حمل بار نیسان یخچال دار | خدمات حمل و نقل یخچالی

حمل بار نیسان یخچال دار

حمل بار نیسان یخچال دار

حمل بار نیسان یخچال دار مجموعه کیابار آماده ارسال بارهای شما به سراسر نقاط کشور می باشد. شما می توانید از طریق ماشین های باربری این مرکز مواد غذایی خود را با اطمینان خاطر به مقصد مورد نظر ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با کاربرد باربری یخچالدار و مطالب مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم و در ادامه به نرخ کرایه آن خواهیم پرداخت. اگر شما اطلاعات چندانی در مورد حمل بار نیسان یخچال دار ندارید خواندن مطالب این صفحه به شما یک دانش خوبی در مورد این نوع ماشین می دهد.

معرفی نیسان های یخچالدار

نیسان یکی از ماشین هایی است که برای جابجا کردن انواع وسایل مختلف استفاده می شود و بیشترین کاربرد آن مربوط به زمان اسباب کشی است. در کنار این نوع نیسان ها دسته دیگری هم وجود دارد که در باربری یخچالدار کاربرد دارند و با نام نیسان های یخچالدار شناخته می شوند. در واقع بر روی این نیسان ها یک اتاقک  یخچالی سوار می کنند که دمای داخل آن برای مواد غذایی که درون آن است قابل تنظیم می باشد و به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند.

خیلی از مواد غذایی مختلف مثل گوشت و مرغ، ماهی، لبنیات، میوه و سبزیجات و … باید از محل تولید کننده آن به تمامی شهرهای ایران ارسال شود تا به دست مصرف کننده ها برسد. از طرفی این مواد غذایی در صورتی که در طول این مسافت طولانی در معرض گرما و سرما قرار بگیرند بدون شک قبل از رسیدن به مقصد خراب و فاسد می شوند به همین دلیل برای انتقال این گونه مواد غذایی از باربری یخچالدار استفاده می شود.

 

در حمل بار نیسان یخچال دار تهران هنگام انتقال مواد غذایی دمای دورن یخچال را متناسب با آن تنظیم می کنند تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود. به این ترتیب تمامی مواد غذایی با استفاده از نیسان ها به نقاط مختلف کشور ارسال می شود. ناگفته نماند که در باربری یخچالدار از ماشین های مختلف دیگری مثل کامیون و تریلی هم استفاده می شود و اصلی ترین تفاوت آنها میزان گنجایش و ظریت آنها می باشد. نیسان در مقایسه با سایر خودروها گنجایش کمتری دارد و در صورتی که بار شما چندان زیاد نیست و قرار گرفتن آنها بر روی هم آسیبی به آنها نزند بهتر است برای کاهش هزینه ها از نیسان های یخچالدار استفاده کنید.

در حمل بار نیسان یخچال دار چه نکاتی باید رعایت شود؟

فراموش نکنید که در حمل و نقل یخچالی باید بهداشت و تمامی استانداردها رعایت گردد درغیر این صورت بار شما به سلامت به مقصد نمی رسد و شما متحمل ضرر مالی زیادی خواهید شد. در اینجا به برخی از نکاتی که در هنگام حمل بار نیسان یخچال دار باید رعایت شود می پردازیم:

·         غیر از افراد مسئول کسی اجازه ورود به اتاقک یخچالی را نداشته باشد.

·         بارها با دقت و حوصله درون اتاقک قرار داده شوند تا آسیبی نبینند.

·         دمای درون اتاقک باید توسط کارشناس تنظیم و تایید شود.

·         دمای یخچال باید در تمام طول راه ثابت باشد و تغییری نکند.

·         حتما دماسنج درون نیسان موجود باشد.

·         تمیز کردن اتاقک قبل از بارزنی از الزامات است.

 

خوشبختانه باربری یخچالدار تهران با رعایت کردن تمامی نکات بالا تونسته است گامی بزرگ در جهت حمل کالاهای مختلف به نقاط مختلف کشور و حتی صادرات به سایر کشورها بردارد.

نرخ کرایه نیسان یخچالدار در تهران

مهم ترین دغدغه مشتریان در هنگام حمل بار این است که نرخ کرایه نیسان یخچالدار چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حال حاضر نرخ ثابتی برای حمل باربری یخچالی تعریف نشده است و قیمت ها متغیر است زیرا عوامل مختلفی مثل میزان مصرف سوخت و هزینه های آن، هزینه اتاقک یخچال و مجوزهای لازم برای آن، نوع مواد غذایی و مخارج نگهداری آن بر نرخ کرایه تاثیرگذار است. البته عوامل دیگری هم مثل میزان مسافت و میزان بار بر قیمت حمل بار نیسان یخچال دار موثر است.

 

گاهی اوقات بارهای مشتری بسیار اورژانسی است و باید به سرعت به مقصد برسد بدون شک این بر قیمت تاثیر می گذارد و نرخ کرایه را بالا می برد. در صورتی که می خواهید از نرخ روز کرایه ماشین های یخچالدار مطلع شوید با کارشناسان کیابار تماس حاصل فرمایید و از آنها قیمت دقیق را جویا شوید.

خدمات حمل و نقل یخچالی مجموعه کیابار

مجموعه کیابار یکی از بهترین حمل بار نیسان یخچال دار تهران است که آماده ارائه خدمات زیر به مشتریان گرامی می باشد:

·         حمل بار با انواع ماشین های یخچالدار از جمله نیسان، کامیون، تریلی

·         ارسال بار به تمامی شهرهای داخلی

·         ارسال بار به سایر کشورها

·         حمل بار انواع مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی از گوشت و مرغ گرفته تا میوه و سبزیجات و دارو

·         دارای مجوزهای لازم و بیمه نامه دولتی

·         صدور بارنامه

·         رعایت تمامی نکات و استانداردهای لازم در حیت انتقال بار

·         پرداخت جریمه در صورتی که بار به موقع تحویل داده نشود.

 

مجموعه کیابار این اطمینان را به شما مشتریان گرامی می دهد که بار شما به سلامتی و بدون هیچ آسیبی سر وقت به مقصد می رسد. پس از این بابت آسوده خاطر باشید و بار خود را به این مرکز بسپارید. همچنین نرخ کرایه ماشین های این باربری در مقایسه با جاهای دیگر بسیار ارزان تر و بصرفه تر است. پس فرصت را از دست ندهد و همین الان جهت سفارش بار خود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ