اجاره سردخانه تهران | سردخانه مواد غذایی منجمد

اجاره سردخانه تهران

نرخ اجاره سردخانه تهران چگونه است؟ اجاره سردخانه چه کاربردی دارد و به چه منظور از آن استفاده می شود؟ شما چقدر با سردخانه و انواع آن آشنایی دارید؟ ما در این مقاله ابتدا با معرفی کامل سردخانه های مواد غذایی و کاربردهای آن می پردازیم. در ادامه به سراغ دسته بندی مدل های مختلف سردخانه مواد غذایی می رویم و در آخر هم عوامل موثر بر نرخ اجاره سردخانه تهران را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی سردخانه مواد غذایی 

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که مواد غذایی مثل گوشت و مرغ که شما از فروشگاه ها خریداری می کنید از چه طریقی نگهداری می شوند و به دست شما می رسند؟ همان طور که می دانید اقلام زیادی از مواد غذایی مثل گوشت و مرغ، لبنیات، بستنی و … همه و همه فاسد شدنی هستند و باید در دمای کاملا مخصوص نگهداری شوند. 

پس با این شرایط این مواد باید از زمانی که تولید می شوند تا زمانی که شما به عنوان مشتری آن را تهیه می کنید باید چگونه نگهداری شوند تا فاسد و خراب نشوند؟ انجام این کار به عهده سردخانه های مواد غذایی است. به همین جهت میزان تقاضا در بازار برای اجاره سردخانه تهران بسیار افزایش پیدا کرده است.

حالا بیایید کمی به مفهوم سردخانه و نقش آنها بپرداریم. اصلا سردخانه چیست و چه کسانی خواهان خرید و یا اجاره سردخانه تهران هستند؟ با توجه به این که مواد غذایی فاسد شدنی لازم است که در دما و شرایط خاص نگهداری شوند مهندسان و تولید کنندگان انواع سردخانه را به همین جهت تولید و به بازار عرضه کردند. سردخانه ها یک اتاقک یخچالی هستند که البته در ابعاد و سایزهای مختلفی موجود هستند. 

دمای درون این سردخانه ها قابل تنظیم و قابل تغییر است و شما می توانید دمای آن را متناسب با مواد غذایی که دورن است تنظیم کنید. در نتیجه با استفاده از سردخانه ها می توان از از مواد غذایی مختلف نگهداری کنید و از ورود میکروب و باکتری به درون آنها و فاسد شدنشان جلوگیری کنید.

صاحبان فروشگاه های کوچک و بزرگ، سوپرمارکت ها، کارخانجات مواد غذایی و آشپزخانه ها و رستوران ها از اولین مشتریان اجاره سردخانه هستند. در پاراگراف بعد به معرفی بیشتر این سردخانه ها می پردازیم.

انواع سردخانه در تهران 

اگر شما هم به هر دلیلی خواهان خرید و اجاره سردخانه تهران هستید ابتدا باید در مورد مدل های موجود کاملا تحقیق و پرس و جو کنید تا ببینید که کدام یک برای شما مناسب تر است. انواع مدل های سردخانه ها را از لحاظ پارامترهای مختلفی می توان دسته بندی کرد. سردخانه های موجود در بازار از لحاظ دمای نگهداری شامل دو مدل زیر است:

  • سردخانه های زیر صفر

این سردخانه ها برای مواد غذایی مناسب است که باید در دمای زیر صفر نگهداری شوند.

  • سردخانه های بالای صفر

         این نوع سردخانه برای موادی که باید در دمای بالای صفر نگهداری شوند گزینه مناسبی است. 

از لحاظ ابعاد هم می توان مدل های سردخانه به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • سردخانه اتاقی

ابعاد سردخانه اتاقی کوچک است. از این مدل سردخانه می توان در آشپزخانه ها برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. باید توجه داشته باشید که برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی این نوع سردخانه گزینه مناسبی نیست.

  • سردخانه کانکسی

این مدل سردخانه برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی در مکان هایی مثل سکوهای نفتی مناسب است. این مدل در دو سایز 20 و 40 فوت در بازار موجود است و شما بسته به نیاز خود می توانید جهت اجاره سردخانه تهران هر کدام از سایزها اقدام کنید.

  • سرخانه صنعتی

سردخانه های صنعتی بسیار بزرگ و جادار می باشند و می توان برای نگهداری انواع مواد غذایی مثل گوشت و مراغ برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

حالا که با مدل های مختلف سردخانه آشنا شدید باید از مراکز فروش سردخانه نسبت به خرید مدل مورد نظر اقدام کنید.

نرخ اجاره سردخانه تهران

به احتمال زیاد نرخ اجاره سردخانه هم مثل دیگر محصولات برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. در واقع مشتری تمایل دارد که قبل از هر چیزی به طور تقریبی بداند که برای اجاره سردخانه تهران باید چقدر هزینه کند. در حال حاضر نمی توان یک نرخ ثابت و مشخص را برای هزینه های لازم برای تهیه سردخانه مشخص کرد زیرا مدل های متنوع سردخانه در بازار موجود هستند و همچنین قیمت فروش این وسیله به فاکتورهای متعددی وابسته است.

به طور خلاصه می توان گفته که هزینه لازم برای اجاره سردخانه تهران به عوامل زیر بستگی دارد:

  • محدوده دمای سردخانه
  • ابعاد و ظرفیت سردخانه
  • مدل سردخانه
  • برند سازنده
  • مراکزی که از آن خرید می کنید.

تعداد زیادی از کارخانجات سازنده سردخانه در داخل و خارج از کشور وجود دارند که برند هر کدام از آنها از میزان اعتبار و کیفیت های نسبتا متفاوتی برخوردار هستند و به همین جهت قیمت تولیدات این برندها هم تا حدودی با یکدیگر متغیر است. شما برای اجاره سردخانه تهران باید مراکزی را انتخاب کنید که نرخ تعرفه های آن مناسب تر و مشتری پسندتر باشد.

انواع سردخانه را از مجموعه کیابار اجاره و خریداری کنید

برای خرید و اجاره انواع سردخانه های مواد غذایی ما مجموعه کیابار را به شما پیشنهاد می کنیم. کیابار یکی از باتجربه ترین و معتبرترین مراکز فروش انواع سردخانه های مواد غذایی است. محصولات موجود در این مجموعه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با استفاده از آنها می توانید از مواد غذایی مختلف برای مدت طولانی نگهداری کنید و از فاسد شدن آنها جلوگیری کنید.

شما می توانید برای اطلاع از نرخ تعرفه ها و دریافت راهنمایی بیشتر در مورد مدل های موجود و نحوه سفارش آنها با مشاوران کیابار تماس بگیرید.



بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ