نرخ کرایه نیسان یخچالدار | بهترین مرکز حمل بار یخچالی

نرخ کرایه نیسان یخچالدار

نرخ کرایه نیسان یخچالدار در حمل و نقل های یخچالی چقدر است؟ اصلا منظور از حمل یخچالی چیست؟ از نیسان های یخچالدار برای حمل چه بارهایی استفاده می شود؟ در اینجا ما قصد داریم شما خواننده گرامی را با نیسان های یخچالی بیشتر آشنا کنیم. همچنین به بررسی نرخ کرایه نیسان یخچالدار می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

نیسان یخچالدار برای حمل چه اقلامی کاربرد دارد؟

آیا تاکنون چیزی در مورد بارهای یخچالی شنید اید؟ در مورد نیسان های یخچالدار چطور؟ همان طور که می دانید نیسان یکی از پرکاربردترین نوع خودروهای حمل و نقل در هنگام اسباب کشی و دیگر موارد این چنینی است. اما تفاوت این نوع نیسان با نیسان های یخچالدار چیست؟ نرخ کرایه نیسان یخچالدار چقدر است؟

نیسان های یخچالدار یکی از انواع خودروهایی است که در شرکت های حمل و نقل یخچالی از آن استفاده می گردد. در واقع این خودر همان نیسان معمولی است با این تفاوت که یک اتاقک یخچالی بر روی آن نصب شده است و اقلامی که حمل می شود درون این اتاقک قرار می گیرد. فضای این اتاقک ها به شکلی ساخته شده است که می توان دمای داخل آن را متناسب با نوع بار تنظیم کرد. از این نیسان های یخچالی برای حمل بارهای یخچالی استفاده می شود.

حالا لابد از خود می پرسید که منظور از حمل بار یخچالی چیست؟ خب شما با حمل بارهای معمولی آشنایی دارید. اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که برخی اقلام مثل مواد غذایی و دارویی چگونه از کارخانه سازنده به دست مصرف کننده ها در دورترین نقاظ کشور می رسد حال آنکه این اقلام بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و در صورتی که در معرض نور خورشید، دمای بالا و شرایط نامناسب قرار گیرند کاملا فاسد و خراب می شود. پس با این شرایط این اقلام از چه طریق جابجا می شوند؟ بله از طریق نیسان های یخچالدار و این بارها هم همان بارهای یخچالی هستند.

به این ترتیب کارخانجات سارنده پس از تولید محصولات خود آنها را به شرکت های حمل و نقل یخچالی تحویل می دهند. این شرکت ها هم این بارهای یخچالی را درون اتاقک های ماشبن های یخچالدار قرار می دهند و تا زمانی که به دست گیرنده برسد از این مواد نگهداری می کنند. نرخ کرایه نیسان یخچالدار هم در مقایسه با نقش بسیار مهمی که در حفاظت از بارهای یخچالی دارد بسیار مناسب و مشتری پسند است.

 

در باربری یخچالی باید چه مواردی رعایت گردد؟ 

آیا تنها بار کردن مواد غذایی درون نیسان ها و سایر ماشین های یخچالدار کافی است؟ خیر شرکت های حمل و نقل یخچالی موظف هستند که تمامی استانداردهای لازم را به کار بگیرند تا مواد غذایی با حفظ کیفیت به دست مصرف کننده ها برسد. ما در اینجا به برخی از مهم ترین نکاتی که در تمامی مراکز باربری یخچالی باید رعاید شود می پردازیم:

  • رفت و آمد به اتاقک یخچالی به حداقل برسد. یعنی غیر از افراد مسئول و ناظر کسی اجازه ورود به داخل این اتاقک ها را نداشته باشد. دلیل آن هم جلوگیری از ورود میکروب و ویروس به درون مواد غذایی است.
  • مواد غذایی و بارها با نهایت دقت درون اتاقک جا داده شوند تا هیچ کدام از آنها آسیب نبینند.
  • قبل از قرار دادن مواد غذایی باید کارشناس و ناظر دمای درون اتاقک یخچالی را در درجه ای قرار دهد که برای مواد غذایی و بار مورد نظر مناسب تر است. بعد از قرار دادن بارها هم مجدد باید کارشناسان دمای اتاقک را چک و آن را تایید کند.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید در حین انتقال به آن توجه شود این است که دمای درون اتاقک در تمام طول مسیر ثابت و بدون تغییر باشد. چرا که کوچک ترین تغییری در دما ممکن است سبب فاسد شدن کل مواد غذایی شود.
  • نیسان یخچالی باید مجهز به دماسنج باشد.
  • پیش از قرار دادن بارها درون ماشین لازم است که فضای اتاقک یخچالی کاملا تمیز و بهداشتی شود.

اگر مایل هستید در رابطه با نرخ کرایه نیسان یخچالدار در شرکت های حمل و نقل یخچالی اطلاعات بیشتری کسب کنید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

 

نرخ کرایه نیسان یخچالدار 

یکی از مهم ترین مباحثی که پیش از سفارش ارسال بار یخچالی خود باید به آن توجه کنید نرخ کرایه ماشین های یخچالدار می باشد. میزان هزینه ای که باید برای حمل و نقل بار پرداخت شود برای خیلی از مشتریان بسیار اهمیت دارد به همین دلیل بهتر است که ابتدا در مورد نرخ کرایه نیسان یخچالدار و دیگر ماشین ها کمی اطلاعات کسب کنید.

به طور کلی نمی توان یک تعرفه ثابت و مشخص را برای حمل بارهای یخچالی مشخص کرد زیرا نرخ کرایه به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از مهم ترین آنها را در لیست زیر آورده ایم:

  • نوع ماشبن یخچالی که انتخاب می کنید
  • نوع بار شما
  • حجم بار شما
  • میزان مسافتی که باید پیموده شود تا بار به دست گیرنده برسد.
  • میزان حساسیت بار شما
  • مدت زمانی که برای تحویل بار مشخص می کنید.
  • میزان دیرکرد
  • نگهداری از مواد غذایی در بهترین شرایط و با حفظ کیفیت
  • میزان اعتبار شرکت حمل و نقل

 

بهترین مرکز حمل بار یخچالی کدام است؟ 

اگر به دنبال یک شرکت معتبر حمل و نقل یخچالی هستید ما مجموعه کیابار را به شما پیشنهاد می کنیم. کیابار یکی از برترین و باتجربه ترین شرکت های حمل بار یخچالی است که بارهای شما را با کمک انواع ماشین های یخچالی و حفظ کیفیت و سلامت در کمترین زمان ممکن به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.

نرخ کرایه نیسان یخچالدار در کیابار در مقایسه با دیگر شرکت ها بسیار ارزان و بصرفه تر است. جهت کسب اطلاع از نرخ دقیق کرایه ها و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ