نکات مهم هنگام کرایه تریلی ترانزیت

کرایه تریلی ترانزیت

کرایه تریلی ترانزیت به چه فاکتورهایی بستگی دارد و چقدر با دیگر وسایل حمل و نقل متفاوت است؟ تریلی ترانزیت برای حمل چه نوع بارهایی استفاده می شود؟ در هنگام قرار دادن بارهای مشتری در داخل تریلی باید به چه نکاتی توجه شود؟ در این مقاله ما قصد داریم شما خواننده گرامی را با نرخ کرایه تریلی ترانزیت و تمام جزئیات مربوط به آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تریلی ترانزیت چیست؟

شما چقدر با وسایل حمل و نقل بار آشنا هستید؟ آیا شما تاکنون به مراکز باربری که در تمامی شهرها وجود دارد مراجعه کرده اید؟ از چه نوع ماشین هایی برای جابجا کردن بارهای مشتریان استفاده می شود؟ در جاده چطور، آیا تاکنون در جاده و مسیرهای بین شهری ماشین بزرگ مثل تریلی را مشاهده کرده اید؟ در این مقاله ما قصد داریم شما را با تریلی ترانزیت که یکی از پرکاربردترین ماشین های حمل بار است و عوامل موثر در کرایه تریلی ترانزیت معرفی کنیم.

شاید خیلی از شما مخاطبان آشنایی چندانی با ماشین های متل تریلی نداشته باشید و یکی از سوالات شما در این رابطه این باشد که اصلا تریلی ترانزیت چیست؟ تریلی ترانزیت که نام دیگر آن تریلی چادری است در واقع یکی از انواع ماشین های باربری است که برای حمل و جابجا کردن بار کاربرد دارد. جالب است بدانید که از تریلی ترانزیت نه تنها برای انتقال بار در سراسر کشور استفاده می شود بلکه از آن برای صادرات و واردات بار بین کشورهای همسایه هم استفاده می گردد. قبل از این که به بررسی نرخ کرایه تریلی ترانزیت بپردازیم بهتر است یک معرفی کامل تری از این نوع ماشین به مخاطب ارائه دهیم.

 

تریلی های ترانزیت دارای یکی اتاق بزرگ هستند که این اتاق از ویژگی های خاصی برخوردار است. این اتاق مانع ورود رطوبت و گرما و حرارت به داخل می شود، دمای درون آن قابل تنظیم است و همچنین دیواره های آن در برابر ضربه های سنگین هم مقاوم است. تمامی این خصوصیات موجب شده است تا از تریلی ترانزیت برای حمل بارهایی استفاده شود که از حساسیت بالایی برخوردار هستند. اتاق تریلی ترانزیت قابلیت حمل 22 تن بار را دارد. به همین جهت از این ماشین برای ارسال بار به سراسر کشور و همچنین صادرات بار با تناژ و حجم بالا به کشورهای همسایه استفاده می شود. 

کرایه تریلی ترانزیت در مقایسه با ظرفیت بسیار بالای آن مناسب و مشتری پسند است به همین جهت مشتری اغلب این نوع ماشین را برای حمل خود انتخاب می کند. تریلی ترانزیت از لحاظ فنی هم بسیار مناسب و استاندارد است و بار مشتری را در زمان تعیین شده با حفظ سلامت به مقصد می رساند. به این ترتیب می توان گفت که ظرفیت بالا، نرخ کرایه ارزان، امنیت بالا و سریع بودن از مهم ترین مزیت های تریلی ترانزیت است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند.

برای حمل چه نوع بارهایی از تریلی ترانزیت استفاده می شود؟

تا اینجای کار متوجه شدید که تریلی ترانزیت یکی از انواع ماشین های باربری است که بسیار پرطرفدار و کاربردی می باشد. حالا لازم است این سوال را مطرح کنیم که برای حمل چه نوع بارهایی از تریلی ترانزیت استفاده می شود؟

برای پاسخ به سوال بالا باید ابتدا فکر کنیم که چه نوع بارهایی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و رطوبت و گرما و حرارت به آنها آسیب می زند؟ بله درست حدس زدید بارهای یخچالی.

بارهای یخچالی به انواع مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی مثل گوشت و مرغ و لبنیات گفته می شود که باید در دما و شرایط مخصوص نگهداری شوند وگرنه خیلی زود فاسد و خراب می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

 

کارخانه های مواد غذایی مثل انواع گوشت و مرغ و لبنیات و … که بیشتر آنها در تهران هستند بعد از پایان چرخه تولید باید این محصولات را به سراسر شهرها و روستاها ارسال کنند. در واقع باید از زمانی که این اقلام از کارخانه خارج می شود تا به دست مراکز فروش در تمامی شهرها برسد باید در شرایط مطلوب و استاندارد نگهداری و مراقبت شود تا کاملا سالم و با حفظ کیفیت به مقصد برسند. در نتیجه برای این کار از تریلی ترانزیت استفاده می شود. یعنی تریلی ترانزیت مسئول حمل بارهای سرد و منجمد کارخانه ها به تمامی نقاط کشور می باشد.

نکاتی که در هنگام بارزنی باید رعایت شود کدام است؟

با توجه به این که نرخ کرایه تریلی ترانزیت بسیار ارزان و مشتری پسند است اغلب مشتریان این نوع ماشین را برای حمل بار خود انتخاب می کنند. در هنگام قرار دادن بار در اتاق تریلی باید ابتدا دمای داخل آن را تنظیم کنید. تمامی بخش های اتاق را کاملا تمیز و بهداشتی کنید. بارها با کف اتاق تماس نداشته باشد. بارها به شکل مناسب و درست روی هم قرار بگیرند و ورود افراد به داخل اتاق به حداقل برسد.

کرایه تریلی ترانزیت

مشتریانی که قصد سفارش ارسال بار خود را دارند مایل هستند که در مورد کرایه تریلی ترانزیت بیشتر بدانند. به طور کلی می توان گفت که کرایه این ماشین در مقایسه با دیگر خودرو ها ارزان تر و مشتری پسندتر است. اما نرخ دقیق کرایه این ماشین به میزان سوخت مصرفی، فاصله تا مقصد، نوع بار و میزان حساسیت آن و مهلت برای تحویل آن بستگی دارد و بسته به آنها کم و زیاد می شود.

برای سفارش ارسال بار با تریلی ترانزیت از طریق کیابار اقدام کنید

کیابار
یکی از معتبرترین شرکت های باربری یخچالی در تهران است که انواع بار مشتری را به
سراسر نقاط داخل و خارج از کشور ارسال می کند. شما می توانید برای ارسال بار خود
با تریلی ترانزیت با تضمین سلامت و کیفیت بار از طریق این مجموعه اقدام و مناسب ترین کرایه تریلی ترانزیت را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ