حمل و نقل یخچالی + قیمت باربری یخچالی

حمل و نقل یخچالی

آیا تاکنون عبارت حمل و نقل یخچالی به گوشتان خورده است؟ آیا تاکنون با آن سروکار داشته اید و از مشتریان آن بوده اید؟ به نظر شما منظور از حمل و نقل های یخچالی چیست و چه تفاوتی با حمل و نقل های معمولی دارد؟ برای انجام آن از چه نوع ماشین هایی استفاده می شود و مشتریان این نوع حمل و نقل ها چه کسانی هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل حمل یخچالی و تمامی جزئیات مربوط به آن بپردازیم. 

معرفی ماشین های یخچالی، نرخ هزینه ها و مشتریان این نوع حمل و نقل از جمله مباحث مهمی است که قصد داریم آنها را برای شما شرح دهیم. پس چنانچه مایل هستید در مورد حمل و نقل یخچالی اطلاعات جامعی کسب کنید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

حمل و نقل یخچالی چیست؟

یکی از مهم ترین و رایج ترین سوالات مردم این است که که منظور از حمل و نقل یخچالی چیست و چه تفاوتی با حمل و نقل های معمولی دارد؟ حمل و نقل های معمولی همان طور که می دانید با استفاده از ماشین هایی مثل نیسان و دیگر خوردرها انجام می شود و در هنگام انتقال اصلا به مواردی مثل دما اهمیت داده نمی شود و در هر دما و شرایطی می توان حمل و نقل را انجام دارد. 

پس می توان گفت مهم ترین تفاوت حمل یخچالی با حمل و نقل معمولی همین مساله دما می باشد. در واقع در حمل و نقل های یخچالی فاکتور دما بسیار حائز اهمیت است و به آن توجه ویژه ای می شود.

برای آشنایی بیشتر با حمل یخچالی به ذکر یک مثال می پردازیم. محصولاتی مثل انواع لبنیات که روزانه آنها را مصرف می کنیم بسیار حساس می باشند و جزء اقلام فاسد شدنی محسوب می شوند. به همبن دلیل باید آن را درون یخچال و دمای مناسب نگهداری کرد. این یعنی اگر لینیات را برای مدت کوتاهی در دمای بیرون از یخچال قرار دهید بلافاصله خراب و فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. 

حالا به این فکر کنید که کارخانه های سازنده لبنیات کیلومترها از ما فاصله دارد، پس چگونه این محصولات به دست ما رسیده است بدون آن که فاسد شده باشند؟ پاسخ این سوال حمل و نقل یخچالی است.

 

حمل و نقل های یخچالی به اقلامی مربوط می شود که فاسد شدنی هستند و باید در دمای مخصوص به خود نگهداری شوند. به این ترتیب با استفاده از حمل و نقل یخچالی انواع مواد غذایی با حفظ کیفیت و سلامت به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رسد.

ماشین های یخچالدار کدامند؟

حالا که با حمل و نقل یخچالی آشنا شدید لابد این سوال برایتان مطرح می شود که برای این حمل و نقل ها از چه ماشین هایی استفاده می شود؟ برای این کار از یک سری ماشین های یخچال دار مثل نیسان یخچالدار، تریلی یخچالدار و کامیون یخچال دار استفاده می شود.

این نوع ماشین ها در قسمت کانتینر خود مجهز به یک اتاقک یخچالی می باشند. این اتاقک یخچالی بسیار جادار است اما بسته به نوع ماشین ابعاد و ظرفیت آن متغیر می باشد. دیواره های این اتاقک یخچالی به گونه ای طراحی شده است که مانع نفوذ رطوبت و حرارت به داخل می شود. 

همچنین دمای این اتاقک درست مثل یک یخچال است و می توان آن را متناسب با نوع بار تنظیم کرد. به این ترتیب با قرار گرفتن بارهای یخچالی درون این اتاقک ها می توان از فاسد شدن و خراب شدن آنها جلوگیری کرد و آنها را با حفظ کیفیت و سلامت به سراسر نقاط کشور ارسال کرد.

چه کسانی با حمل و نقل یخچالی سروکار دارند؟

اما چه کسانی از مشتریان حمل و نقل های یخچالی محسوب می شوند و با این حمل و نقل بیشتر سروکار دارند؟ می توان گفت که کارخانه های سازنده انواع مواد غذایی فاسد شدنی مثل لبنیات، گوشت و مرغ و انواع فرآرده های آنها و باغدارها از اصلی ترین مشتریان این نوع حمل و نقل می باشند چرا که محصولات آنها حساس است و باید در دما و شرایط مخصوص به خود نگهداری شود. 

همچنین این مشتریان باید محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنند تا به دست مصرف کنندگان برسد. این تولید کنندگان حمل بارهای خود را به شرکت های حمل و نقل یخچالی واگذار می کنند و این شرکت ها موظف هستند که این بارها را با حفظ کیفیت و سلامت به دست مشتریان در تمامی نقاط کشور برسانند.

هزینه لازم برای حمل و نقل های یخچالی چقدر است؟

قیمت و هزینه یکی از مهمترین فاکتورها در هر معامله می باشد و این فاکتور برای مشتریان حمل و نقل بارهای یخچالی هم بسیار حائز اهمیت است. نرخ اجاره و هزینه های پرداختی برای ارسال بار یخچالی همیشه ثابت نیست. زیرا عوامل و فاکتورهای متعددی در تعیین نرخ هزینه ها نقش دارند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

·         میزان بار مشتری

·         نوع بار مشتری و میزان حساسیت آن

·         نوع ماشین یخچالدار

·         فاصله ای که تا مقصد باید طی شود

·         میزان سوخت مصرفی

 

·         مهلت تحویل بار

کیابار یکی از برترین شرکت های حمل بار یخچالی

کیابار یکی از خوش نام ترین و معتبرترین شرکت های حمل بار یخچالی است که انواع بارهای شما مشتریان گرامی را با استفاده از انواع ماشین های یخچالدار با حفظ کیفیت و سلامت در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. نرخ اجاره ها در این شرکت در مقایسه با دیگر باربری ها بسیار ارزان و بصرفه است. برای سفارش حمل و نقل یخچالی و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کیابار تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ