان ثابت 

تمامی مشتریان در صورت دریافت خدمات به موقع و استاندارد جزء مشتری های ثابت می باشند که با برنامه ریزی دقیق برای نیازهای آنها امکان افزایش تولیدات بیشتر می شود. در واقع افزایش نرخ حفظ مشتریان سبب توسعه کسب و کار است. از آنجایی که مدیریت فروش و توزیع سردخانه ‌ای جزء کارهای بسیار مهم در رشد و پیشرفت کارخانجات تولید کننده است.

حفظ کیفیت محصولات 

 مشخص کردن خودروهای مناسب برای حمل و نقل و جابجایی هر کدام از محصولات متناسب با دمایی که نیاز دارند موجب می ‌شود تا کیفیت آنها در طی مسیرهای طولانی حفظ شده و آسیبی به آن وارد نگردد. در نتیجه مشتریان در بین سایر رقبا از این محصولات رضایت بیشتری دارند.  

نزدیک شدن به اهداف کسب و کارها 

به عهده گرفتن وظیفه توزیع و فروش موجب می ‌شود تا کسب و کارها تمرکز خود را بر روی کیفیت تولیدات خود گذاشته و روز به ‌روز به اهداف خود نزدیک تر شوند.  

 

مزایای استفاده از مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای  

مدیریت توزیع شامل بررسی جریان محصولاتی از یک کارخانه تا رسیدن به نقطه فروش نهایی است. معمولاً برای توزیع مناسب باید فرایندهای مختلفی بررسی شده و به صورت مرحله به مرحله انجام شود. در واقع یک مدیر توزیع فرایندهای گوناگونی از جمله نحوه بسته بندی کردن، انبار کردن، مدیریت زنجیره تأمین و رسیدگی به سایر کارهای دیگر را به عهده می گیرد.

از آنجا که مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای جزء کارهای بسیار مهم و ضروری برای رشد و پیشرفت کارخانجات و شرکت های مختلف است. انتخاب یک مجموعه معتبر برای دریافت این خدمات موجب می ‌شود تا مزیت های زیادی برای کسب و کارها به وجود بیاید. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از مدیریت فروش و توزیع سردخانه می پردازیم:  

ساماندهی استراتژی های مختلف 

یک مدیر فروش متخصص، استراتژی های مختلفی را برای افزایش و حفظ سود، تست بررسی کرده و برای هر حوزه مناسب ترین را انتخاب می ‌کند. 

انبارداری مناسب  

یک سیستم مدیریت حرفه ای به گونه‌ای برنامه ‌ریزی می ‌کند که خرده فروشان و مغازه دارها مجبور به انبار و دپو کردن محصولات در محیط مغازه و فروشگاه های کوچک نباشند و به صورت روزانه یا هفتگی محصول مورد نیاز آنها را ارائه می دهد؛ چرا که مدیریت انبارداری مناسبی دارد. 

توزیع مناسب محصول 

توزیع مناسب محصولات در یک فروشگاه یا مغازه موجب می ‌شود، تا خریداران با مراجعه به یک مکان چندین محصول را به صورت همزمان مشاهده کرده و بهترین را انتخاب کنند و دیگر نیازی به رفتن به چندین فروشگاه برای برطرف کردن نیازهای خود ندارند.  

ارسال به موقع محصولات 

مدیریت توزیع تمامی مشکلات احتمالی در زمینه توزیع محصولات سردخانه ای را از میان برداشته و موجب می ‌شود، تا ارسال به موقع محصولات در فروشگاه صورت گرفته و مشتریان در زمان مناسب به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.  

 

آسان تر شدن جریان توزیع کالاها با مدیریت فروش

تولید کنندگان محصولات مختلف بیشتر بر روی تولید تمرکز دارند و درک درستی از بازار پر رقابت ندارند. به همین جهت ممکن است به خوبی نتوانند جریان توزیع کالاها را در بازار انجام بدهند. در چنین شرایطی به دلیل کمبود مشتری و پیدا نکردن مشتریان واقعی ممکن است تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

برای از بین بردن تمامی مشکلاتی که تولیدکنندگان به خوبی نمی توانند آن را از بین ببرند، دریافت خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای بهترین راه حل کاربردی است. چرا که پیدا کردن کانال های توزیع متعدد موجب می شود، تا جریان کالاها آسان تر شده و به مراکز مختلفی ارسال گردند.

در واقع مدیریت فروش و توزیع تمام کالاهای سردخانه ای از چندین راه باعث آسان تر شدن جریان توزیع می ‌شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:  

طبقه بندی مناسب 

نیاز است که تمامی مواد غذایی یا دارویی بر اساس کیفیت و ویژگی دسته بندی شده و هر گروه از کالاها در بازار خاصی ارائه گردد.  

جمع آوری کالاها 

برخی از کالاها شباهت زیادی به یکدیگر دارند و تجمیع آنها در کنار یکدیگر کمک می کند تا سرعت توزیع آن افزایش پیدا کند. شناسایی این کالاها و توزیع همزمان آنها وظیفه مدیر توزیع و فروش است.  

تخصیص و تقسیم محصولات  

معمولاً یک مدیر فروش بر اساس نیاز خریداران و فروشگاه ها می تواند، نحوه ارائه محصولات را تغییر بدهد و به جای عرضه یک تانکر شیر در بین فروشگاه ها، آن را در بسته بندی هایی با وزن کمتر آماده سازی کرده تا عملیات توزیع ساده تر شود. در واقع گاهی اوقات به جای عمده فروشی، تقسیم محصولات به گروه های کوچکتر تأثیر بیشتری در افزایش فروش دارد.

 

بهترین مجموعه ارائه خدمات توزیع سردخانه ای  

تا اینجا دریافتیم که خدمات مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای به نفع تمامی کارخانجات و شرکت های تولید کننده مواد غذایی و دارویی است. زیرا با برنامه ریزی دقیق تر محصولات آنها توزیع منظم تری داشته و به دست مصرف کننده نهایی آن بدون واسطه می رسد.  

مجموعه کیابار یکی از مراکز معتبر و فعال در این زمینه است که خدمات بی ‌نظیری در حوزه توزیع سردخانه ‌ای ارائه می کند. این مجموعه با راه اندازی طرح تهرانیزه توانسته است به شکل حرفه‌ای و خاص به تمامی شرکت ها و عمده فروشی ها خدمات بی نظیری عرضه کند، تا با صرف هزینه کمتر بتوانند سود بیشتری به دست آورند.  

مدیریت فروش و توزیع سردخانه ای که توسط نیروهای متخصص کیا بار در طرح تهرانیزه ارائه می گردد. کانال های بازاریابی مختلف را کشف کرده و با گسترش زنجیره تأمین توانسته است ارزش محصولات را بیشتر و کمک زیادی به برندسازی کند. جهت دریافت هرگونه خدمات و مشاوره به صورت رایگان در این حوزه کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ