اعلام بار یخچالی تهران | حمل و نقل محصولات غذایی و دارویی

اعلام بار یخچالی تهران

اعلام بار یخچالی تهران با ماشین های مخصوص که دارای یخچال های مجهز می باشند انجام می گیرد. بسیاری از مواد غذایی و همین طور محصولات دارویی برای اینکه فاسد نشوند نیاز به این دارند تا در محیط هایی با دمای مخصوص قرار بگیرند به همین دلیل برای جابجایی این نوع از کالاها برای فرستادن به شهرهای دیگر و یا کشورهای دیگر باید شرایط ماندگاری محصولات را در نظر گرفت پس برای رساندن این قبیل از کالاها به مقصد نیاز به یخچال های مجهز و پیشرفته داریم.

مجموعه کیابار با سال ها تجربه و تخصص در حوزه جابجایی محصولاتی که نیاز به یخچال و سردخانه دارند این امکان را به شما عزیزان می دهد تا کالاهای خود را با همان کیفیت و مرغوبیت به مقصد برسانید. در اینجا قصد داریم در خصوص بار یخچالی و نکات لازم برای کالاهایی که نیاز به سردخانه و یخچال های مخصوص دارند، اشاره کنیم پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره و اعلام بار یخچالی تهران تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

حمل و نقل بار یخچالی

بسیاری از کالا ها و محصولات تولید شده برای ماندگاری نیاز به محیط خنک دارند در گذشته به دلیل نبود یخچال و سردخانه های پیشرفته برای نگه داشتن محصولاتی نظیر گوشت، لبنیات و از این قبیل موارد از روش های سنتی و قدیمی استفاده می کردند و یا برای تازه نگداشتن برخی از محصولات آن ها را در زیر زمین دفن می کردند چون که دمای زیر زمین کمتر از روی زمین می باشد اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناری کم کم یخچال ها  وارد خانه ها شدند و به دنبال آن فریزرها در منازل جای گرفتند و دیگر هیچ نگرانی بابت نگهداری محصولات غذایی و کالاهایی که نیاز به دمای پایین تری دارند وجود ندارد.

 

امروزه با افزایش جمعیت نیاز به تولید محصولات غذایی و دارویی افزایش پیدا کرده است اما این بدان معنی نیست که تمامی شهرها و حتی کشورها قادر به تولید همه نیازهای غذایی و دارویی خود هستند. برخی از نقاط کشور قادر به تولید دارو و یا برخی از محصولات غذایی نیستند پس ناچار هستیم برای برطرف کردن این نوع از نیاز محصولات و کالاهای تولیدی را به آن مناطق برسانیم. 

اما چگونه امکان دارد تا این قبیل کالاها را که در دمای بیرون از یخچال دچار فاسد شدن می گردند به نقاط دور ارسال کرد؟ در عصر جدید برخلاف گذشته به دلیل پیشرفت علم و فناوری یخچال ها و سردخانه های پیشرفته به وجود آمده که می توان محصولات غذایی و دارویی را در حجم بالا داخل آن یخچال ها و یا سردخانه ها نگه داشت و همین طور برای جابجایی این کالاها ماشین های یخچال دار تولید و ساخته شدند که به راحتی می توان محصولات خود را با کم ترین نگرانی بابت فاسد شدن آن ها، به مقصد رسانید.

شرایط حمل و نقل بار یخچالی

در بالا به روش های نگهداری و همین طور حمل و نقل بار یخچالی اشاره شد و در اینجا می خواهیم در خصوص شرایط حمل و نقل بار یخچالی مطالبی را بیان نماییم ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که مراد از بار یخچالی چیست؟ بار یخچالی به کالاهایی اطلاق می گردد که برای ماندگاری نیاز به دمای مخصوص به خود را دارند. 

به عنوان مثال گوشت و مرغ منجمد، بستنی برای ماندگاری نیاز به دمای زیر صفر درجه را دارند و یا سبزیجات و لبنیات و میوه ها برای تازه و با کیفیت ماندن نیاز به دمای بالای صفر درجه را دارند. پس برای حمل و نقل بارهای یخچالی باید یک سری از نکات را رعایت نماییم تا از خراب شدن محصول موردنظر جلوگیری به عمل آید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

حتما به نوع باری که جابجا می کنید دقت نمایید چون همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم همه مواد از لحاظ شرایط دمایی یکسان نیستند و با یکدیگر فرق دارند. پس برای تنظیم دمای یخچال حتما به اطلاعاتی که روی محصول نوشته شده است دقت نمایید و میزان دما و رطوبت را متناسب با اطلاعات ثبت شده تنظیم نمایید.

از ماشین های یخچال دار که برای حمل مواد غذایی استفاده می گردد نباید برای جابجایی کالاهای دیگر استفاده نمود و همین طور بهداشت فضای داخل یخچال را نیز باید رعایت کرد و از ورود افراد متفرقه به داخل کابین یخچال به شدت خوداری نمود و به منظور رعایت بهداشت نباید کالا مورد نظر را به صورت تماس مستقیم با کف یخچال قرار داد بهتر است از یک پوشش مابین محصول و کف یخچال استفاده کرد.

دماسنج داخلی محفظه باید به درستی کار کند و از کارکرد درست آن باید اطمینان حاصل نماییم و در ضمن زنجیره هوایی سرد و گرم داخل ماشین حمل یخچال دار باید تحت کنترل راننده و سالم باشد و در طول مسیر حتما باید دمای داخل یخچال را کنترل نمود تا خدایی نکرده محصولات موردنظر دچار فاسد نشود.

اعلام بار یخچالی تهران

در اکثر نقاط کشور مراکزی وجود دارند که مواد غذایی و کالاهایی را که برای جابجایی به یخچال احتیاج دارند، را انجام می دهند. در شهر تهران به دلیل وجود کارخانه های تولیدی فراوان، بسیاری از محصولات آن به شهرها و حتی کشورهای دیگر ارسال می گردد. مجموعه کیابار یکی از مراکز حمل و نقل محصولات غذایی و دارویی در کشور و به خصوص در شهر تهران می باشد که با اعلام بار یخچالی در تهران می توان از این مجموعه کمک گرفت.

 زیرا مجموعه کیابار با داشتن تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل و همین طور دارا بودن ماشین های یخچال دار مجهز و پیشرفته، این امکان را به شما تولیدکنندگان عزیز می دهد تا محصولات خود را با همان تازگی و طراوت به مقصد برسانید برای این کار کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به جابجایی کالاهای موردنظر خود اقدام نمایید.    

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ