معرفی برترین باربری نیسان یخچالدار تهران

باربری نیسان یخچالدار تهران

کدام یک از شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران مناسب و قابل اعتمادتر از بقیه است؟ به طور کلی شرکت های حمل و نقل یخچالی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند؟ اصلا منظور از باربری یخچالی چیست؟ نیسان بخچالدار برای حمل چه نوع باری استفاده می شود؟ نرخ کرایه این گونه حمل و نقل ها چگونه محاسبه می شود؟ در این مقاله ما قصد داریم شما خواننده گرامی را با حمل بارهای یخچالی و نرخ کرایه آنها آشنا کنیم و در ادامه هم یکی از بهترین شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

نیسان یخچالدار چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا شما مراکز و شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران را می شناسید؟ تاکنون با این شرکت ها سروکار داشته اید؟ به نظر شما این شرکت ها دقیقا چه کاری انجام می دهند و چه کسانی با این شرکت سروکار دارند و به اصطلاح مشتریان آنها هستند؟ در اینجا ما به این سوالات پاسخ می دهیم.

معمولا هم مردم برای جابجا کردن و حمل و نقل بارهای مختلف مثل وسایل منزل و اسباب کشی از ماشین های مختلف باربری مثل وانت و نیسان استفاده می کنند. اما تمامی حمل و نقل ها به موارد ختم نمی شود و برخی از بارها نیازمند شرایط خاصی هستند. به عنوان مثال کارخانه ی تولید بستنی را در نظر بگیرید که در تهران قرار دارد و می خواهد محصولات خود را که بستنی است به تمامی شهرها و روستای سراسر کشور ارسال کند.

حال سوال این است که آیا می توان با ماشینی مثل نیسان این بارها را جابجا کرد؟ بدون شک پاسخ شما به این سوال خیر است زیرا در اینصورت تمامی بار بستنی بر اثر گرما و دمای نامناسب کاملا خراب و غیر قابل استفاده می شود.

این مساله برای تمامی مواد غذایی فاسد شدنی مثل گوشت و مرغ، لبنیات و … وجود دارند زیرا این مواد بسیار حساس هستندو باید در دمای خاصی نگهداری شوند. پس برای حمل این بارها باید چه کار کرد؟ راهکار آن حمل بار یخچالی است و این حمل بار یخچالی هم توسط شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران انجام می شود.

حالا به همان حمل بار یخچالی برگردیم. منظور از حمل بار یخچالی چیست و این کار توسط چه وسایل نقلیه ای انجام می شود؟ حمل بار یخچالی به همین مواد غذایی گفته می شود که باید در دما و شرایط خاص نگهدری شوند و نیاز به یخچال دارند. این کار هم توسط ماشین های یخچالی مثل نیسان یخچالدار انجام می شود. 

نیسان یخچالدار در اصل همان نیسان معمولی است که در قسمت پشت آن یک اتاقک یخچالی نصب شده است. این اتاق یخچالی به گونه ای طراحی شده که بسیار جادار است و همجنین دمای آن قابل تنظیم می باشد. بار مشتری درون این اتاقک قرار می گیرد و تا زمان تحویل آن به گیرنده در دمای مناسب نگهداری می شود. به این ترتیب مواد غذایی با حفظ سلامت و کیفیت به مقصد می رسند.

باربری نیسان یخچالدار تهران ملزم به رعایت چه نکاتی است؟

در حال حاضر تعداد زیادی شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران مشغول به کار هستند که وظیفه حمل و نقل یخچالی را بر عهده دارند. این شرکت ها دارای انواع ماشین های یخچالی می باشند و انتخاب نوع ماشین به میزان بار مشتری بستگی دارد.

شرکت های باربری نقش بسیار مهم و حیاتی در حفظ کیفیت و سلامت مواد غذایی دارند. این شرکت ها برای این که به درستی از مواد غذایی تا زمان تحویل نگهداری کنند باید تمامی نکات و استانداردهای بهداشتی را رعایت کنند. در اینجا ما به برخی از این موارد که باید رعایت شود می پردازیم:

·         قبل از قرار دادن بار در یخچال باید اتاقک یخچالی کاملا تمیز و استرلیزه شود.

·         ورود افراد به داخل اتاقک یخچالی که بار در آن قرار دارد به حداقل برسد و تنها به فرد مسئول اجازه ورود داده شود.

·         دمای داخل یخچال در هنگام بارزنی توسط کاشناس تایید شود.

·         دمای داخل یخچال باید در تمام طول مسیر ثابت و بدون تغییر باشد.

·         بارها باید با دقت داخل یخچال قرار داده شود.

·         بارها نباید با کف اتاقک تماس اشته باشند.

·         حتما دماسنج در درون ماشین وجود داشته باشد.

 

شرکت باربری نیسان یخچالدار تهران در کل باید تمامی نکات و استانداردهای لازم را بگیرند و این تضمین را به صاحب بار بدهد که بار را حفظ سلامت و تضمین کیفیت به مقصد مورد نظر ارسال می کند.

نرخ کرایه حل بار یخچالی چگونه محاسبه می شود؟

بدون شک تا الان پی برده اید که مشتریان شرکت های باربری نیسان یخچالدار تهران همان تولید کندگان و کارخانجات مواد غذایی فاسد شدنی هستند که برای ارسال محصولات خود به این شرکت ها مراجعه می کنند. مساله ای که به احتمال زیاد همه مشتریان به آن اهمیت می دهند نرخ کرایه ماشن های یخچالی است.

نرخ کرایه حمل بار یخچالی به عوامل زیادی بستگی دارد و یک نرخ ثابت ندارد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

·         نوع ماشین یخچالی (نیسان، وانت، تریلی و …)

·         حجم بار مشتری

·         نوع بار مشتری

·         ظرفیت اتاقک یخچالی

·         مسافتی که تا مقصد باید پیموده شود

·         هینه سوخت مصرفی

 

·         مهلت تحویل بار

کیابار بزرگ ترین مجموعه باربری در تهران

اگر به دنبال یک مجموعه باربری نیسان یخچالدار تهران هستید که مورد اعتماد و باتجربه باشد ما شرکت کیابار را به شما پیشنهاد می کنیم. برخی از خدمات مجموعه کیابار به شرح زیر است:

·         حمل بار یخچالی با انواع ماشین های یخچالدار از جمله نیسان و تریلی

·         ارسال بار به سراسر کشور

·         ارائه مشاوره های رایگان در مورد نحوه ارسال بار

·         اجاره انواع سردخانه

·         صدور بارنامه

·         دارای مجوزهای لازم

·         و ….

 

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ