باربری یخچالی از مبدا کاشان

باربری یخچالی از مبدا کاشان

کدام یک از باربری یخچالی از مبدا کاشان معتبر و مناسب تر است؟ آیا شما تاکنون با باربری های یخچالی سروکار داشته اید؟ چقدر در مورد بار یخچالی و ماشین های یخچالدار اطلاعات دارید؟ کدام اقلام جز بارهای یخچالی هستند؟ در باربری های یخچالی باید چه نکاتی رعایت گردد؟ حفظ کیفیت و سلامت بارهای یخچالی بر عهده چه کسانی است؟

نرخ تعرفه ها در مراکز باربری چگونه محاسبه می شوند و به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ دهیم و در پایان هم یکی از معتبرترین و برترین مراکز باربری یخچالی از مبدا کاشان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از بار یخچالی چیست؟

آیا شما چیزی در مورد بار یخچالی می دانید؟ به نظر شما به چه نوع بارهایی بار یخچالی گفته می شود و چه افرادی با این نوع بارها سروکار دارند؟

اگر با بارهای یخچالی ناآشنا هستید فقط کافیست سری به یخچال خانه خود بیندازید. هر آنچه که درون یخچال شما قرار دارد جز بارهای یخچالی محسوب می شوند. حالا لازم است یک سوال را از شما خواننده گرامی مطرح کنیم. چرا شما مواد غذایی را در درون یخچال قرار می دهید؟ هدف شما از این کار چیست؟ بدون شک پاسخ شما این است که چون اگر این اقلام و مواد غذایی بیرون از یخچال نگهداری شوند بلافاصله فاسد و خراب می شوند چرا که این اقلام فاسد شدنی هستند و باید در دما و شرایط مخصوص نگهداری شوند.

پاسخ شما کاملا درست است، برخی مواد غذایی مثل گوشـت، مرغ، سوسیس، لبنیات، همبرگر، ماهی و … همه و همه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای جلوگیری از فاسد شدن باید آنها را در دمای مناسب نگهداری کرد تا رطوبت و باکتری به داخل آن نفوذ نکنند. به همین دلیل بهترین راه حل برای نگهداری مواد غذایی یخچال است.

 

با توجه به این که کارخانه های مواد غذایی ذکر شده در بالا کیلومترها از ما فاصله دارند این سوال مطرح می شود که این مواد غذایی چگونه با حفظ کیفیت و سلامت به دست ما مشتریان می رسد در حالی که باید مسافت زیادی پیموده شود؟ این کار توسط شرکت ها باربری یخچالی انجام می شود و به این نوع بارها که نیاز به دما و شرایط مختص خود هستند بار یخچالی گفته می شود.

حمل بار یخچالی چگونه انجام می شود؟

تعداد زیادی از شرکت های باربری یخچالی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که وظیفه حمل و نقل بارهای یخچالی را بر عهده دارند. به نظر شما این شرکت ها چگونه از فاسد شدن بارهای یخچالی جلوگیری می کنند در حالی که باید مسافت بسیار زیادی تا مقصد پیموده شود؟ این شرکت ها با استفاده از چه نوع ماشین هایی عملیات نقل و انتقال بارهای یخچالی را انجام می دهند؟

شرکت باربری یخچالی از مبدا کاشان مجهز به انواع ماشین های یخچالدار مثل نیسان یخچالدار، کامیون یخچالدار و تریلی یخچالدار می باشد و حمل بارهای یخچالی توسط این ماشین ها انجام می شود. لابد شما هم این ماشین های یخچالدار را در جاده های بین شهری و یا در سطح شهر و جلوی فروشگاه های زنجیره ای در حال تخلیه بار مشاهده کرده اید.

ماشین های یخچالدار همان طور که از اسم آن مشخص است مجهز به یخچال می باشند. در واقع یک اتاقک یخچالی بر روی کانتینر این ماشین ها سوار شده است. این اتاقک یخچالی درست مثل یک یخچال عمل می کند با این تفاوت که بسیار جادار و بزرگ است. البته اندازه اتاقک یخچالی بسته به نوع ماشین ها متفاوت می باشد.

اتاقک های یخچالی سوار بر ماشین های یخچالی به گونه ای ساخته شده اند که جلوی ورود رطوبت به داخل را می گیرند و مانع نفوذ باکتری درون بار می شوند. همچنین دمای درون یخچال ها قابل تنظیم است و آن را مطابق با بار درون آن تنظیم می کنند. شرکت های باربری موظف هستند که محصولات و مواد غذایی را با حفظ کیفیت به دست تمام مشتریان در دوردست ترین نقاط کشور برسانند.

به همین جهت باید تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای لازم را در حین بار زنی و تخلیه بار رعایت کنند. کارخانه های سازنده می توانند محصولات خود را به مراکز باربری یخچالی از مبدا کاشان بسپارند تا آنها را به سراسر کشور ارسال کند.

قیمت باربری یخچالی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از سوالاتی که مشتریان شرکت های باربری یخچالی با آن مواجه می شوند این است که نرخ قیمت حمل و نقل یخچالی در این مراکز چگونه است؟ آیا تمامی قیمت ها ثابت و یکسان است؟ در پاسخ به این سوالات مشتریان باید بگوییم که قیمت حمل بارهای یخچالی همیشه ثابت نیست زیرا قیمت نهایی به عوامل زیادی بستگی دارد و بدون در نظر گرفتن آنها نمی توان قیمتی مشخص کرد.

برخی از فاکتورهای موثر بر نرخ قیمت ها در مرکز باربری یخچالی از مبدا کاشان عبارتند از:

·         نوع ماشین یخچالی

·         فاصله تا مقصد

·         میزان سوخت مصرفی

·         مهلت تحویل بار

 

·         نوع بار و میزان حساسیت آن

بهترین باربری یخچالی از مبدا کاشان کدام است؟

 

اگر شما هم به دنبال یک شرکت باربری یخچالی معتبر و مورد اعتماد هستند تا ارسال بار خود را به آن بسپارید، مجموعه کیابار پیشنهاد ما به شماست. کیابار یکی از باسابقه ترین مراکز باربری یخچالی از مبدا کاشان است که دارای انواع ماشین های یخچالی است و بارهای مشتریان را با حفظ کیفیت و سلامت در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. قیمت حمل و نقل در کیابار بسیار ارزان تر از سایر مراکز است. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت سفارش بار با کارشناسان کیابار تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ