اهمیت باربری یخچالی بین شهری

اهمیت باربری یخچالی بین شهری

اهمیت باربری یخچالی بین شهری  در چیست؟ به جرئت می توان گفت که اهمیت باربری یخچالی بین شهری در حیطه کاری حمل و نقل مواد غذایی بسیار بارز است. چرا که اگر این موضوع با کیفیت بالا و رعایت یک سری از موازین بهداشتی و حتی دیگر نکات مهم، صورت نگیرد؛ قطعا می تواند خسارات زیادی را به بار آورده باشد.

بسیاری از تولید کنندگان انواع محصولات لبنی، فرآورده های گوشتی، انواع مواد غذایی، تولید کنندگان دارو و حتی داروهای دامی، جهت انتقال محصولات تولیدی خود از یک شهر به شهر دیگر، نیازمند به خدمات باربری یخچالی هستند. این موضوع سبب شده تا در تهران و سایر شهرهای کشور، شاهد افزایش میزان تقاضا پیرامون دریافت این دسته خدمات و اهمیت باربری یخچالی بین شهری باشیم.

قطعا مسافت طی شده تا مقصد یکی از دغدغه های تولید کنندگان جهت رسیدن بار فاسد شدنی به صورت سالم، تا مقصد بوده است. در اینجاست که اهمیت باربری یخچالی و دریافت خدمات مربوطه از یک نمایندگی یا شرکت معتبر، حائز اهمیت تلقی می گردد.

 

با توجه به اینکه در ارسال بارهای یخچالی به مقصد، سلامت بارها و فاسد نشدن آنها مطرح بوده، از جنبه دیگبر، پای سلامت انسان ها هم در میان است. چرا که اگر کنترل دمای اتاقک یخچال خودروهای حمل بار، به درستی انجام نگیرد، قطعا داروها یا دیگر کالاهایی همچون مواد غذایی، فاسد خواهند شد و این اصلا خبر خوبی برای تولید کنندگان محصولات نیست. در اینجاست که باز هم دریافت خدمات جدید و اهمیت باربری یخچالی بین شهری برای تمامی تولید کنندگان، نقشر فزاینده ای پیدا می کند.

موارد استفاده از باربری یخچالی بین شهری

 

در گذشته های نه چندان دور، رساندن بارهای فاسد شدنی به سمت مقصد، آن هم مقاصد طولانی، همواره یک دغددغه و چالش بزرگ تلقی می شد. همین امر سبب بروز خسارات زیاد ناشی از فاسد شدن بسیاری از مواد غذایی و دارویی، شده بود. تا اینکه امروزه با گسترش تکنولوژی، تولید انواع اتاقک های یخچالی، در دستور کار کارخانجات گوناگون قرار گرفت.

در حال حاضر بسیاری از خودروهای کامیونت؛ وانت، نیسان و غیره می توانند با قرار دادن این اتاقک ها بر روی شاسی خود، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، یک بار فاسد شدنی را از یک شهر به شهر دیگر، منتقل نمایند. در ادامه یکبار دیگر به طور خلاصه، به مهم ترین موارد مصرف یا استفاده و اهمیت باربری یخچالی بین شهری، اشاره می نماییم:

 

حمل انواع مواد سردخانه ای

حمل دارو

اتوبار مواد فاسد شدنی

حمل بار لبنیات

حمل بار داروهای دامی

حمل گوشت و فرآورده های پروتئینی

 

 

انتخاب نوع خودرو مناسب جهت حمل هر یک از کالاهای فوق، از نکات قابل توجهی بوده که شرکت های حمل بار یخچالی، این موضوع را به خوبی می دانند. کیابار یکی از معتبرترین و اصلی ترین مراکز و نمایندگی های باربری یخچالی در تهران است که توانسته خدماتی کاملا متفاوت و با قیمت مناسب را برای متقاضیان، به ارمغان آورده باشد.

نکات مهم در باربری یخچالی کدام است؟

از آنجا که اهمیت باربری یخچالی بین شهری بسیار زیادی می باشد، رعایت یک سری از نکات و آگاهی لازم پیرامون دریافت خدمات یا ارائه خدمات از سوی شرکت ها، می تواند نقش فزاینده ای در میزان رضایتمندی مشتریان و ارائه دهندگان خدمات، داشته باشد.

در واقع ویژگی اصلی در خدمات باربری یخچالی، برمی گردد به ویژگی هایی که یک ماشین حمل بار بایستی داشته باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های یک ماشین باربری یخچالی بین شهری می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

دارا بودن یک محفظه مخصوص، از اصلی ترین ویژگی های یک ماشین یخچالدار جهت حمل بارهای فاسد شدنی به شمار می رود.

میزان دما یا به طور کلی هوای سرد یا گرم داخل اتاقک، می بایست کاملا تحت کنترل قرار داشته باشد.

تمامی کالاها خصوصا محموله های مواد غذایی و خوراکی، نباید بدون هیچ نوع پوششی بر روی کف اتاقک قرار بگیرند.

مهم ترین نکته آن است که حتما دماسنج یخچال بایستی به درستی کار کند.

رانندگان موظف هستند پس از هر بار حمل بار، اتاقک را کاملا ضدعفونی و استریل نمایند. محیط داخل اتاقک به هیچ وجه نبایست بوی نامطبوع بدهد.

 

متأسفانه برخی از شرکت ها یا رانندگان ماشین های یخچال دار، از این خودروها جهت حمل سایر کالا هم استفاده می کنند. این موضوع به شدت اشتباه بوده و می تواند در عدم رعایت موازین بهداشتی، نقش مهمی داشته باشد.

قیمت حمل بار یخچالی بین شهری

 

قیمت حمل بار مواد غذایی منجمد و نیمه منجمد با توجه به اهمیت حمل بار یخچالی بین شهری می تواند با درنظر داشت عوامل گوناگون، متغیبر باشد. به عنوان مثال نوع مواد قابل حمل، نوع خودرو باربری، مسافت از مبدا تا مقصد و حتی میزان معطل شدن خودرو جهت بارگیری، می توانند از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در نرخ قیمت باربری یخچالی بین شهری باشند.

آنچه که برای شما به عنوان متقاضی دریافت خدمات مربوط به مواد سردخانه ای و فاسد شدی با اهمیت باربری یخچالی بین شهری ارتباط مستقیم داشته، ارائه دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از سوی ارائه دهندگان خدمت می باشد.

نرخ کرایه باربری یخچالی بین شهری در سال 1402 قطعا نسبت به سال های قبل، تفاوت داشته است. اما شما می توانید از طریق مشاورین مجموعه کیابار، به روزترین لیست قیمت موجود در بازار را استعلام کرده و خدمتی کاملا متفاوت را دریافت نمایید.

کیابار بهترین شرکت حمل باری یخچالی

 

مجموعه کیابار با دارا بودن نیروی کاری مجرب، رانندگانی باتجربه و حرفه ای در زمینه حمل و باربری یخچالی بین شهری در تهران و سایر شهرهای کشور، توانسته درصد رضایتمندی بالایی را از سوی مشتریان خود دریافت نمایند.

هم اکنون این فرصت برای شما فراهم شده تا در کمترین زمان ممکن پس از دریافت مشاوره های لازم، بتوانید بهترین خدمات مربوط به حمل بارهای یخچالی و فاسد شدنی در مسافت های طولانی را، از کیابار دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ