اجاره سردخانه مواد غذایی تهران و شهرستان ها

پخش مویرگی

اجاره سردخانه مواد غذایی به منظور نگهداری موقت تمامی موادی که ممکن است بر اثر دمای بالای هوا فاسد شوند، صورت می گیرد. به همین دلیل داشتن اطلاعات مفید در مورد نحوه کارکرد سردخانه ها و همچنین هزینه های دریافتی توسط مراکز مختلف در تهران و شهرستان ها، در انتخاب یک مجموعه خوب به جهت اجاره سردخانه مواد غذایی با نرخ مقرون به صرفه و کیفیت بالا کمک می کند.

سردخانه چیست؟

سردخانه به یک فضای بسته با دما و رطوبت تنظیم شده گفته می شود که از آن برای انجماد برخی از مواد غذایی و یا نگهداری مواد در یک دمای مناسب استفاده می شود.جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و صرفه جویی بیشتر، تمام بخش های یک سرد خانه از جمله دیوارها، کف، سقف و حتی درب ورودی کاملا عایق است، نوع و ضخامت عایق ها تأثیر مستقیم بر روی عملکرد سردخانه دارد.

دلایل اجاره سردخانه مواد غذایی 

نگهداری کردن از محصولات تولید شده در کارخانجات و یا تمامی مواد غذایی وارداتی از مهمترین بخش های فعالیت این مراکز است. چرا که نگهداری مواد غذایی باید به صورت منجمد و سرد و در یک دمای معین انجام شود.

انواع مختلف مواد غذایی نیاز به سردخانه برای نگهداری در طولانی مدت دارند که از مهمترین این مواد می توان به انواع آجیل ها، میوه ها به شکل های مختلف، انواع قارچ، فرآورده های خام دامی، فراورده های عمل آوری شده دامی و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

برای حفظ و نگهداری همه این مواد در طولانی مدت نیاز به انبارهای سردخانه ای است که دما را به طور منظم و یکنواخت نگه دارند. از آنجا که ساخت و تهیه انبارها کاری سخت و پیچیده است؛ افراد اقدام به اجاره سردخانه می کنند.

نکات مهم در اجاره سردخانه مواد غذایی تهران 

در هنگام اجاره سردخانه جهت نگهداری از مواد غذایی برخی از الزامات و نکات را باید مد نظر قرار بدهید، تا در نهایت کیفیت محصولات شما حفظ گردد.

از مهم ترین نکات در اجاره سردخانه مواد غذایی تهران که یک شهر بزرگ است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

میزان نور سردخانه 

در فضای سردخانه ها باید از لامپ های کم مصرف استفاده شود و هیچ روزنه ای برای نفوذ نور خورشید در آنها وجود نداشته باشد.

میزان دمای سردخانه 

دمای انبارهای سردخانه بسته به نوع محصولی که قرار است در آن نگهداری شود، به صورت زیر صفر یا بالای صفر تنظیم شود.

نوع عایق بندی سردخانه

به کار بردن عایق بندی های مقاوم در برابر رطوبت که بتوان آنها را مورد شستشو قرار داد، برای جلوگیری از انتشار آلودگی ها ضرورت دارد.

نحوه قفسه بندی 

قفسه بندی بودن داخل انبار سردخانه موجب نظم بیشتر محصولات در داخل انبارها شده و دسترسی به این محصولات آسان تر است.

مزایای اجاره سردخانه های کانتینری 

در هنگام اجاره سردخانه مواد غذایی تهران با نمونه های مختلفی جهت نگهداری و انبارداری کالا ها روبرو می گردید. در این میان اجاره سردخانه کانتینری بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

انتخاب سردخانه کانتینری برای اجاره مزیت های بیشتری به دنبال دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

امنیت بالا 

کانتینرهای سردخانه به صورت مستقل بوده و مشتری می تواند آن را به شکل اختصاصی قفل و پلمپ کند.

سیستم سرمایشی هوشمند 

سیستم سرمایشی کانتینرها هوشمند بوده و دمای داخل آن را می‌ توان متناسب با نوع مواد غذایی بر روی عدد خاصی تنظیم کرد. همچنین به دلیل حفظ دما در کنار هر کانتینر یک دیزل ژنراتور با سوخت گازوئیل قرار می گیرد، تا در مواقع قطعی برق همچنان دمای کانتینرها حفظ شود. 

ابعاد کوچک و مناسب 

سردخانه کانتینری ابعاد کوچکی دارد و به راحتی می توانید متناسب با هر نوع ماده غذایی یک کانتینر را اجاره کنید که کنترل این کانتینرها برای هر فرد آسان تر است.

به طور کلی با اجاره سردخانه کوچک در تهران هر زمان که لازم باشد می توانید به انبار و سردخانه خود مراجعه کرده و به شکل راحت تری می ‌توانید مواد غذایی را نگه داری کنید.

البته نکته مهم تر در قرارداد اجاره سردخانه کانتینری هزینه های مناسب تر نسبت به انبارهای بزرگ است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد، چرا که با دریافت مزیت های بیشتر الزام به پرداخت هزینه کمتر می شوند.

نرخ اجاره سردخانه مواد غذایی چگونه است؟ 

اصول کار سردخانه ها بر اساس امانتداری بوده و مانند بانک ها باید از سرمایه مراجعین خود محافظت کنند. به همین سبب نیاز است که برای ذخیره و نگهداری کالای مشتریان حق الزحمه دریافت نمایند. این حق الزحمه با عناوین مختلفی مانند اجاره سردخانه، کرایه سردخانه و موارد دیگر عنوان می شود.

قیمت اجاره سردخانه مواد غذایی به عوامل زیادی ارتباط پیدا می ‌کند که هر کدام از این عامل ها می توانند به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بر نرخ اجاره تأثیر بگذارد.

در این بخش به مهمترین عوامل موثر بر نرخ اجاره سردخانه مواد غذایی تهران و شهرستان می پردازیم:

نوع کالا 

نوع کالاهایی که قرار است در سردخانه نگهداری شود، از عامل های بسیار مهم است که می تواند بر روی دمای سردخانه تأثیر بگذارد. هر چقدر دمای کمتری نیاز باشد باید هزینه بیشتری هم صورت بگیرد.

حجم کالا 

حجم کالایی که برای انبار در نظر گرفته اند هم یک عامل مهم در مشخص کردن نرخ اجاره سردخانه است.  

محل قرارگیری انبار سردخانه  

محل قرارگیری انبار سردخانه از لحاظ موقعیت دسترسی به خصوص در تهران اهمیت زیادی دارد، هر چقدر که مسیرهای دسترسی آسان تر داشته باشد، باید هزینه بالاتری هم برای اجاره آن بپردازید.

اجاره سردخانه مواد غذایی در نقاط مختلف تهران  

در شهر تهران به دلیل گسترش کسب و کارها در تمامی صنف ها و مشاغل نیاز به سردخانه مواد غذایی بیشتر احساس می شود. به همین جهت در نقاط مختلف تهران مراکز سردخانه وجود دارد، تا دسترسی مشتریان به این انبارهای مهم راحت تر باشد.

این مجموعه که یکی از حرفه ای ترین مراکز اجاره سردخانه مواد غذایی تهران است، شرایط خوبی برای اجاره سردخانه غرب تهران هم مهیا کرده است و به راحتی می توانید اقدام به اجاره انبارهای سردخانه ای متناسب با نوع محصولات خود نمایید.

چرا که این مجموعه انواع انبارهای سردخانه ای به صورت کانتینر و سوله را طراحی کرده که همه این انبارها قابلیت افزایش یا کاهش دما را دارند. به دلیل عایق بودن مناسب می ‌توان هر نوع مواد غذایی از جمله:سبزیجات، صیفی جات، محصولات لبنی و فرآورده های پروتئینی و دامی را نگهداری کرد.

قیمت اجاره سردخانه مواد غذایی در این مجموعه به نسبت خدمات منحصر به فردی که ارائه می دهد مناسب ارائه می شود. به همین دلیل مشتریان می توانند از انتخاب این مجموعه سرد قابل قبولی به دست آورند و به بهترین فضا برای اجاره سردخانه مواد غذایی دسترسی پیدا می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ